
ΠΩΛΕΙΤΑΙ;
ΠΕΡΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΛΟΓΟΣ:
Για να πουλήσεις κάτι, πρέπει να σου ανήκει. Άλλως, είσαι απατεών, κλεπταποδόχος και "πάει λέοντις" (που λένε και στο Τζάντε).
Έτσι λοιπόν ο κάθε Ιδιοκτήτης, "νοικοκύρης" κλπ. μπορεί π.χ. να πουλήσει το σπίτι του (στον Καπιταλισμό που έχει σπίτι, στον..."υπαρκτό" απλά ΔΕΝ είχε...ω, μουγκοί δήθεν "και κομμουνιστές"). Στο μεγάλο "οικόπεδο" όμως που λέγετε ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, είμαστε εκατομμύρια Ελληνες ΣΥΝΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ. Και... ΔΕΝ πουλάμε... ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ... κανονίστε την πορεία σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου