«Το μίσος τυφλώνει» λέει ο θυμόσοφος λαός. Όταν ο θυμός ξεχειλίζει μέσα στους ανθρώπους- συνήθως για λόγους διάφορους από αυτούς που οι ίδιοι προβάλουν ως αιτία της αγανάκτησης
τους- δεν μπορούν όχι μόνο να ξεχωρίσουν την αλήθεια από το ψευδός αλλά τείνουν να βρουν παντού συνωμοσίες και το μυαλό τους δουλεύει πάντα με στόχο να κατασκευάσει έναν ακόμη εχθρό.
Αυτό έπαθε και το ακροδεξιό, ρατσιστικό κίνημα Pegida της Γερμανίας που κυριολεκτικά...εξευτελίστηκε δημοσίως στην προσπάθεια του να προσθέσει ένα ακόμη «επιχείρημα» στην ξενοφοβική ρητορική του σχετικά με την «κατάληψη» της Γερμανίας από πρόσφυγες. Στην παγίδα δε στην οποία έπεσε το Pegida «εμπλέκεται»-χωρίς να υπάρχει πρόθεση-η γνωστή μάρκα με μπάρες σοκολάτας Kinder και παίκτες ποδοσφαίρου της Γερμανίας η οποίοι μάλιστα επρόκειτο να μετάσχουν στη σύνθεση της Εθνικής Ομάδας της χώρας στους αγώνες του φετινού Euro!
Όλα ξεκίνησαν όταν η εταιρεία αντικατέστησε το ξανθά γαλανομάτικα αγοράκια που για χρόνια κοσμούν τη χάρτινη συσκευασία, με τα πρόσωπα αγοριών που δεν ανήκουν φυσιογνωμικά στο κλασικό πρότυπο του μικρού Γερμανού που πολλοί μπορεί να έχουμε στο μυαλό τους -και σίγουρα έχουν στο μυαλό τους οπαδοί της...Άρειας φυλής.
Τα αγόρια μοιάζουν περισσότερο να είναι αφρικανικής καταγωγής, ή από χώρες της Μέσης Ανατολής. Και φυσικά αυτό εξόργισε το Pegida που ανέβασε σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Δεν σταματούν πουθενά», ανέφερε η αρχικά ανάρτηση στο Facebook. «Πράγματι μπορείς να την αγοράσεις έτσι ή κάνουν πλάκα;» ανέφερε άλλος σχολιαστής ή ένας τρίτος: «Δεν μπορεί, πρέπει να είναι κάποιο αστείο» και ένας ακόμη: «Προσπαθούν να μας ξεγελάσουν να αποδεχθούμε κάθε σκουπίδι ως κάτι το φυσιολογικό. Καημένη Γερμανία».
Κάποιοι δε έσπευσαν να προτείνουν μποϊκοτάζ σε προϊόντα της εταιρείας.
Στην πραγματικότητα όμως τα πρόσωπα των αγοριών που βρέθηκαν στην συσκευασία των Κinder ήταν αυτά Γερμανών ποδοσφαιριστών -όπως του Ilkay Gündogan και του Jérôme Boateng - και τα πορτρέτα ήταν από φωτογραφίες τους από την παιδική ηλικία! Η δε αντικατάσταση των προσώπων έγινε ως μέρος της νέα εκστρατεία της εταιρείας, για το ευρωπαϊκό πρωταθλήματος ποδοσφαίρου (Euro 2016), το οποίο γίνεται στην Γαλλία...
Πηγή: Guardian
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου