Σεπτεμβρίου 14, 2019

αρθρο ασυλο υπομνημα 14 9 2019 ρουβικωνας

Υπόμνημα Αναφορά

Προς ΕΛΑΣ
Κ. Μήτσιου Γ/θμια
κ. Στράτου Β/θμια
κ. Ψίνα κ. Κόσσυβα
κ. Κεραμέως κ. Ζαχαράκη
κ. Γκίκα κ. Κορομπέλη
κ. Πρύτανη ΕΚΠΑ
κ. Κοσμήτορα Φιλοσοφικής
κ.κ. Βουλευτές, ΜΜΕ


Θέμα. Άσυλο. Πανεπιστημιακό Άσυλο, Άσυλο ιδεών, Άσυλο ανομίας, Άσυλο μαστούρας Άσυλο ναρκωτικών παραβατικότητας και Άσυλο αγραμμάτων…


Να συλληφθούν ο Κοτσυφάκης Θέμης ο Κόκλας Μπάμπης η Χαρατσή Χρύσα, που είναι στο κύκλωμα καταλήψεων διακίνησης στην Αθήνα και μέσα στο Υπ. Παιδείας

Να συλληφθούν η Φουντοπούλου Μαρία, που έχει τον Ρουβίκωνα στην Φιλοσοφική Αθηνών.

Από την Φιλοσοφική την Γκράβα και το Οδοντιατρικό τμήμα ΕΚΠΑ που είναι ο Καραγκούνης Ευάγγελος ξεκινούν οι συμμορίες, που επιτίθενται κατά αστυνομικών κλπ…

Αστυνομικοί για την επίθεση στο ΑΤ Ζωγράφου: Βάλτε τέλος στους μπαχαλάκηδες

Η Ένωση Αστυνομικών Υπαλλήλων Αττικής στην ανακοίνωσή της κάνει λόγο για «άνανδρη επίθεση στο πολύπαθο Α.Τ. Ζωγράφου» και επισημαίνει ότι οι μπαχαλάκηδες κάνουν επίδειξη ισχύος

Αστυνομικοί για την επίθεση στο ΑΤ Ζωγράφου: Βάλτε τέλος στους μπαχαλάκηδες.

Επεισόδια σημειώθηκαν το μεσημέρι στα Εξάρχεια όταν ομάδα περίπου 30 ατόμων επιτέθηκε κατά αστυνομικών δυνάμεων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ομάδα 30 ατόμων, στις 15:30 επιτέθηκε σε αστυνομικούς που βρίσκονται στη Σπύρου Τρικούπη, έξω από τις παλιές, εκκενωμένες, καταλήψεις.

Η ομάδα των αγνώστων εκτόξευσε μολότοφ, πέτρες και άλλα αντικείμενα.

Σύμφωνα με πληροφορίες έγιναν 16 προσαγωγές.

Συνελήφθη, κατά τη διάρκεια οργανωμένης επιχείρησης της Ομάδας Παραεμπορίου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αθηνών, ο βασικός προμηθευτής των κυκλωμάτων που διακινούσαν λαθραία τσιγάρα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Πρόκειται για 37χρονο ημεδαπό, η σύλληψη του οποίου επετεύχθη σε αποθήκη που διατηρούσε στα Καμίνια, όπου συγκέντρωνε μεγάλες ποσότητες λαθραίων τσιγάρων και από εκεί τα μετέφερε με αυτοκίνητο και τα διοχέτευε σε αλλοδαπούς που τα διέθεταν στη συνέχεια προς πώληση στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο.

Το παράδοξο φαινόμενο. Οι καθηγητές δεν θέλουν να διδάσκουν!

Από την διακίνηση των ιδεών, στη διακίνηση της αμάθειας και αγραμματοσύνης.

Ο αγράμματος κατ’ όνομα πανεπιστημιακός, ή εκπαιδευτικός, είχε ανάγκη τους ταραξίες, για να μην διδάσκει. Από την δήθεν Αριστεία στην «ημι-ζωώδη κατάσταση».

Να γίνουν νέα «ευρωπαϊκού τύπου ιδιωτικά πανεπιστήμια», με τα διεθνή εχέγγυα κρίσης πανεπιστημιακών.

Άσυλο, σημαίνει γενικώς το απαραβίαστο του χώρου κατά της αυθαιρεσίας των αρχών, για άτομα που καταφεύγουν κατά την αρχαιότητα σε ορισμένους ιερούς χώρους. Στην αρχαιότητα αποτελούσε εσχάτη ασέβεια να βλάψει κάποιος ή να αποσύρει από τους βωμούς και τα ιερά εκείνους που προσέφευγαν στους τόπους αυτούς που τελούσαν υπό την προστασία των θεών.

Η πρώτη γραπτή μαρτυρία παραχώρησης ασύλου εμπεριέχεται στις Ικέτιδες του Αισχύλου και αφορά την ασυλία, που προσέφερε ο μυθικός βασιλιάς του Άργους Πελασγός στις πενήντα Δαναΐδες, οι οποίες προσέφυγαν στην πόλη του προκειμένου ν’ αποφύγουν τον αιμομικτικό γάμο με τους πενήντα εξαδέλφους τους, γιους του βασιλιά Αιγύπτου.

Στη σύγχρονη εποχή, ο ανθρωπιστικού και ηθικού περιεχομένου θεσμός του ασύλου μετεξελίχθηκε σε διεθνές νομικό ζήτημα κατοχυρώθηκε μέσω Διεθνών Συμβάσεων και εντάχθηκε στο Διεθνές Δίκαιο, με κορυφαία στιγμή την υπογραφή της γνωστής Σύμβασης της Γενεύης (1951).

Το πανεπιστημιακό άσυλο στην Ελλάδα υπήρξε μια διεθνής πρωτοτυπία. Στο πανεπιστημιακό άσυλο ισχύει η ελευθερία του λόγου, στα πλαίσια εννοείται της έννομη τάξης και η ελεύθερη διακίνηση ιδεών. Η κατάχρηση και παραποίηση της έννοιας του πανεπιστημιακού ασύλου έφτασε αντί της διακίνησης ιδεών στην διακίνηση ναρκωτικών, διακίνησης παραεμπορίου και κυρίως στην διακίνηση της αμάθειας και αγραμματοσύνης.

Οι λεγόμενοι πανεπιστημιακοί, χρησιμοποιούσαν το λεγόμενο άσυλο της παρανομίας, ή άσυλο καταληψιών, για να μην κάνουν μάθημα, γιατί δεν γνώριζαν, να διδάξουν και αυτό είναι πλέον, κοινό μυστικό. Οι λεγόμενοι πανεπιστημιακοί, για να ξεπεράσουν το πρόβλημα της αγραμματοσύνης τους, γραφόντουσαν σε κόμματα και έτσι έστηναν «υπερκομματικές συμμορίες» αγραμμάτων, παρανόμων και λεηλασίας των ευρωπαϊκών και λοιπών κονδυλίων.

Το κόλπο με την δήθεν κατάληψη, πέρασε γρήγορα σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και έτσι ο λεγόμενος καθηγητής σχολείου με τους λεγόμενους συνδικαλιστές ή «συνδικαληστές», έστηναν καταλήψεις στα σχολεία σε συνεργασία με τους μαθητές μπαχαλάκηδες και άλλους.

. Έτσι, γινόταν η διακίνηση «ουσιών», αντί της διακίνησης ιδεών και γνώσης. Ο κάθε γονέας είχε πλέον την ψευδαίσθηση, ότι πάει το παιδί του σχολείο, αλλά και σε φροντιστήριο, άρα έκανε το χρέος του. Παράβλεπαν όλοι, ότι γεννιόντουσαν νέες γενιές αγραμμάτων, σε «ημι- ζωώδη» κατάσταση, πλέον. Κρίμα.

Στην ακραία εφαρμογή της κατάργησης του πανεπιστημιακού ασύλου, μπορούμε, μελλοντικά, να δούμε στα αμφιθέατρα να είναι μόνο τα όργανα της τάξης, να απουσιάζουν οι φοιτητές και οι λεγόμενοι πανεπιστημιακοί να είναι έξω από το πανεπιστήμιο. Ακριβώς απέναντι από τα σχολεία, στήθηκαν, τα φροντιστήρια, άλλη ελληνική πρωτοτυπία, όπου η «μίζα» πάει με το «κεφάλι».

Το παράδοξο φαινόμενο είναι, ότι οι καθηγητές και ειδικά οι λεγόμενοι συνδικαλιστές, δεν θέλουν να διδάσκουν! Για το λόγο αυτό σκαρφίζονται διάφορα και συνεχόμενα, δήθεν προβλήματα, που φτάνουν σε επίπεδο «γειτονιάς», ή «σου είπα, μου είπες, άκουσα, έχω μέσον, λέγεται» κλπ… Δεν μιλάμε για χαμηλό, μόνο, επίπεδο, αλλά για παντελή έλλειψη επίπεδου. Αλλοίμονο σε αυτόν, που θέλει να διορθώσει τα «κακώς κείμενα». Τότε όλοι μαζί, οι δήθεν αντίπαλοι συνδικαλιστές, θα ενωθούν κατά αυτού, που «χαλάει την πιάτσα» και θα τον εξαφανίσουν, για να δικαιωθεί πάλι, ο Πλάτων στην αλληγορία του Σπηλαίου και της Γραμμής ..

Οπότε, πρέπει πρώτα να γίνει νέα αξιολόγηση πανεπιστημιακών, οι μισοί κατ’ όνομα πανεπιστημιακοί, να μεταταχτούν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να γίνουν νέα ευρωπαϊκού τύπου ιδιωτικά πανεπιστήμια, με τα διεθνή εχέγγυα κρίσης διεθνών πανεπιστημιακών.

Οι κρίσεις πρέπει να ξεκινήσουν μέσα από το Υπουργείο Παιδείας, όπου πρέπει να καθαριστεί η κόπρος των πλαστών πτυχίων και προσόντων, αλλά και ο «ψευδο-συνδικαλισμός» και να πάνε οι συνδικαλιστές πρώτα στην αίθουσα διδασκαλίας και μετά στον «πολιτική παράταξη».

Ας μην ξεχνάμε ότι «το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι»…

Αθήνα 14-9-2019

Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου