Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιανουαρίου 12, 2019

Πήγε να ληστέψει το αστέρι του UFC, Polyana Viana, και κατέληξε σακατεμένος – Δείτε φωτό


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...



Κάποιος πήγε να ληστέψει το αστέρι του UFC, Polyana Viana, με χάρτινο όπλο και κατέληξε σακατεμένος.

Η Polyana περίμενε ταξί στο Ρίο της Βραζιλίας όταν ο άντρας την πλησίασε και της ζήτησε να του δώσει το κινητό της, με την απειλή πάντα του πιστολιού που είχε σκαρώσει από χαρτόνι.

Μόνο που η μαχήτρια του MMA δεν ενέδωσε στις πιέσεις, τουλουμιάζοντάς τον στο ξύλο. Πέρα από τις κλοτσιές και τις μπουνιές, τον κρατούσε ακόμα κεφαλοκλείδωμα όταν έφτασε η αστυνομία.



Ο κλέφτης την εκλιπαρούσε μάλιστα να καλέσει την αστυνομία για να γλιτώσει από τα χέρια της, ζητώντας ακόμα και βοήθεια από τους περαστικούς. «Όταν είδε ότι τον είδα, ήρθε και κάθισε δίπλα μου», δήλωσε η μαχήτρια, «με ρώτησε την ώρα, του την είπα και είδα ότι δεν είχε σκοπό να φύγει … Και μετά μου είπε ‘‘δώσε μου το κινητό σου. Μην πας να αντιδράσεις, γιατί οπλοφορώ’’. Μετά πήγε να βγάλει ένα όπλο και είδα ότι ήταν πολύ μαλακό».




Και συνεχίζει: «Ήταν πραγματικά πολύ κοντά μου και σκέφτηκα ‘‘αν είναι όπλο, δεν θα έχει χρόνο να το τραβήξει’’. Έτσι, σηκώθηκα και του έριξα δυο μπουνιές και μια κλοτσιά. Έπεσε και μετά τον έπιασα με μια λαβή … Ήμουν καλά, γιατί δεν αντέδρασε καν μετά. Μιας και έφαγε γρήγορα τα χτυπήματα, νομίζω πως τρόμαξε … Μου έλεγε ‘‘φώναξε την αστυνομία’’ γιατί φοβόταν πως θα τον δείρω κι άλλο».

Η Polyana είναι αστέρι του UFC και δεν είναι ακριβώς το είδος της γυναίκας που θες να μπλέξεις. Η επικεφαλής του UFC, Dana White, καταχάρηκε τα νέα, ανεβάζοντας στο δικό της Instagram τη χαρακτηριστική φωτογραφία…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου