Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 11, 2018

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

Όταν ο Αγιος Κωνσταντινος, πήρε την ιστορικη αποφαση να κανει διοικητες της ρωμαικης αυτοκρατοριας τους Ελληνες, οι οποιοι ηταν προηγουμένως σκλαβοι, του Ρωμαικου κρατους, τοτε για πρωτη φορα εμανιζονται στο προσκηνιο οι Γερμανοι.


Οι Γερμανοι ειχαν την εντολη, να παρουν πισω με κάθε μεσο, την Ρωμαικη αυτοκρατορια από τους Ελληνες.



Με την μεταφορα της πρωτευουσας του Ρωμαικου κρατους απο την αρχαια Ρωμη στην Κωνσταντινουπολη ξεκινα μια ακομη θανασιμη περιπετεια για το Ελληνικο εθνος. 


Οι Γερμανοι εγκατασταθηκαν στον Δουναβη, και την σημερινη Βουγλαρια μονιμα. 




Με ορμητηριο αυτές τις δυο περιοχες αρχιζουν να προκαλουν τρομερες καταστροφες ,με συνεχομενες φοβερες επιδρομες μεχρι την Πελοποννησο. 



Κυριολεκτικα ηταν ερμαιο οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες, στους Γερμανους, Ουννους, Γοτθους, Βησιγοτθους, Οστρογοτθους, Βανδαλους κλπ. 



Στις 9 Αυγουστου του 378 μ.Χ., η κριση εφτασε στο απογειο της όταν οι Γερμανοι Βησιγοτθοι, σκοτωσαν τα δυο τριτα του Ελληνορωμαικου στρατου, μαζι με τους στρατηγους Τραιανο, Σεβαστιανο, με αποκορύφωμα την δολοφονια του αλλοδαπου αυτοκρατορα Φλαβιου Ιουλιου Ουαλη. 



Μετα από όλα αυτά ο πατριώτης αλλοδαπος αρχιστράτηγος magister militum per orientem o Ioυλιος, διεταξε να σφαχτουν ολοι οι Γερμανοι στρατιώτες του Ελληνικου (ρωμαικου ) στρατου. 



Οι ορδες των βαρβαρων Γερμανων ηταν αδυνατον να αντιμετωπισθουν με τα οπλα, εξαιτιας της πολιτικης των αλλοδαπών αυτοκρατορων της Ελληνικης (ρωμαικης) αυτοκρατοριας. 


Ηταν η εποχη που αυτοκρατορας των Ελλήνων ηταν ο Θεοδόσιος ο Α. 



Ο Θεοδόσιος εκρινε ότι η μοναδικη λυση για να σταματησουν οι Γερμανοι τις καταστροφες ηταν να προσληφθουν μαζικα, ως μισθοφόροι στον Ρωμαικο στρατο. 




Με την ανοδο του  στον θρονο ξεκινα η ενδυναμωση των γερμανων, οι οποιοι προσλαμβάνονται κατά χιλιαδες στον
Ελληνικο (ρωμαικο) στρατο.


Αυτην ηταν η λυση που εδωσε ο Θεοδόσιος ο α, ώστε να σταματησουν επιτελους οι γερμανοι μετα από δυο αιωνες, να γενοκτονουν τον Ελληνικο λαο. 


Δυστυχως ο τροπος που αντινετωπισε το προβλημα  ο Θεοδόσιος ηταν λανθασμενο,ς απαραδεκτος και καταστροφικος. 




Μετα τον θανατο του Θεοδοσιου όλα τα επομενα χρονια την πραγματικη εξουσια στο ρωμαικο κρατος ασκουν οι γοτθοι στρατηγοι οι οποιοι ανεβοκατεβαζουν αυτοκρατορες ως μαριονετες αναλογα με τα συμφεροντα τους.



Οι Γερμανοι ηταν οι πιο ακριβοπληρωμένοι μισθοφόροι αξιωματικοι και στρατιώτες. 


Ειχαν πληρη φοροαπαλλαγή, ενώ ειχαν το δικαιωμα να κανουν γαμους με Ελληνιδες.



 Όμως εκεινοι αντι να προστατευουν τα Ελληνικα (ρωμαικα) σύνορα τα παραβιαζαν οι ιδιοι συνεχίζοντας κανονικα τις επιδρομες μεχρι την Πελοποννησο. 



Οι Γερμανοι στρατηγοι έγιναν η απολυτη εξουσια στην Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια, και αποφάσιζαν για το ποιος θα γινει αυτοκρατορας. 


Τοτε οι γενναιοι Ελληνες αξιωματικοι του Ελληνικου (ρωμαικου) στρατου, πηραν την κατασταση στα χερια τους. 



Στις 12 Ιουλιου του 400 μ.Χ., οι Ηρωες Ελληνες αξιωματικοι και στρατιώτες, έσφαξαν μερικες χιλιαδες Γερμανων ανωτατων αξιωματικών και στρατιωτών στην Κωνσταντινουπολη. 



Με τον τροπο αυτό ματαιωσαν την τελευταια στιγμη την ανοδο μιας γερμανικης δυναστείας στον Ελληνικο (ρωμαικο) θρονο της Κωνσταντινουπόλεως.

Η ΕΒΡΑΙΚΗ ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ

Ο Θεοδόσιος μεταξυ αλλων ειχε επιτρεψει, να κανουν οι Ιουδαίοι συναγωγη διπλα στην Αγια Σοφια. 


Οι Ελληνες Χριστιανοι, αντέδρασαν για αυτην την προσβολή στον Χριστο, με αποτελεσμα να καψουν την εβραικη συναγωγη. 

Τοτε πηρε την αποφαση ο Θεοδόσιος ο α, να ξαναγινει η εβραικη συναγωγη, με χρηματα των Ελλήνων χριστιανων.

Ο Μεγας Θεοδόσιος ηταν ο αυτοκρατορας ο οποιος καθιερωσε τον Χριστιανισμο ως επισημη θρησκεια της Ελληνικης- Ρωμαικης αυτοκρατοριας. 


Επισης το 390, ένα διάταγμα του αυτοκράτορα Θεοδοσίου Α΄ προέβλεπε τη θανατικη ποινη για τον πειθαναγκασμο η το εμποριο ανδρων για πορνεια.


Με Νεαρα, την οποια εξεδωσε στις 27 Φεβρουαρίου του 380 μ.Χ., καθορισε επι πνευματικου επιπεδου την εννοια της Ορθοδοξιας, διεκηρυξε οτι μονον οι δεχομενοι τις αποφασεις της α Οικουμενικής Συνόδου, δικαιουνταν να ονομαζονται Ορθοδοξοι Χριστιανοι και οτι στους αιρετικους δεν επιτρεποταν να χρησιμοποιουν το όνομα της Εκκλησιας. 


Τέλος με την δημοσιευση μιας ακομη νεαρας, διεταζε την επιστροφη ολων των εκκλησιων στους ορθοδοξους Χριστιανους.

Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΔΕΜΟΜΕΝΑ 

Στην Κωνσταντινουπολη βρισκοταν τοτε και ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος,ο οποίος ειχε προσκληθεί απο τους Χριστιανους προς καταπολεμηση των αιρετικων Γερμανων -Αρειανών.


Ο Θεοδόσιος απομακρυνε απο τον πατριαρχικο θρονο τον Αρειανο Δημοφιλο και παρεχώρησε την θέση του στον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολογο.

Η σπουδαια αυτή ευεργεσία του Αγίου Θεοδοσίου προς την Ορθοοξιαία είχε ακόμη καλυτερη συνέχεια. 



Κατά το έτος 381 μ.Χ., με την ευσεβή φροντίδα του και ενέργεια, συγκροτηθηκε η β Οικουμενικη συνοδος που επικυρωσε την δογματικήιερη αποφαση της α’ οικουμενικης συνόδου σχετικα με τον Ιησού Χριστο, συμπληρωσε το Συμβολο της πιστεως προσθετοντας και τον περί Αγιου Πνειματος ορο, εναντιων της αιρετικης διδασκαλιας του Μακεδονίου.


Επισης ρυθμυσε τα της νομίμου κατοχης των αρχιερατικών θρόνων, η οποία είχε διαταραχθει επί της παντοδυναμιας των Αρειανων. 



Δύο ακόμη Σύνοδοι συνεκλήθησαν στην Κωνσταντινούπολη το 382 και το 383 μ.Χ. 



Σκοπός τους ηταν αντιστοιχα, η υπογραμμιση της αυτονομιας της εκκλησιας της Ανατολης και η θεαματικη καταδίκη καθε μορφης αιρετικων δογματων.

Ακομη ο Θεοδοσιος εξέδωσε αλλεπαλληλα διαταγματα κατα των αιρετικων (Μανιχαιων, Αρειανων, πνευματομαχων και άλλων αιρετικων), με τα οποία καθοριστηκαν και οι ποινες των Χριστομαχων. 



Οι αποφασεις των συνοδων εφαρμοστηκαν αυστηρα. 


Επανεφερε τον νομο περι αργιας για τις Κυριακες.



Ταυτοχρονα απαγορευσε τα θεαματα του αμφιθεατρου-ιπποδρομου για την ιδια ημερα διοτι αυτη ειναι αφιερωμενη στον Κυριο Ιησου Χριστο.

 

Ο Μεγας Θεοδοσιος ελαβε μετρα κατα της εμποριας των λειψανων των αγίων και των μαρτύρων.


Στα μεγαλα σφάλματα του αυτοκράτορα Θεοδοσιου πρέπει να προστεθεί και η αδικη σφαγη δεκα χιλιαδων Ελληνων από τους Γερμανους στον Ιπποδομο της Θεσσαλονικης. 


Αιτια για όλα αυτά η αδικη συλληψη από τους Γερμανους ενός Ελληνα ηνιοχου. 


Οι Ελληνες ζητησαν την απελευθερωση του και οι Γερμανοι αρνηθηκαν. 


Τοτε οι Ελληνες που δεν αντεχαν τον γερμανικο ζυγο και τις φοβερες επιδρομες τους ολους εκεινους τους αιωνες, σκοτωσαν τον στρατηγο των Γερμανων Βοθεριχο, μαζι με αλλους Γερμανους στρατιώτες.

Ο Θεοδοσιος απουσιαζε εκεινη την εποχη στο ΜΙλανο. 

Για αυτο δεν ειχε επιγνωση των γεγονοτων.

Τον εξαπατησε ο Γερμανος αξιωματικος. 

Οι περισοτεροι σφιαγιασθεντες ηταν Ελληνες Χριστιανοι και οχι Εθνικοι.
Την διαταγή αυτή αμέσως την "αλλαξε" ο Θεοδόσιος, αλλά η ανάκλησή της έφτασε στη Θεσσαλονίκη οταν πια είχαν σφαγεί οι δεκα χιλιαδες Ελληνες.


Δυστυχως δεν υπηρχαν εκεινη την εποχη τα μεσα επικοινωνιας τα οποια υπαρχουν σημερα.  


Μετά από αυτό το έγκλημα, όταν ο Θεοδόσιος θέλησε να εισέλθει στον καθεδρικό ναό του Μιλάνου, ο Άγιος Αμβρόσιος στάθηκε στη θύρα και απαγόρευσε την είσοδο στον αυτοκράτορα.



 Όλοι περίμεναν την αντιδραση του Θεοδοσίου. 




Όμως εκείνος υπάκουσε ταπεινά, ζήτησε με δάκρια στα μάτια συγγνώμη και ταπεινωμένος γύρισε στα ανάκτορα. 




Εκτέλεσε τον κανόνα της μετάνοιας που του έβαλε ο Επίσκοπος και όταν το επιτίμιο συμπληρώθηκε ύστερα από οκτώ μήνες, προσήλθε στην Εκκλησία, σαν ένας κοινός άνθρωπος, με έναν απλό χιτώνα, χωρίς κανένα διακριτικό του αξιώματός του, άκουσε τη συγχωρητική ευχή και κοινώνησε κατά την εορτή των Χριστουγέννων λέγοντας τον λόγο του Δαυίδ: «Εκολλήθη τω εδάφει η ψυχή μου, ζήσόν με κατά τον λόγον σου». 



Καρπός της μετάνοιάς του, που παραδειγμάτισε τον λαό του, ήταν ένας νόμος που έλεγε πως κανείς καταδικασμένος σε θάνατο δεν θα εκτελείτο, αν δεν περνούσαν τριάντα ημέρες από την λήψη της καταδικαστικής αποφάσεως.


Μεταξυ αλλων ο Μεγας Θεοδοσιος καταργησε με νεαρα ολες τις ειδωλολατρικες θυσιες, την λατρεία των δαιμονων, και κάθε δημόσια-απόκρυφη τελετή των δωδεκαθειστών, και κατήργησε, το 394 μ.Χ., δια νεαρας, τους Ολυμπιακους αγωνες, που χρησίμευαν στην διατηρηση της μαυρης μαγειας και της λατρειας των δαιμονων.


Oλα αυτά διοτι οι "νεοπλατωνικοί" εκεινης της εποχης δεν ήταν φιλόσοφοι αλλα ιερείς μιας εωσφορικής και ανυπάρκτου θρησκείας (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.457). 


Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες οι σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης της μαυρης μαγείας, γεγονός που οδήγησε τελικά στο κλείσιμό της το 529μ.χ. από τον Ιουστινιανό. 



Πολύ σωστες οι ενεργειες, των Ιουστινιανού, σχετικα με τους μαυρους μαγους του εωσφορικου δωδεκαθεου. 



Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρία, η μαγεία και η δεισιδαιμονία είχαν λάβει αφάνταστες διαστάσεις. Όπως μας πληροφορούν συγγραφείς της εποχής, όπως ο Λουκιανός, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες.


Μάγοι υπό ποικίλα ονόματα, ως φαρμακομάντεις, ιατρομάντεις, βωμολόχοι, αγύρται κλπ, έχοντας ως βοηθούς γραίας βωμολόχους, περιμακτρίας, τελεστρατίας, τυμπανιστρίας, περιήρχοντο τας πόλεις, υποσχόμενοι ζωή, υγεία, πλούτο, ευτεκνία, κάλλος και οποιοδηποτε αγαθό» (Θ.Η.Ε.,τομ.8,449)


Ο καθηγητής Ν. Λούβαρις τόνισε πως στους ύστερους χρόνους της αρχαιότητος «μάγοι πολυάριθμοι και ποικιλώνυμοι, αγύρται, απολακταί, βωμολόχοι, ιατρομάντεις, καθαρτές, φαρμακομάντεις, κλπ, συνοδευόμενοι υπό γυναικών μαγισσών ή βοηθών και αφορμώμενοι εκ Θεσσαλίας κυρίως, ήτις εθεωρείτο η κατ’ εξοχήν κοιτίς των, περιέτρεχον τας πόλεις και εξητάτουν τους απλοϊκούς.



Οι Ελληνες Χριστιανοί της εποχής, δεν καταφεροταν εναντια στον θαυμαστο και ανεκτιμητο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο.
 


Αντιδρούσαν όμως σε ένα σύνολο από πολυ ακραιες εωσφορικες εκδηλωσεις των σατανιστων του δωδεκαθεου όπως οι ανθρωποθυσιες, μερος των οποιων ηταν και η σπλαγχνομαντεια, δηλαδη αποσπουσαν τις κοιλιες των θυματων και τελουσαν γαστερομαντεια παρατηρωντας μεσα σε αυτην τα μελουμενα.

Hταν παντοτε καθετα αντιθετοι στα εωσφορικα βασανιστηρια, στους αυτοβασανισμους, στους ευνουχισμους στις σεξουαλικες ανωμαλιες, προς τιμην του εωσφορου, στις μυήσεις με χρηση φόβου και ναρκωτικων ουσιων (βλεπε ως παράδειγμα εωσφορικα Ελευσινια μυστηρια).





Την εποχη που ηταν βασιλιας ο Θεοδόσιος ο α, δεν αντιμετωπισε προβλήματα με τους πεσρες.


Την εποχη  την οποια ηταν Βασιλεις οι Θεοδόσιος ο α, Αρκαδιος, Θεοδόσιος β, Ιουστινιανος ο α, Ιουστίνος ο α, Ιουστίνος β κλπ, είχαμε μονον συνοριακους πολεμους, ειτε ειρηνη μεταξυ των δυο κρατων. 



Μονον όταν ανεβηκε στον θρονο , ο πρωτος Ελληνας χριστιανος Αυτοκρατορας ,ο Ηράκλειος ,εκαναν οι περσες ολα αυτά τα τρομερα πραγματα εις βαρος των Ελλήνων, τα οποια, δεν ειχαν ξαναγινει ποτε από μερος των περσων . 



Στα θετικα του Θεοδοσιου είναι ότι εκανε τον Χριστιανισμο επισημη θρησκεια του κρατους, ότι συμπληρωσε τα τοιχη της Κωνσταντινουπολεως. 



Με τον θανατο του προηγουμενου αυτοκρατορα του Ουαλη, και την ανοδο του θεοδοσιου του α εχουμε την οριστικη ηττα του Αρειανισμου μιας ακομη αιρεσεως που δημιουργησε το κοματι του εβραικου λαου που πιστευει στον εωσφορο (βλεπε δηλωσεις του μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως) .

Όταν ηρθαν οι γερμανοι-γοτθοι στα Βαλκανια εγιναν "δηθεν "χριστιανοι, ασπαζομενοι την αιρεση του Αρειου.Μια αιρεση την οποια στηριξαν ολοψυχα οι γερμανοι σατανιστες με στοχο την διασπαση της ορθοδοξιας. 

Αυτό που εκανε τελικα ο Μεγας θεοδοσιος είναι παγκοσμια πρωτοτυπια, καθως δεν φτανει που μας εσφαζαν δωρεαν οι Γερμανοι επι τοσους αιωνες ,αλλα ηρθε ο Θεοδόσιος και τους προσελαβε στον Ελληνικο (ρωμαικο ) στρατο , τους εδωσε αξιωματα , και της καλυτερες αμοιβες, για να συνεχισουν να σφαζουν, να κλεβουν , να κανουν εμπρησμούς εις βαρος των αθωων Ελλήνων υπηκόων, με αμοιβες και αξιωματα. 



Οι άμοιροι Ελληνες πληρωναν από το υστέρημα τους γοτθους για να "προστατευουν τα εξωτερικα σύνορα του κρατους. 


Εκεινοι όμως το μονον που εκαναν είναι αυτό που ξερουν παντοτε, δηλαδη σφαγες, κλοπες, εμπρησμοι, βιασμοι, σκλαβωμα γυναικων, δια την τελεση σεξουαλικών ανωμαλιών, ως λατρευτικο τυπικο του εωσφορου.


Απο την εποχη του Κωνσταντιου εως την εποχη του Θεοδοσιου β εζησαν οι 5 μεγαλυτεροι Ελληνες νεοπλατωνικοι φιλοσοφοι του μεσαιωνα. *
 
Αυτοι ηταν ηταν ο μεγας Βασιλειος, ο αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος, ο αγιος Γρηγοριος ο Ναζιανζηνος, ο αγιος Γρηγοριος Νυσσης και η φιλοχριστιανη Αλεξανδρινη φιλοσοφος η Υπατια. 
 
 

Την εποχη εκεινη και οι πεντε νεοπλατωνικοι διδασκουν τον Αριστοκλη εχοντας παντοτε την αμεριστη υποστιριξη των αυτοκρατορων.

 
Οι αυτοκρατορες γνωριζουν προσωπικα τους μεγαλους φιλοσοφους και ρητορες τους αγιους ιεραρχες και τους στηριζουν  στο επιστημονικο τους εργο.

Αυτο δεν ηταν αλλο απο την ενσωματωση ολοκληρης της Πλατωνικης διδασκαλιας στον Χριστιανισμο. 
  
 
Με την ολοκληρωση αυτου του μοναδικου και 
εξαιρετικου στα παγκοσμια χρονικα φιλοσοφικου  -πνευματικου εργου οι Ιεαραρχες μετετρεψαν τον μεχτι τοτε Ιουδαικο χριστιανισμο σε καθαρα Ελληνικο.

Αμεσως ο αγιος Θεοδοσιος τον Μαιο του 381 μ.χ. θα ανακηρυξει τον Ελληνικο πλεον χριστιανισμο σε επισημη θρησκεια της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.


Εαν οι αυτοκρατορες ηταν εναντια στον Ιερο αρχαιο Ελληνικο πολιτισμο δεν θα επετρεπαν ποτε και σε καμια περιπτωση την ενσωματωση αυτουσιας της διδασκαλιας του Αριστοκλη στην χριστιανικη θρησκεια.
 
 
Ακομη αμεσα οι αυτοκρατορες θα τιμωρουσαν τους αγιουςς ιεραρχες και θα τους αφαιρουσαν ολα τα εκκλησιαστικα τους αξιωματα.  
 
Φυσικα θα απαγορευαν την διδασκαλια του Πλατωνα και στους αγιους ιεραρχες στην φιλοχριστιανη Υπατια αλλα και σε ολους τους υπολοιπους φιλοσοφους. 
 

Αυτο ομως ειναι κατι το οποιο δεν το εκανε ποτε ο κανενας αυτοκρατορας καθως ολοι οι φιλοσοφοι διδασκαν ελευθερα τον Πλατωνα.
 
 
Μεταξυ αλλων οι αυτοκρατορες θα εκλειναν και ολες τις φιλοσοφικες σχολες.
 
 
Ο αγιος Θεοδοσιος εδωσε Ελληνοχριστιανικη παιδεια στα τεκνα του και αυτα με την σειρα τους στα δικα τους παιδια.
 
 
Το αποτελεσμα να ανοιξει ο δρομος στην αγια Ευδοκια-Αθηναιδα να εξελιξει και να επανιδρυση την ανωταση φιλοσοφικη πανεπιστημιακη σχολη της πολης-Κωνσταντινουπολεως.
 
 
Το  425 μ.χ. με  διαταγμα του Θεσοδοσιου του β αναβαθμιζεται και επανιδρυεται η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της πολης κατοπιν επιθυμιας της αγιας αυτοκρατειρας Ευδοκιας-Αθηναιδας.
 
 
 
Χωρις την ενωση του Χριστιανισμου και του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου ηταν αδυνατον να γινει ο Ελληνισμος παγκοσμια αυτοκρατορια και να φτασει στην κορυφη του κοσμου. 

 
 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 
Ο Χριστος και ο Πλατωνας ειναι τα θεμελια της αυτοκρατοριας. 
 
 
Απο εκει ο Ελληνισμος θα παρει αστειρευτες δυναμεις για να μεγαλουργησει και να επιβιωσει. 
 
Οι αγιοι πατερες της ορθοδοξης εκκλησιας κρατησαν οτι πολυτιμο ειχε ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος, οπως οι διδασκαλιες του Πλατωνα και του Αριστοτελη και φυσικα χρησιμοποιουσαν την κορυφαια γλωσσα στον κοσμο την Ελληνικη. 
 
 

Σκεφτειτε οτι ο Ελληνικος πολιτισμος δεν ηταν αρκετος απο μονος του για να φτασει στην κορυφη του κοσμου το Εθνος.
 
 

Για αυτο και επρεπε να ενωθει ο Ελληνικος πολιτισμος με τον χριστιανισμο.   

 
 
Ο Ελληνικος πολιτισμος και ο Χριστιανισμος θα ενωθουν ωστε να γινει για μια και μοναδικη φορα η Ελλαδα παγκοσμιο κρατικο μορφωμα.
 



Οι αγιοι πατερες της Εκκλησίας διοτι σπουδασαν φιλοσοφια και ρητορικη στην αρχαια Αθηνα αλλα και σε αλλα μερη ενω υπηρξαν για λιγο διαστημα πρωτου να γινουν ιερεις επαγγελματιες ρητορες και σοφιστες αντιλήφθηκαν αμεσως την αξία του αρχαίου Ελληνικου πνευματος.
 

 
 
Χρησιμοποιησαν τις αξίες και τα ιδανικα τνω φιλοσοφων για να δημιουργησουν την χριστιανικη Ελληνορωμαικη αυτοκρατορια. 
 
 
 
 
 
Aξιοποιοησαν στο επακρο  την Ελληνική γλωσσα για να γραψουν ολα τα υψηλου επιστημονικου φιλοσοφικου και πνευματικου επιπεδου εργα τους.
 
 
Ταυτοχρονα μεσα απο τη Ελληνικη φιλοσοφια διατυπωσαν  τα δογματα της ορθοδοξιας ωστε να προστατεψουν την ανερχομενη θρησκεια απο τους αιρετικους και  απο πασης φυσεως αιρεσεις.
 
 
 
 Μεσα απο την δυναμικη και την πνευματικότητα της αρχαιοελληνικής αγωγής, διδαξαν στους Ελληνες την ελευθερια, την ομορφια,την αγαπη, την ηθικη 
,την δικαιοσυνη, την γεναιοτητα-
πιστη στον Ιησου Χριστου.

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

                 ΓΡΑΦΕΙ Ο
                  
ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Παγκράτιον το εν Ολυμπία κάλλιστον (δωρεάν μαθήματα για όλες τις Ελληνίδες αναγνώστριες)

Παγκράτιον το εν Ολυμπία κάλλιστον (δωρεάν μαθήματα για όλες τις Ελληνίδες αναγνώστριες)



Το σημαντικο ειναι να συνυπαρχουν ειρηνικα ολοι οι λαοι του πλανητη. 


 
Για αυτο παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν .
 
Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους.
 
Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει;
 
Τι θα πρεπει να κανουν οι Ελληνες όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο μας ;
 
Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως 
  
;

Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου κρατους.
 
Από ολους τους προαναφερομενους εξαιρειται,
ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και          μηδεν αγαν.  
 
Αναφερομαι παντοτε στους φοινικες-σημιτες που απο μονοθειστες της Π.διαθηκης και πιστοι των προφητων, αλλαξαν και εγιναν εωσφοριστες. 
 
Δεν αναφερομαι σε ολους τους Σημιτες. 
 
Ολα αυτα με βαση της αμετρητες συνεντευξεις σχετικα με τους εβραιους απο τον Μητροπολιτη Σεραφειμ Πειραιως για την αλλαγη των Σημιτων.























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου