Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 19, 2016

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΕΡΟΣ Γ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣΦΟΡΙΚΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ. ΜΕΡΟΣ Γ...
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ.

Αμετρητα είναι τα παραδείγματα τελετων μαυρης μαγειας των εωσφοριστων του δωδεκαθεου. Για παράδειγμα ο Πυθαγορας μπορούσε να κανει "θαύματα". Μάλιστα αναφέρεται οτι τον είχε μυησει στην μαγεία ο ορφικος ιερεας και περιβοητος μάγος Αγλαοφαμος (Ιάμβλιχος, Περί Πυθαγορείου Βίου 146). Επακολουθο ηταν οι Πυθαγορειοι να ασκουν την μαυρη μαγεια. Οι γοητες και οι φαρμακοί με τις απόκρυφες μαγικές τεχνες τους έβλαπταν τους ανθρωπους (Θ.Η.Ε.,τομ.8,στ.445). Οι ορφικοί προεβαιναν σε καθαρμους και ασκουσαν την μαγεία κατά βουληση. Ο Ηρόδοτος αναφερει για καποιον Αριστεα Προκοννησο, ονομαστο μάγο, ο οποιος μπορουσε με τα μαγικα του να εξαφανισει το σωμα του. Συμφωνα με φημες όταν πεθανε εξαφανισε το σώμα του και πολλοί τον ειδαν ζωντανο σε αλλους τοπους. Στο Μεταπόντιο φανερώθηκε ως κορακας, στην ακολουθια του Απολλωνα (Ιστορια. Ελληνικου. Εθνους, Εκδοτικης, τομ.ΣΤ,σελ.181). Ο ορφισμός καλλιεργησε με παθος την μαυρη μαγεία, διοτι η ιδια η υφή του ενείχε πληθώρα μυστικιστικων και εωσφορικών στοιχειων. Αυτό μας το βεβαιώνει και ο καθηγητης του Πανεπιστημιου Αθηνων Ν. Λουβαρις: Η ασκησις της μαγείας δεν ήτο ξένη και εις τους ορφικους, οιτινες εγιγνωσκον καθαρμους, τελετας ,λύσεις και αποτροπιασμούς (ΜΕΕ,τομ.ΙΣΤ΄,σελ.413). Οι πλανόδιοι ιερείς του ορφισμού, οι περιβόητοι ορφεοτελεστες, περιφερονταν απο τοπο σε τοπο και τελουσαν μαγικές τελετουργιες, εναντι αδρας αμοιβής. Ο Πίνδαρος αναφερεται σε κάποιον μαγο Αβαρη, ο οποίος περιέφερε το τόξο του Απόλλωνα, χωρίς να παιρνει τροφή. Διαβόητος μάγος της παλιάς αρχαιοτητας αναφερεται ο Ερμοτιμος ο Κλαζομένιος. Είχε, λέγανε, την δυνατότητα να κανει την ψυχη να εγκαταλειπει το σωμα του. Ο καθηγητης M. Nιlsson αναφέρει πως σε πολλα μερη της Ελλάδος γινόταν μια μυστηριωδη νυκτερινή μαγικη τελετουργια διακορευση παρθενου κοπέλας, (M.Nilsson μνημ.έργο,σελ.273). Η μαγεία αναμειχθεισα με την αστρολογία ανεπτύχθη σε αποκρυφο επιστημη, την θεουργια και βρηκε θεωρητικό στήριγμα στις φιλοσοφικες θεωρίες των νεοπλατωνικών και των νεοπυθαγορίων. Οι νεοπλατωνικοί Ιαμβλιχος και Προκλος δεν ήσαν τόσο φιλόσοφοι, αλλα ηταν ιερείς μιας εωσφορικής και ανυπαρκτου θρησκειας (Αρνολντ Τουμπη Σπουδή της Ιστοριας, μετ. Ν. Παπαρροδου, Αθηνα 1962,σελ.457). Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες οι σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης της μαυρης μαγείας, γεγονός που οδηγησε τελικα στο κλείσιμό τους το 529 μ.Χ., από τον Ιουστινιανό. Πολύ σωστη η ενεργεια, του Ιουστινιανού, να κλεισει τα κεντρα μαυρης μαγειας του εωσφορικου δωδεκαθεου. Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρια, η μαγεια και η δεισιδαιμονια είχαν παρει αφάνταστες διαστάσεις. Όπως μας πληροφορουν συγγραφείς της εποχής, οπως ο Λουκιανος, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες. Μάγοι υπό ποικιλα ονόματα, ως φαρμακομάντεις, ιατρομαντεις, βωμολοχοι, αγυρται κλπ, έχοντας ως βοηθούς γραιας βωμολόχους, περιμακτριας, τελεστρατιας, τυμπανιστριας κ.α. περιηρχοντο τας πολεις, υποσχομενοι ζωη, υγεια, πλουτο, ευτεκνία, κάλλος και οποιοδηποτε αγαθο (Θ.Η.Ε.,τομ.8,449). Ο καθηγητής Ν. Λουβαρις τονισε πως στους υστερους χρονους της αρχαιότητος, μάγοι πολυάριθμοι και ποικιλώνυμοι, αγυρται, απολακταί, βωμολόχοι, ιατρομαντεις, καθαρτες, φαρμακομαντεις, κλπ, συνοδευόμενοι υπό γυναικων μαγισσών , ορμώμενοι εκ Θεσσαλίας κυρίως, ήτις εθεωρείτο η κατ’ εξοχήν κοιτίς των, περιετρεχον τας πολεις και εξηπατουν τους απλοικούς. Μεταξυ αλλων δεν υπαρχουν λογια για την περίπτωση των εωσφορικων μαινάδων, τις εκστασιασμένες πορνες του μεθυσου δαιμονικου Διονυσου, οι οποιες ετρεχαν τις νυχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα ατυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους ανδρες που τυχαινε να συναντήσουν. Αναφέρεται ότι μαιναδες κατασπάραξαν και εφαγαν τον Ορφεα. Επίσης οι λατρεις του Διονυσου ηταν υποχρεωμενοι να παιρνουν μέρος στα εμετικά "ιερα οργια". Εκει στις αισχρες Διονυσιακες εορτες εκαναν ανειπωτες ηθικές αθλιοτητες. Η καθε γυναίκα, εγγαμη η μη, ήταν υποχρεωμενη στο ονομα του δαιμονικου θεου, να ανεχτει τις σεξουαλικες βρωμερες και διεστραμμενες ορεξεις του καθε εωσφοριστη του δωδεκαθεου. Οι βιασμοι γυναικων και η ασκηση καθε είδους βίας κατά την διάρκεια των εορτων, όχι μόνο δεν θεωρουνταν έγκλημα, αλλά ηταν μερος της λατρειας του μεθυσου και εωσφορικου "θεου". Η "ιερη" πορνεια επισης ήταν λατρευτικη απαιτηση των δαιμονων. Χιλιάδες δυστυχες νεες Ελληνιδες κλεινονταν, χωρίς τη θέλησή τους, στους δαιμονικούς ναούς της Αφροδίτης και "ιερουργουσαν" τη δαιμονικη θεα με το σώμα τους, επιφέροντας τεράστια κερδη στους ιερείς μαστροπους της θεάς. Αυτό γινόταν ’σε ολη την αρχαιότητα, με αποκορυφωμα στους κλασσικους και ελληνιστικους χρονους. Ο Ηρόδοτος αναφέρει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για την ιερή πορνεία στην αρχαία Ελλάδα (Ιστορ. Ι,199). Επίσης ο Στράβων διασώζει την εξής χαρακτηριστικη πληροφορία για την ιερη πορνεία στην Κόρινθο : Το ιερό της Αφροδίτης ούτω πλούσιον υπήρξεν, ώστε πλείους ή χιλίας ιεροδούλους εκέκτητο εταίρας (Στράβων. 378). Αυτή την κατάσταση θέλουν να επαναφέρουν δυστυχώς οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου, την σημερινη εποχη.

Ποτε να μην ξεχνατε Ελληνες, ότι από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα, ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο, εκαναν ανθρωποθυσιες σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων, πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλίες, σοδομισμοι, αιμομιξίες, σεξ μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστιες, κλπ. Ολες αυτές οι πραξεις αποτελουν αναποσπαστο λατρευτικο τυπικο του εωσφορου, από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα. Φυσικα σας εχω γραψει αμέτρητες φορες ότι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου, ηταν οι δημιουργοι ολων των Ελληνικων εμφυλιων πολεμων, από τους οποιους επαιρναν και ποσοστα από τα λαφυρα των πολεμων. Ακομη σε κάθε πολεμο εναντια στους περσες ,οι οποιοι ηταν ομοθρησκοι τους , με αποτέλεσμα, να δινουν αποτρεπτικούς χρησμούς στους Ελληνες να μην πολεμησουν τους περσες. Όταν οι Ελληνες αρχηγοι δεν δεχοταν αυτους τους χρησμούς, και για αυτό ηθελαν να πολεμησουν τοτε εδιναν νεους χρησμούς παγιδες. Εν συνεχεια οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου για να εκδικηθουν τους ενδοξους Ελληνες αρχηγούς (Παυσανια, Θεμιστοκλή Μιλτιαδη) , οι οποιοι δοξασαν και κρατησαν Ελευθερη την Ελλαδα , τους κατηγορησαν ψευδος ως προδοτες στους περσες. Οι τρεις Ελληνες αρχηγοι ,παρακουσαν της εντολες της μεγαλύτερης ανθελληνικης σφηκοφωλιας του Εωσφορικου μαντειου των δελφων, και πολεμησαν εναντια στους Περσες. Το αποτέλεσμα ηταν να τους εκδικηθουν, επειδή κρατησαν ελευθερη την Ελλαδα. Για αυτό τους κατηγορησαν ψευδος, και τους τρεις (Παυσανια, Μιλτιαδη, Θεμιστοκλή,) ως προδοτες στους Περσες. Ηταν αδυνατον να ηταν προδοτες οι Ελληνες αρχηγοι. Όλα αυτά από την στιγμη που επαιξαν της ζωες τους κορωνα γραμματα, στα πεδια των μαχων, κατά την διαρκεια των Περσικων Πολεμων. Ακομη οι τρεις αρχηγοι, με της στρατηγικες και της πολιτικες τους ικανότητες, απέφυγαν ολους τους χρησμούς παγιδες, του εωσφορικου μαντειου των Δελφων. Την εποχη που τους κατηγορησαν για προδοτες, η Ελλαδα ειχε διαφυγει εξαιτιας των τριων αρχηγων (Μιλτιάδης, Παυσανίας. Θεμιστοκλής) ,κάθε κινδυνο. Εξαιτιας των τριων αυτων Ελλήνων, η Ελλαδα από θεση αμυνας, πατουσε πλεον πολύ δυνατα στα ποδια της, με αποτέλεσμα να είναι σε θεση αντεπιθέσεως, εναντια στους Περσες. Ενα πραγμα που εγινε τελικα με τους Αγησιλαο αρχικα, και αργοτερα με τον Αλεξανδρο τον γ. Δεν ειχε λοιπον κανενα νοημα, να γινουν "προδοτες", οι τρεις Ελληνες αρχηγοι, την στιγμη που όλα ειχαν κριθει υπερ της Ελλαδος, και εκεινοι ειχαν τεραστια συμβολή σε αυτό. Εντούτοις και οι τρεις αρχηγοι ειχαν τραγικο τελος. Σε κάθε εποχη ο ιδιος λαος ο οποιος κατοικει μονιμα στην Ελλαδα από το 1519 π.χ. ( Ηρόδοτος ,Ευτερπη), προκαλει κάθε είδους εθνικη καταστροφή. Μια ακομη τεραστια εθνικη καταστροφή, προκαλεσε ο εβραιος πολιτικος αξιωματούχος από την Τιβεριαδα, ο Σαραντάπηχος. Ο Σαραντάπηχος ως αυτοκρατορικος συμβουλος του αυτοκρατορα Λεων γ του Ισαυρου, δημιουργησε την εικονομαχια.Το αποτελεσμα ηταν να κινδυνευσει με διαλυση,όχι μονον ο Χριστιανισμος, αλλα ολοκληρη η Ελληνικη (ρωμαικη ) αυτοκρατορια, η οποια ελαχιστα ελειψε να πεσει αμαχητί στα χερια των αραβων. Ενας ακομη πολιτικος αλλοδαπος, αξιωματούχος, απόγονος του καδμου, του δαναου, και ολων των σκλαβων που ηρθαν στην Ελλαδα, ο παρακοιμωμενος Ιωσηφ Βριγγας, ηταν εκεινος ο οποιος κινησε γη και ουρανο, ώστε να εμποδισει τον Αγιο Νικηφορο Φωκα ,από την ανοδο του στον θρονο. Αρχικα εγραψε επιστολή στον ανηψιο του Νικηφορου του β, τον Ελληνοαρμενιο Ιωαννη Τζιμισκη, με την οποια ζητουσε ειτε να σκοτωσει τον θειο του, ειτε να τον συλλαβει, να τον τυφλωσει, και να τον κλεισει σε μοναστηρι.Όταν ο Ιωαννης αρνηθηκε, εκανε τα παντα ο Ιωσηφ Βριγγας, για να σταματησει τον Νικηφορο, από την ανοδο του στον θρονο, μεχρι ενοπλη αντισταση προεβαλλε. Όμως δεν πετυχε τιποτα, ο Αγιος Νικηφόρος εγινε αυτοκρατορας, και ο Βριγγας εχασε όλα του τα αξιωματα. Λιγο πριν πεθανει αυτή η θλιβερη μορφη ζωης, για να εκδικηθεί τον Ιωαννη, εστειλε καποιους,οι οποιοι εξαπατησαν τον Νικηφορο τον β, καθως τον επεισαν ότι ο Ιωαννης ,ετοιμαζει πραξικοπημα. Αυτό το ε κανε ο Ιωσηφ Βριγγας , διοτι ο Ιωαννης δεν υπακουσε στις εντολες του ,να σκοτωσει του θειο του, τον Νικηφορο τον β. Αυτό που εκανε ο Βριγγας ηταν μια ακομη πλεκτανη, ένα ακομη ψεμα, διοτι ο Ιωαννης μεγαλωσε από μικρο παιδι, με μοναδικο πρωτυπο τον Θειο του τον Νικηφορο τον β, ο οποιος ηταν ο πιο γεναιος πολεμιστης, εκεινης της εποχης στα πεδια των μαχων. Ο Ιωαννης ηθελε να γινει ομοιος με τον θειο του, τον θαυμαζε παρα πολύ. Όταν μεγαλωσε εγινε στρατιωτικος, και πολεμουσε πολύ γεναια ,διπλα στον θειο του Νικηφορο β, στην πρωτη γραμμη της κάθε μαχης. Ένα ονειρο ζωης, ειχε γινει πραγματικοτητα για τον Ιωαννη.Το ιδιο ονειρο ειχαν ολοι ,οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες, να πολεμησουν, να υπερασπιστουν την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. Πανω από όλα όμως αυτό που εκανε ο Ιωαννης ηταν να μην σκοτωσει τον θειο του, και να του αποκαλυψει την συνομωσια. Δυστυχως όμως ο Νικηφόρος εξαπατηθηκε, από τον πανουργο Ιωσηφ Βριγγα. Το αποτέλεσμα της νεας πλεκτάνης του Βριγγα, ηταν να αφαιρεσει ο Νικηφόρος όλα τα στρατιωτικα αξιωματα ,από τον Ιωαννη, και να τον θεσει σε κατ οικον περιορισμο. η Ελλαδα εχασε για εκεινο το διαστημα, τον δευτερο γεναιοτερο κατά σειρα πολεμιστη, και στρατηγο. Η Συνεχεια όμως ηταν ακομη πιο τραγικη, καθως ,κατά την δευτερη συνομωσια , κατά της ζωης του Νικηφορου του β, ο Ιωαννης πλεον πληγωμενος από την αδικια που του εκανε ο θειος του ,δεν θα κανει απολυτος τιποτα , για να σταματησει τους συνομωτες. Το τραγικο δεν ηταν αυτό, αλλα ηταν και συμφωνος, να δολοφονηθεί ο θειος του. Ο κοσμος του Ιωαννη ειχε καταρευσει, το ίνδαλμα του, ο θειος του, που τοσο λατερυε , που τοσο θαυμαζε, τον ειχε πληγωσει ανεπανόρθωτα. Ενας άλλος Ιωσηφ, ο Μαγιστρος ιωσηφ τραχωνειατης, επι βασιλειας Ελληνα βασιλεως Ρωμανου του δ Διογενη, με εντολη της εωσφορικης πολιτικης αριστοκρατιας, της Κωνσταντινουπόλεως, ηταν ο υπεύθυνος για την προδοσια στο Ματζικερτ, η οποια προδοσια, ειχε συνεπεια, την οριστικη απωλεια, του μεγαλυτερου μερους της Μικρας Ασιας,αλλα και την μονιμη εγκατασταση των τουρκων στην Μικρα Ασια ,μεχρι της ημερες που ζουμε εμεις σημερα ,εν ετη 2016. Ο Ρωμανος ο δ ειχε δωσει εντολη να πολιορκησει ο Ιωσηφ Τραχωνιατης, μια πολύ κοντινη πολη στο Ματζικερτ, την πολη Χλιατ. Ο Ιωσηφ ειχε μαζι του ολους τους επαγγελματιες στρατιώτες,του Ελληνικου (ρωμαικου ) αυτοκρατορικου στρατου. Ο αυτοκρατορας Ρωμανος ο δ, καθοταν εξω από το Ματζικερτ,με της εφεδρειες. Όταν εφτασε ο σελτζουκος σουλτάνος, αλπ αρσλαν, με το στράτευμα του για την τελικη μαχη, ο Ρωμανος ,εστειλε ειδοποιηση στον Τραχωνιατη, να επιστρεψει στο Ματζικερτ, μαζι με το στρατευμα. Αμεσως τοτε ο Ιωσηφ Τραχωνιατης, αγνοησε επιδεικτικα τον Ρωμανο ,με αποτέλεσμα να παρει τα πιο αξιόμαχα Ελληνικα στρατεύματα, και μεσω της Μεσοποταμιας, να γυρισει πισω στην Ελλαδα. Επισης ποτε να μην ξεχνατε μεταξυ ολων των προαναφερομενων,το τραγικο τελος ειχαν και οι Ηρωες του 1821 μ.Χ., οι οποιοι αλλοι θανατωθηκαν, παρανομα, και αλλοι πεθαναν επαιτες χωρις καμια συνταξη. Αυτό εγινε ,διοτι οι Ελληνες ηρωες τολμησαν να απελευθερωσουν την Ελλαδα, από τον οθωμανικο ζυγο. Το ιδιο τελος με ολους τους μεγαλους Ελληνες για τους ιδιους λογους ειχε ο Γεωργιος Παπαδοπουλος. Αυτό διοτι από το 1830 μ.Χ., η Ελλαδα εγινε ένα ασημαντο προτεκτοραττο των ξενων δυναμεων. Ο Παπαδοπουλος τολμησε να αποτιναξει τον ζυγο των νεοταξιτων, με σκοπο να κανει την Ελλαδα παντοδυναμη, ηδη την ειχε κανει ανεξαρτητο κρατος. Πισω από ολους τους διωγμούς ολων των μεγαλων Ελληνων ηγετων από την αρχαιοτητα μεχρι σημερα βρισκεται ο ιδιος λαος. Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται , ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου