Σάλο προκάλεσε μια διαφήμιση του ιταλικού οίκου μόδας Gucci, με αποτέλεσμα να απαγορευθεί σήμερα το πρωί από την Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA).
Η εν λόγω διαφήμιση παρουσίαζε «αποστεωμένα» μοντέλα και η ASA χαρακτήρισε μια συγκεκριμένη εικόνα «ανεύθυνη».
Η διαδικτυακή καμπάνια για τη συλλογή Gucci Cruise 2016 εμφανίστηκε στην ιστοσελίδα των Times τον περασμένο Δεκέμβριο και προκάλεσε την καταγγελία ενός αναγνώστη, παρακινώντας την ASA να το ερευνήσει.
Η διαφήμιση γυρίστηκε από τον αναγνωρισμένο σκηνοθέτη Glen Luchford και απεικονίζει ένα καστ λαμπερών νεαρών να χορεύουν σε αργή κίνηση σε μια διασκευή του «Control» των Joy Division.
H απάντηση της Gucci ήταν ότι αν και ορισμένα από τα μοντέλα είχαν «αδύνατα σώματα», η φίρμα δεν τα είδε ως «μη υγιή».
Η Gucci εξήγησε πως το πάρτι που απεικονίζει στοχεύει σε ένα «μεγαλύτερο σε ηλικία, πιο εκλεπτυσμένο κοινό», όπως είναι αυτό των αναγνωστών των Times. Σύμφωνα με την αναφορά της ASA, η εταιρία υποστηρίζει πως «σε κάποιο βαθμό, είναι υποκειμενικό το ζήτημα όταν εξετάζεται το αν ένα μοντέλο είναι αρρωστημένα αδύνατο», επιχείρημα με το οποίο φέρονται να συμφώνησαν και οι Times.
Η ASA σημειώνει στην αναφορά της πως η Gucci αρνείται τις κατηγορίες λέγοντας πως «πουθενά στη διαφήμιση δεν ήταν ορατά τα κόκαλα κανενός μοντέλου, το μακιγιάζ τους ήταν φυσικό και καθόλου έντονο κι ο φωτισμός ομοιόμορφος και ζεστός ώστε να διασφαλιστεί πως δεν θα προκληθούν βαθουλώματα από τις σκιές και τα ρούχα τους δεν ήταν αποκαλυπτικά».
Ο οίκος Gucci κάνει πάντα αμφιλεγόμενες διαφημίσεις και έχει προκαλέσει και στο παρελθόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου