Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 13, 2018

Εν τούτω νίκα-Του Τιμίου Σταυρού (Ορθοδοξία-Γεωστρατηγική και Ιστορία)

Γράφει ο Άγγελος Φ. Γιαννόπουλος

Η νεοταξικη Ρωμαικη αυτοκρατορια ιδρυθηκε από δωδεκαθειστες στην αρχαια ρωμη, στην θεση της διαλυμενης περσικης αυτοκρατοριας από
τον Ελληνα Μακεδονα τον Μεγα Αλεξανδρο.



Οι ιδιοι οι ρωμαιοι συγκλητικοι με πολυ μεγαλη υπερηφανεια δηλωναν δημοσια οτι η αρχαια Ρωμη ειναι η νεα πορνη Βαβυλωνα. 

Η Αρχαια Βαβυλωνα ηταν παλαιοτερο παγκοσμιο κεντρο του εωσφορισμου.
Ο σκοπος της δημιουργιας της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν η κατακτηση της Ελλαδος, και η δημιουργια (αργοτερα) του παγκοσμιου κρατους (Pax Romana).
Aκομη οι εωσφοριστες-νεοταξιτες ηθελαν με την δημιουργια της Ρωμαικης αυτοκρατοριας, να κερδισουν χρονο, ώστε να ξαναδημιουργησουν την ανατολικη εωσφορικη αυτοκρατορια την Περσικη.

Στην αυτοκρατορική εποχή ο Ελληνισμός είχε ήδη ολοκληρωθεί τόσο ως προς την φιλοσοφική σκέψη όσο και γεωπολιτικά. 


Εσωτερικές διαμάχες και αδυναμίες τον είχαν οδηγήσει προ πολλού στην παρακμή και στην πτώση. 


Τα ηνία εκεινη την εποχη ανέλαβε πλεον η Ρωμη , η οποία βεβαια είχε εξελληνιστει ως ενα σημειο.


Οι Ελληνες δεχομενοι πλεον τον Χριστιανισμο, εχουν αναστηθεί πνευματικα και ηθικα.

Αντιθετος η Ρωμαικη αυτοκρατοριια, με την σειρα της σαπιζε ,πνευματικα, ηθικα και κατ επεκταση πολιτικα , στρατιωτικα από το εωσφορικο δωδεκαθεο.



Ολο αυτό το διαστημα που σταδιακα εσβηνε η αρχαια ρωμαικη αυτοκρατορια, ο Ελληνισμος, οι Ελληνες αναστηθηκαν πνευματικα ,ηθικα μεσω του χριστιανισμου, της ηθικης ζωης, και των χρηστων ηθων. 



Ο πιο βασικοι παραγοντες για την αλλαγη της παγκόσμιας ιστοριας είναι ο Ιησους και ο Αγιος Κωνσταντινος. 


Ο Αγιος Κωνσταντινος, ως ένα τεραστιο πολιτικο μυαλο ειδε το τελος της σχεδόν ετοιμοθάνατης ρωμαικης αυτοκρατοριας ,εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου. 



Θελωντας να κρατησει το Ρωμαικο κρατος στην ζωη, για να μην εχει το αδικο τελος του αρχαιου Ελληνικου κοσμου, πηρε την ιστορικη αποφαση να παραδωσει την διοικηση του Ρωμαικου κρατους στους αναγεννημενους από τον Χριστο και τον Πλατωνα Ελληνες.

Ηξερε πολύ καλα ο Αγιος Κωνσταντινος ότι μονον με αυτον τον τροπο θα ανανεωσει, σε πνευματικο , ηθικο, πολιτικο, στρατιωτικο, κοινωνικο επιπεδο το ετοιμοθανατο ρωμαικο κρατος. 



Επειτα ειχε το παράδειγμα των αρχαιων Ελλήνων οι οποιοι, σαπισαν ηθικα, πνευματικα από το δαιμονικο δωδεκαθεο, την σεξουαλικη διαφθορα η οποια αποτελει αναποσπαστο "θρησκευτικο" λατρευτικο τυπικο των Εωσφοριστών από την πρωτη φορα που λατρεψαν τον Εωσφορο ως 'θεο" τους, στον πλανητη γη. 



Για αυτους τους λογους οι αρχαιοι Ελληνες δεν μπορεσαν να αντιταξουν καμια απολυτως αντισταση εναντια στους Ρωμαιους κατακτητες, και επεσαν κατ ουσιαν αμαχητί.
Οι Αρχαιοι Ελληνες, και oi αρχαιοι ρωμαιοι βρεθηκαν ακριβως στην ιδια κατασταση, εξαιτιας του δωδεκαθεου.




Ομως με το που γνωρισαν τον Χριστιανισμο, οι προγονοι μας αμεσως αλλαξαν τα δεδομενα για το εθνος μας. 

Το βασικο σημειο ηταν οταν η πλειοψηφια των Ελληνων εγκατελειψε το εωσφορικο φοινικικο δωδεκαθεο για να ασπαστει τον μοναδικο αληθινο θεο-δημιουργο.


Τον αληθινο θεο δημιουργο τον αναγνωριζαν και τον  διδασκαν ολοι οι Ελληνες φιλοσοφοι με προεξεχων τον Υπατο των φιλοσοφων τον Αριστοκλη.  


Οι συνεπειες του εωσφορισμου ηταν να σαπισει ηθικα και πνευματικα ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος.








Φυσικη συνεπεια  ηταν να ακολουθησει η πολιτικη, η στρατιωτικη και η κοινωνικη διαλυση του Ελληνικου εθνους. 
Η ρωμαικη αυτοκρατορια αποσυντιθεται αργα και σταθερα οπως ειχε γινει προηγουμενος με τον αρχαιο Ελληνικο κοσμο.   
Η ανασταση Ελληνικου εθνους εγινε 
με τον ερχομο ομως του Χριστου και τις διδασκαλιες των αποστολων.



Οι Ελληνες θα ασπαστουν τον χριστιανισμο και θα αναστηθουν ηθικα, πενυματικα και  στην συνεχεια σε ολους τους τομεις.  
Οταν στην θεση του Φοινικικου-Αιγυπτιακου δωδεκαθεου 
πηρε ο Χριστιανισμός, αλλαξε ριζικα η παγκοσμια ιστορια και σωθηκε ο πλανητης και ενα μερος των ανθρωπων απο τον ολοκληρωτικο αφανισμο.
MEΣΩ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΗΘΩΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ
ΕΠΕΤΥΧΑΝ ΤΟ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ.

Ο Αγιος Κωνσταντισνος εδωσε 880 χρονια παραταση ζωης στην Ρωμαικη αυτοκρατορια με μια απιστευτη πολιτικη ενεργεια.



Εξαιτιας της αποφασεως του αγιου , συμβαινει ένα απιστευτο γεγονος, για πρωτη φορα στα παγκοσμια χρονικα. 



Οι Ελληνες του μεσαιωνα, από σκλαβοι του Ρωμαικου κρατους ,εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους, χωρις να χρειαστεί να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο. 


Όλα αυτά διοτι ειχαν θρησκεια τον Χριστιανισμο, πολιτισμο τους αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους, σοφιστες, ρήτορες, πανεπιστήμονες. 



Ο συνδιασμος αυτων των δυο εφερε τα χρηστα ηθη ζωης χωρις καθολου σεξουαλικη διαφθορα.
Τα χρηστα ηθη ζωης των Ελλήνων ,είναι το παναρχαιο διαχρονικο "μυστικο", για την επιβιωση του εθνους στο περασμα των αιωνων. 


Ταυτόχρονα όμως είναι και το κλειδι ολων των μεγαλων Ελληνικων στρατιωτικών ,πολιτικων , κοινωνικων ,επιτημονικων επιτυχιων από καταβολης του Ελληνικου εθνους.
Οι Ελληνες με το που αναλαμβανουν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους , εχουν πληρη συνειδηση της πολιτισμικης και θρησκευτικης ανωτερότητας τους. 


Γνωριζουν παρα πολυ καλα οι Ελληνες ότι εξαιτιας του Χριστου ,του Πλατωνα ,και των χρηστων ηθων απελευθερωθηκαν χωρις να πολεμησουν .


Δεν εφτανε όμως αυτό αλλα εγιναν διοικητες στο κρατος στο οποιο προηγούμενος ηταν σκλαβοι.

Τωρα πλεον οι Ελληνες του μεσαιωνα ειναι Ρωμαιοι αυτοκρατορες, ρωμαιοι υπηκοοι, και διοικουν την παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορια.
Οι τιτλοι Ρωμαιοι αυτοκρατορες , στρατηγοι , αξιωματούχοι, είναι αρχικα διοικητικοι,πολιτικοι, και στρατιωτικοι τιτλοι για τους Ελληνες. 


Διοτι το κρατος αυτό, την ρωμαικη αυτοκρατορια
,δεν την δημιουργήσαμε εμεις οι Ελληνες, αλλα οι αρχαιοι Ρωμαιοι, μεχρι που ενας εξ αυτων, μας παρεδωσε την διοικηση του Ρωμαικου κρατους.

Σε περιπτωση που οι ιεροι και αγιοι προγονοι μας αλλαζαν την ονομασια της αυτοκρατοριας, από Ρωμαικη, σε Ελληνικη, αμεσως θα χαναμε την εξουσια, στα περισσοτερα εδάφη της Ρωμαικης αυτοκρατοριας. 

Οι τιτλοι αυτοι ηταν πολιτικοι-στρατιωτικοι για να ασκουν οι Ελληνες την εξουσια στην παγκοσμια  ρωμαικη αυτοκρατορια, ενω παραλληλα ηταν οι ανωτατοι τιτλοι τιμης-πολιτιστικης ανωτερωτητας για το εθνος μας. 


Δεν απαγορευοταν λοιπον το ονομα Ελληνας, αυτό είναι ένα ακομη ανυποστατο ψεμα των δωδεκαθειστων.


Σε καποιες περιοχες μονον. οπου υπηρχαν νεοταξιτες εωσφοριστες αλλοδαποι επισκοποι, αυτοι δημιουργουσαν εσκεμενα ακροτητες.






Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης
αυτοκρατοριας  εδραιωνεται σταθερα μεσα απο  την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.


Ο σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι  η ενοποιηση του πληθυσμου της μεσω της χριστιανικης πιστεως, βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.




Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης - ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας  και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων.

Η βασική αρχή της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν η Pax Romana, η παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορία ενωσε ολη την οικουμενη.







Αυτο εφερε την υποταγη των λαων, κατάργησε τα σύνορα των εθνών και σχημάτισε την πατριδα που γεννήθηκε ο Χριστος.







Οι Ελληνες ηταν οι κληρονομοι και οι συνεχιστες στην διοικηση της Ρωμαικης αυτοκρατοριας από σεβασμο στον κληροδοτη και εθνικο ευεργετη τον αγιο Κωνσταντινο, οφειλαν  να χαράξουν την ιδια πολιτικη πορεία παντα  με βάση την ίδια αρχή.

Το ρωμαικο δικαίο, η ρωμαικη κρατικη διοικηση- οργανωση, η χριστιανική ηθική-πίστη μαζι με την πνευματική παράδοση του Ελληνισμου, ηταν πλεον οι βασεις του ρωμαικου κρατους.  


Η Ελληνικη αυτοκρατορία  συνεχισε τον ελληνικό πολιτισμό σε παιδεια, γλωσσα, ήθη, εθιμα, μεσα σε ενα κρατος με τα πολιτικά αξιωματα των Αρχαιων αλλοδαπών ρωμαιων της Ιταλιας. 


Το ρωμαικο κράτος συνεχισε να υπαρχει εξαιτιας του Χριστου, του αγιου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, και των τριων ιεραρχων μαζι με τον αγιο γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης.

Πανω από όλα η αυτοκρατορια ηταν η κοιτίδα, ηταν το παγκοσμιο κεντρο  διάδοσεως της χριστιανικής θρησκείας.


Ο στοχος ηταν η διδαχη των χριστιανικων ευαγγελίων και η σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.

Οι Ελληνες είναι πλεον οι παγκόσμιοι ηγετες ολων των αλλων εθνων.


Αυτό σημαίνει πως όλοι οι λαοί όφειλαν σεβασμό στους παγκοσμιους Ελληνες και στον παγκοσμιο πολιτισμο τους (Pax romama-Pax ellas).

Οι υπολοιποι λαοι από σεβασμο στα επιτεύγματα των Ελλήνων του μεσαιωνα, που από σκλαβοι
εγιναν διοικητες του ρωμαικου κρατους χωρις να πολεμησουν ουτε ένα δευτερολεπτο.

Αυτο το εκαναν οι προγονοι μας με 
μοναδικα
στηρίγματα τον Χριστο και τον Πλατωνα.

Οι προγονοι μας να προκαλουν δεος-σεβασμο στα υπολοιπα εθνη τα οποια αναγνωρίζαν ως ανωτατη  παγκοσμια αρχη την ρωμαικη αυτοκρατορια.

Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την παγκοσμια εξαπλωση του χριστιανισμου.
Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.

Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.


Με αυτα τα δεδομενα οι προγονοι μας θα ασκησουν τεραστια επιρροη σε ολους τους λαους που κατοικουσαν εντος της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας αλλα και εκτος.


Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης
αυτοκρατοριας  εδραιωνεται σταθερα μεσα απο  την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.


Ο βασικος σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι  η ενοποιηση του πληθυσμου της αυτοκρατοριας αλλα και των υπολοοιπων λαων μεσω της χριστιανικης πιστεως.


ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ
                 ΓΡΑΦΕΙ Ο                   
  ΑΓΓΕΛΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Παγκράτιον το εν Ολυμπία κάλλιστον (δωρεάν μαθήματα για όλες τις Ελληνίδες αναγνώστριες)

Παγκράτιον το εν Ολυμπία κάλλιστον (δωρεάν μαθήματα για όλες τις Ελληνίδες αναγνώστριες)


Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων  μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και          μηδεν αγαν.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου