Αγανακτισμένος από τη συμπεριφορά του οδηγού, ένας κάτοικος της γειτονιάς του άφησε ένα σημείωμα στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου, με αρκετή δόση χιούμορ.
«Αγαπητέ γείτονα έχω μια τρελή ιδέα. Τι θα έλεγες να παρκάρεις σαν άνθρωπος και να μην έκλεινες κάθε φορά και περισσότερο το πεζοδρόμιο; Σκέψου το!», αναφέρει.

Πηγή/ΦΩΤΟ: thestival.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου