Το μοντέλο του «διαμοιρασμού αυτοκινήτων» (car sharing) φέρνει στην Ελλάδα η Carky- μια φιλόδοξη startup, η οποία δίνει σε ιδιώτες τη δυνατότητα να καταχωρήσουν το αυτοκίνητό τους προς ενοικίαση από άλλους χρήστες.
Γενικότερα το car sharing, ως μοντέλο, απευθύνεται κυρίως σε πελάτες οι οποίοι χρειάζεται να κάνουν χρήση του αυτοκινήτου για μικρά χρονικά διαστήματα, ή που απλά επιθυμούν να αλλάξουν αυτοκίνητο, για οποιονδήποτε λόγο, για λίγο. Αξίζει να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο μοντέλο έχει υιοθετηθεί και από «κλασικές» εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων του εξωτερικού, και ως εκ τούτου θεωρείται από πολλούς πως αποτελεί μια ταχεία ανερχόμενη τάση, καθώς- όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Economist (2012), παρατηρείται πως στον ανεπτυγμένο κόσμο οι πολίτες φαίνονται να δείχνουν λιγότερο ενδιαφέρον για την οδήγηση και την ιδιοκτησία αυτοκινήτου σε σχέση με το παρελθόν (αν και τίθεται το ερώτημα κατά πόσον η μεγάλη πτώση των τιμών πετρελαίου έκτοτε έχει επηρεάσει αυτή τη διαφαινόμενη τάση).
Μιλώντας στη HuffPost Greece, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Άκης Σταρκ (ο οποίος, σε σχετικό σχόλιο για το διάσημο, λόγω «Game of Thrones», επώνυμό του, επισημαίνει πως προτιμά – δικαιολογημένα, αν κρίνει κανείς από τα δεινά της πολύπαθης οικογενείας της γνωστής σειράς- τον Tony Stark, aka «Iron Man»), μιλά για την Carky, το car sharing και τα «παρελκόμενά» του- όπως τις αντιδράσεις και προβληματισμούς περί ασάφειας στα πλαίσια λειτουργίας που συνοδεύουν την εμφάνιση και δραστηριοποίηση επιχειρήσεων οι οποίες ανήκουν στον ευρύτερο τομέα της «sharing economy».
-Πώς προέκυψε η ιδέα;
Πρόκειται για μια διαδεδομένη και άκρως επιτυχημένη ιδέα στο εξωτερικό, η οποία βασίζεται στο concept του «sharing economy» και έχει προσαρμοστεί για την ελληνική αγορά. Η αρκετά μεγάλη παρουσία car rental εταιρειών, αλλά και του τουρισμού, δημιουργεί ένα πολύ προσοδοφόρο έδαφος για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου μοντέλου, και έτσι αποφασίσαμε να αρχίσουμε την Carky στην Ελλάδα.
-Ποια είναι τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλες συγκρίσιμες υπηρεσίες/ εργαλεία;
Συγκριτικά με τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, η Carky προσφέρει αυτοκίνητα πολύ πιο οικονομικά (30% φθηνότερα από τον φθηνότερο ανταγωνιστή), όπως επίσης παρέχει αυτοκίνητα μιας κατηγορίας παραπάνω από παρόμοιες κατηγορίες των άλλων εταιρειών.
-Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού;
Έχουμε δει πολύ θετικές αντιδράσεις και ανάθεση αυτοκινήτων από ιδιώτες, αλλά και από εμπόρους αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα έχουμε στην κατοχή μας με το μοντέλο της πλήρους ανάθεσης περίπου 90 αυτοκίνητα, και πάνω από 300 αυτοκίνητα τα οποία είναι «διαθέσιμα» στην πλατφόρμα μας. Αυτό το νούμερο αυξάνεται καθημερινά.
Για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων είναι ένας έξυπνος τρόπος να εξοικονομήσουν παραπάνω χρήματα από αυτοκίνητα τα οποία δεν χρησιμοποιούν και ενδεχομένως να καλύψουν λειτουργικά έξοδα ή το κόστος του leasing. Για τους εμπόρους είναι ένας καλός τρόπος να πολλαπλασιάσουν τα έσοδά τους από το εμπόριο αυτοκινήτων, αφού είναι δυνατό να έχουν τουλάχιστον 2 με 3 φορές τα έσοδα που θα είχαν από την πώληση ενός αυτοκινήτου μέσω της ενοικίασης.
-Θα μπορούσατε να αναλύσετε ποιο είναι το business model για έσοδα;
Στην περίπτωση της Ανάθεσης, η Carky χρεώνει ένα ποσοστό 25% επί του καθαρού κέρδους των κρατήσεων και πληρώνει το υπόλοιπο 75% στους ιδιοκτήτες.
Στην περίπτωση της Διάθεσης, η Carky εγγυάται ένα μηνιαίο ποσό στους ιδιοκτήτες, ανάλογα με την κατηγορία και κατάσταση του αυτοκινήτου, και κερδίζει χρήματα από την υπενοικίαση. Το μηνιαίο εισόδημα μπορεί να κυμανθεί από 300 ευρώ τον μήνα, μέχρι και 3.000 ευρώ τον μήνα για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα τύπου SUV.
-Λαμβάνοντας υπόψιν τα ζητήματα που έχουν προκύψει με υπηρεσίες όπως η AirBnB, η Uber κλπ, επιβεβαιώνετε ότι όλα είναι εντάξει με το υπάρχον νομικό πλαίσιο (φορολογικά κλπ) όσον αφορά στη δημιουργία και λειτουργία μιας τέτοιας υπηρεσίας; Δεν τίθενται ζητήματα π.χ. με εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων;
Όπως κάθε καινοτόμο μοντέλο που συναντά επιτυχία, έτσι και το peer-to-peer car sharing έχει μπερδέψει πολλούς φορείς στο εξωτερικό. Παρόλα αυτά, οι υπηρεσίες του car sharing δουλεύουν χωρίς τις μεγάλες αντιδράσεις και νομοθετικά εμπόδια που συνάντησαν οι Airbnb και Uber.
Όσον αφορά στο φορολογικό πλαίσιο, συμβουλεύουμε πάντα τους ιδιοκτήτες να δηλώνουν το εισόδημα από την ενοικίαση και να αποδίδουν τον αναλογούμενο φόρο, όπως κάνουμε και εμείς σαν εταιρεία.
Οι εταιρείες ενοικιάσεως είναι πολύ θετικές μέχρι στιγμής με το μοντέλο συνεργασίας μας, έχουμε μάλιστα πάνω από 5 εταιρείες τις οποίες διοχετεύουμε με αυτοκίνητα του στόλου μας, και αρκετές ακόμα που έχουν δηλώσει πως θέλουν να προχωρήσουν σε συνεργασία.
-Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον- δουλεύετε σε κάτι άλλο παρεμφερές ή αντίστοιχο;
Μέχρι το τέλος του 2016 κάνουμε ένα «test launch» σε μία αγορά- κλειδί, με ένα «minimum viable product», ώστε να καταλάβουμε και εμείς καλύτερα τις ανάγκες της αγοράς και να αποκτήσουμε «hands on» εμπειρία στον συγκεκριμένο χώρο. Επιλέξαμε αυτή η αγορά να είναι η Ελλάδα.
Το δεύτερο στάδιο θα είναι το «operations scale up», όπου θα αυξήσουμε την παρουσία μας στην πρώτη αγορά, όπως επίσης και «product build up», το οποίο θα μας επιτρέψει να αναπτύξουμε περισσότερες δυνατότητες στο λογισμικό μας, το οποίο μπορεί να σημαίνει και παραπάνω χρηματοδότηση.
Την κατάλληλη στιγμή θα προσπαθήσουμε να «εξάγουμε» το μοντέλο και σε αγορές που μοιράζονται παρόμοια στοιχεία με την ελληνική. Ευελπιστούμε η Carky να βρίσκεται σε τρεις αγορές μέσα στο 2018.
Περί ασφάλισης, ευθύνης και τεχνικού ελέγχου
Όσον αφορά στην ασφάλιση και τον τεχνικό έλεγχο, η εταιρεία διαβεβαιώνειπως παρέχει πλήρη (ή αλλιώς μεικτή) ασφάλιση στα αυτοκίνητα που είναι δηλωμένα στο σύστημα της Carky, για όλη την περίοδο ενοικίασης, και δεσμεύεται να τα επιστρέψει στους ιδιοκτήτες στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβε.
Στην αρχή της συνεργασίας, η εταιρεία πραγματοποιεί τεχνικό έλεγχο του αυτοκινήτου πριν την αποδοχή του στην πλατφόρμα της Carky. Στη συνέχεια και στην αρχή της κάθε μίσθωσης, πριν γίνει η παραλαβή του αυτοκινήτου, συμπληρώνεται ένα έντυπο ελέγχου κατάστασης ζημιών, το οποίο πρέπει να αποδεχθεί ο ιδιοκτήτης πριν περάσει το αυτοκίνητο στην κατοχή της εταιρείας. Η αστική ευθύνη κατά τη διάρκεια της ενοικίασης περνάει, μέσω του συμφωνητικού που υπογράφεται αυτόματα στην πλατφόρμα, στον ενοικιαστή/χρήστη του αυτοκινήτου και όχι στον ιδιοκτήτη. Κατά συνέπεια, η ευθύνη για τυχόν παραβάσεις του ΚΟΚ επιβαρύνει τους ενοικιαστές.
Σε περίπτωση ανασφάλιστου οχήματος, η εταιρεία μπορεί να παρέχει μεικτή ασφάλιση για την περίοδο ενοικίασης σε περίπτωση που η ανάθεση του αυτοκινήτου γίνει για μεγάλο χρονικό διάστημα (πχ πάνω από μήνα).
Για περισσότερα σχετικά με τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας, δείτε εδώ
Γενικότερα το car sharing, ως μοντέλο, απευθύνεται κυρίως σε πελάτες οι οποίοι χρειάζεται να κάνουν χρήση του αυτοκινήτου για μικρά χρονικά διαστήματα, ή που απλά επιθυμούν να αλλάξουν αυτοκίνητο, για οποιονδήποτε λόγο, για λίγο. Αξίζει να σημειωθεί πως το συγκεκριμένο μοντέλο έχει υιοθετηθεί και από «κλασικές» εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων του εξωτερικού, και ως εκ τούτου θεωρείται από πολλούς πως αποτελεί μια ταχεία ανερχόμενη τάση, καθώς- όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Economist (2012), παρατηρείται πως στον ανεπτυγμένο κόσμο οι πολίτες φαίνονται να δείχνουν λιγότερο ενδιαφέρον για την οδήγηση και την ιδιοκτησία αυτοκινήτου σε σχέση με το παρελθόν (αν και τίθεται το ερώτημα κατά πόσον η μεγάλη πτώση των τιμών πετρελαίου έκτοτε έχει επηρεάσει αυτή τη διαφαινόμενη τάση).
Μιλώντας στη HuffPost Greece, ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Άκης Σταρκ (ο οποίος, σε σχετικό σχόλιο για το διάσημο, λόγω «Game of Thrones», επώνυμό του, επισημαίνει πως προτιμά – δικαιολογημένα, αν κρίνει κανείς από τα δεινά της πολύπαθης οικογενείας της γνωστής σειράς- τον Tony Stark, aka «Iron Man»), μιλά για την Carky, το car sharing και τα «παρελκόμενά» του- όπως τις αντιδράσεις και προβληματισμούς περί ασάφειας στα πλαίσια λειτουργίας που συνοδεύουν την εμφάνιση και δραστηριοποίηση επιχειρήσεων οι οποίες ανήκουν στον ευρύτερο τομέα της «sharing economy».
-Μπορείτε να περιγράψετε συνοπτικά το Carky;
Η Carky είναι η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε το καινοτόμο μοντέλο του car sharing στην Ελλάδα, όπου οι ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων (ιδιώτες αλλά και έμποροι) μπορούν να παραχωρήσουν τα αυτοκίνητά τους προς ενοικίαση, πλήρως ασφαλισμένα. Αυτό επιτυγχάνεται με την παροχή μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας που παρέχει τον τρόπο για να οργανωθούν οι κρατήσεις, οι πληρωμές αλλά και το νομικό και ασφαλιστικό κομμάτι.
Στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, η Carky προσφέρει δύο τρόπους συνεργασίας: τη Διάθεση και την Ανάθεση.
1. Διάθεση : Οι ιδιοκτήτες ή νόμιμοι κάτοχοι των αυτοκινήτων διαθέτουν το αυτοκίνητό τους προς ενοικίαση μέσω της ιστοσελίδας της Carky, διευκρινίζοντας τις χρονικές περιόδους για τις οποίες το όχημά τους είναι διαθέσιμο προς ενοικίαση, τηρώντας τις διαδικασίες διαθεσιμότητας που ορίζονται στην ιστοσελίδα. Η Carky ενημερώνει μέσω email ή μεσω της εφαρμογής τους ιδιοκτήτες κάθε φορά που υπάρχει κράτηση, και αυτοί μπορούν να αποδεχτούν ή να απορρίψουν το αίτημα.
Στην περίπτωση αποδοχής, ένας αντιπρόσωπος της Carky θα παραλάβει το αυτοκίνητο την ημέρα της κράτησης και θα το επιστρέψει όταν η κράτηση ολοκληρωθεί.
2. Ανάθεση : Οι ιδιοκτήτες ή νόμιμοι κάτοχοι των αυτοκινήτων αναθέτουν τα αυτοκίνητά τους στην Carky για ένα χρονικό διάστημα (το οποίο μπορεί να είναι λίγες εβδομάδες ή και μήνες) και η Carky αναλαμβάνει όλη τη διαχείριση, από τις κρατήσεις, μεταφορές, πληρωμές, παραδόσεις και τεχνικούς ελέγχους.
Η Carky είναι η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε το καινοτόμο μοντέλο του car sharing στην Ελλάδα, όπου οι ιδιοκτήτες ΙΧ αυτοκινήτων (ιδιώτες αλλά και έμποροι) μπορούν να παραχωρήσουν τα αυτοκίνητά τους προς ενοικίαση, πλήρως ασφαλισμένα. Αυτό επιτυγχάνεται με την παροχή μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας που παρέχει τον τρόπο για να οργανωθούν οι κρατήσεις, οι πληρωμές αλλά και το νομικό και ασφαλιστικό κομμάτι.
Στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, η Carky προσφέρει δύο τρόπους συνεργασίας: τη Διάθεση και την Ανάθεση.
1. Διάθεση : Οι ιδιοκτήτες ή νόμιμοι κάτοχοι των αυτοκινήτων διαθέτουν το αυτοκίνητό τους προς ενοικίαση μέσω της ιστοσελίδας της Carky, διευκρινίζοντας τις χρονικές περιόδους για τις οποίες το όχημά τους είναι διαθέσιμο προς ενοικίαση, τηρώντας τις διαδικασίες διαθεσιμότητας που ορίζονται στην ιστοσελίδα. Η Carky ενημερώνει μέσω email ή μεσω της εφαρμογής τους ιδιοκτήτες κάθε φορά που υπάρχει κράτηση, και αυτοί μπορούν να αποδεχτούν ή να απορρίψουν το αίτημα.
Στην περίπτωση αποδοχής, ένας αντιπρόσωπος της Carky θα παραλάβει το αυτοκίνητο την ημέρα της κράτησης και θα το επιστρέψει όταν η κράτηση ολοκληρωθεί.
2. Ανάθεση : Οι ιδιοκτήτες ή νόμιμοι κάτοχοι των αυτοκινήτων αναθέτουν τα αυτοκίνητά τους στην Carky για ένα χρονικό διάστημα (το οποίο μπορεί να είναι λίγες εβδομάδες ή και μήνες) και η Carky αναλαμβάνει όλη τη διαχείριση, από τις κρατήσεις, μεταφορές, πληρωμές, παραδόσεις και τεχνικούς ελέγχους.
-Πώς προέκυψε η ιδέα;
Πρόκειται για μια διαδεδομένη και άκρως επιτυχημένη ιδέα στο εξωτερικό, η οποία βασίζεται στο concept του «sharing economy» και έχει προσαρμοστεί για την ελληνική αγορά. Η αρκετά μεγάλη παρουσία car rental εταιρειών, αλλά και του τουρισμού, δημιουργεί ένα πολύ προσοδοφόρο έδαφος για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου μοντέλου, και έτσι αποφασίσαμε να αρχίσουμε την Carky στην Ελλάδα.
-Ποια είναι τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλες συγκρίσιμες υπηρεσίες/ εργαλεία;
Συγκριτικά με τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, η Carky προσφέρει αυτοκίνητα πολύ πιο οικονομικά (30% φθηνότερα από τον φθηνότερο ανταγωνιστή), όπως επίσης παρέχει αυτοκίνητα μιας κατηγορίας παραπάνω από παρόμοιες κατηγορίες των άλλων εταιρειών.
-Ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού;
Έχουμε δει πολύ θετικές αντιδράσεις και ανάθεση αυτοκινήτων από ιδιώτες, αλλά και από εμπόρους αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα έχουμε στην κατοχή μας με το μοντέλο της πλήρους ανάθεσης περίπου 90 αυτοκίνητα, και πάνω από 300 αυτοκίνητα τα οποία είναι «διαθέσιμα» στην πλατφόρμα μας. Αυτό το νούμερο αυξάνεται καθημερινά.
Για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων είναι ένας έξυπνος τρόπος να εξοικονομήσουν παραπάνω χρήματα από αυτοκίνητα τα οποία δεν χρησιμοποιούν και ενδεχομένως να καλύψουν λειτουργικά έξοδα ή το κόστος του leasing. Για τους εμπόρους είναι ένας καλός τρόπος να πολλαπλασιάσουν τα έσοδά τους από το εμπόριο αυτοκινήτων, αφού είναι δυνατό να έχουν τουλάχιστον 2 με 3 φορές τα έσοδα που θα είχαν από την πώληση ενός αυτοκινήτου μέσω της ενοικίασης.
-Θα μπορούσατε να αναλύσετε ποιο είναι το business model για έσοδα;
Στην περίπτωση της Ανάθεσης, η Carky χρεώνει ένα ποσοστό 25% επί του καθαρού κέρδους των κρατήσεων και πληρώνει το υπόλοιπο 75% στους ιδιοκτήτες.
Στην περίπτωση της Διάθεσης, η Carky εγγυάται ένα μηνιαίο ποσό στους ιδιοκτήτες, ανάλογα με την κατηγορία και κατάσταση του αυτοκινήτου, και κερδίζει χρήματα από την υπενοικίαση. Το μηνιαίο εισόδημα μπορεί να κυμανθεί από 300 ευρώ τον μήνα, μέχρι και 3.000 ευρώ τον μήνα για τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα τύπου SUV.
-Λαμβάνοντας υπόψιν τα ζητήματα που έχουν προκύψει με υπηρεσίες όπως η AirBnB, η Uber κλπ, επιβεβαιώνετε ότι όλα είναι εντάξει με το υπάρχον νομικό πλαίσιο (φορολογικά κλπ) όσον αφορά στη δημιουργία και λειτουργία μιας τέτοιας υπηρεσίας; Δεν τίθενται ζητήματα π.χ. με εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων;
Όπως κάθε καινοτόμο μοντέλο που συναντά επιτυχία, έτσι και το peer-to-peer car sharing έχει μπερδέψει πολλούς φορείς στο εξωτερικό. Παρόλα αυτά, οι υπηρεσίες του car sharing δουλεύουν χωρίς τις μεγάλες αντιδράσεις και νομοθετικά εμπόδια που συνάντησαν οι Airbnb και Uber.
Όσον αφορά στο φορολογικό πλαίσιο, συμβουλεύουμε πάντα τους ιδιοκτήτες να δηλώνουν το εισόδημα από την ενοικίαση και να αποδίδουν τον αναλογούμενο φόρο, όπως κάνουμε και εμείς σαν εταιρεία.
Οι εταιρείες ενοικιάσεως είναι πολύ θετικές μέχρι στιγμής με το μοντέλο συνεργασίας μας, έχουμε μάλιστα πάνω από 5 εταιρείες τις οποίες διοχετεύουμε με αυτοκίνητα του στόλου μας, και αρκετές ακόμα που έχουν δηλώσει πως θέλουν να προχωρήσουν σε συνεργασία.
-Ποια είναι τα σχέδιά σας για το μέλλον- δουλεύετε σε κάτι άλλο παρεμφερές ή αντίστοιχο;
Μέχρι το τέλος του 2016 κάνουμε ένα «test launch» σε μία αγορά- κλειδί, με ένα «minimum viable product», ώστε να καταλάβουμε και εμείς καλύτερα τις ανάγκες της αγοράς και να αποκτήσουμε «hands on» εμπειρία στον συγκεκριμένο χώρο. Επιλέξαμε αυτή η αγορά να είναι η Ελλάδα.
Το δεύτερο στάδιο θα είναι το «operations scale up», όπου θα αυξήσουμε την παρουσία μας στην πρώτη αγορά, όπως επίσης και «product build up», το οποίο θα μας επιτρέψει να αναπτύξουμε περισσότερες δυνατότητες στο λογισμικό μας, το οποίο μπορεί να σημαίνει και παραπάνω χρηματοδότηση.
Την κατάλληλη στιγμή θα προσπαθήσουμε να «εξάγουμε» το μοντέλο και σε αγορές που μοιράζονται παρόμοια στοιχεία με την ελληνική. Ευελπιστούμε η Carky να βρίσκεται σε τρεις αγορές μέσα στο 2018.
Περί ασφάλισης, ευθύνης και τεχνικού ελέγχου
Όσον αφορά στην ασφάλιση και τον τεχνικό έλεγχο, η εταιρεία διαβεβαιώνειπως παρέχει πλήρη (ή αλλιώς μεικτή) ασφάλιση στα αυτοκίνητα που είναι δηλωμένα στο σύστημα της Carky, για όλη την περίοδο ενοικίασης, και δεσμεύεται να τα επιστρέψει στους ιδιοκτήτες στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβε.
Στην αρχή της συνεργασίας, η εταιρεία πραγματοποιεί τεχνικό έλεγχο του αυτοκινήτου πριν την αποδοχή του στην πλατφόρμα της Carky. Στη συνέχεια και στην αρχή της κάθε μίσθωσης, πριν γίνει η παραλαβή του αυτοκινήτου, συμπληρώνεται ένα έντυπο ελέγχου κατάστασης ζημιών, το οποίο πρέπει να αποδεχθεί ο ιδιοκτήτης πριν περάσει το αυτοκίνητο στην κατοχή της εταιρείας. Η αστική ευθύνη κατά τη διάρκεια της ενοικίασης περνάει, μέσω του συμφωνητικού που υπογράφεται αυτόματα στην πλατφόρμα, στον ενοικιαστή/χρήστη του αυτοκινήτου και όχι στον ιδιοκτήτη. Κατά συνέπεια, η ευθύνη για τυχόν παραβάσεις του ΚΟΚ επιβαρύνει τους ενοικιαστές.
Σε περίπτωση ανασφάλιστου οχήματος, η εταιρεία μπορεί να παρέχει μεικτή ασφάλιση για την περίοδο ενοικίασης σε περίπτωση που η ανάθεση του αυτοκινήτου γίνει για μεγάλο χρονικό διάστημα (πχ πάνω από μήνα).
Για περισσότερα σχετικά με τις διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας, δείτε εδώ
Φοβερή ιδέα! Με την ασφάλεια αυτοκινήτου όμως τι συμβαίνει;
ΑπάντησηΔιαγραφή