Γράφει η Αντωνέλλα-Ειρήνη Κομνηνού*
Οι σημερινοί άνδρες, είναι δειλοί και αιδοιόδουλοι, κατα γενική παραδοχή. Έδω και χρόνια, έφτασαν να το
παραδέχονται και δημοσίως.
Η γυναικεία εξωτερική εμφάνιση, κατά την σύγχρονη εποχή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο, διότι εκεί στηρίζεται,το μητριαρχικό καθεστώς. Μέσα από την θηλυκότητα μας, επιβάλουμε σταδιακά την εξουσία μας, σε όλο τον πλανήτη. Το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα, και οι αιώνιες και πατροπαράδοτες αξίες, παραχώρησαν την θέση τους, στις αχαλίνωτες, σαρκικές απολαύσεις. Βρισκόμαστε σε μια εποχή ανελέητου ανταγωνισμού. Η εξωτερική εμφάνιση διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο, στην επιτυχία μας, και στον ανταγωνισμό με τους άνδρες. Η εξωτερική εμφάνιση είναι ένας σημαντικός παράγοντας της προσωπικότητας μας .Δείχνει το επίπεδο μας. Ότι είμαστε γυναίκες, με διάθεση για ζωή, για εξέλιξη, δημιουργία, και θηλυκότητα. Το γυναικείο σώμα, ώς όπλο εξουσίας.
Η κοιλιά είναι το πιο ερωτικό σημείο του σώματος, στις γυναίκες, για αυτό και όλες θέλουμε να αποκτήσουμε τέλειους κοιλιακούς με γράμμωση. Από τα πανάρχαια χρόνια, η επίπεδη γυναικεία κοιλιά ήταν σύμβολο θηλυκότητας, γονιμότητας, και πόλος έλξης, για τους άνδρες, καθώς, στην θέας μια επίπεδης, και καλογυμνασμένης κοιλιάς, πολλαπλασιάζονται, είτε γίνοται ανεξέλεγκτες οι ορμές τους. Όλοι οι ανατολικοί λαοί, από τα πανάρχαια, χρόνια, οι γυναίκες τους είχαν τις κοιλιές τους έξω. Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι το χαμόγελο.
Δεν υπάρχει κάτι πιο γοητευτικό από ένα υπέροχο χαμόγελο; Από το αυθόρμητο και ζεστό χαμόγελο μπορούμε να συμπεράνουμε πόσο ανοιχτόκαρδο και ζεστό είναι το άλλο άτομο. Για αυτό λοιπόν , η συχνή περιποίηση στα δόντια μας, το καθημερινό βούρτσισμα και οι τακτικές επισκέψεις στον οδοντογιατρό μπορούν να κάνουν το χαμόγελο σας ακόμα πιο ελκυστικό. Για τις εμάς τις κυρίες, τα όμορφα και καλοσχηματισμένα χείλη είναι must. Μην ξεχνάτε, ότι το ψεύτικο χαμόγελο μάλλον σας κάνει αντιπαθείς.
Κατά την διάρκεια των μεσαιωνικών χρόνων, για να πάρει μια γυναίκα μια υψηλή θέση, στην Βυζαντινή αυτοκρατορία, έπρεπε να έχει ηθική, παιδεία και μεγάλη ομορφιά . Όλα αυτά τα στοιχεία ήταν απαραίτητα για να γίνει μια γυναίκα αυτοκράτειρα κατά τον Μεσαίωνα, στην κορυφαία αυτοκρατορία του κόσμου. Για αυτό είναι απαραίτητο, τα κορίτσια, να αθλούνται συστηματικά, από την παιδική ηλικία. Το καλύτερο άθλημα, για ένα τέλειο γυμνασμένο γυναικείο σώμα, είναι το άθλημα του στίβου. Στην σύγχρονη εποχή τα ανδρικά προσόντα αντιμετωπίζονται όπως και στην αρχαιότητα από τις σύγχρονες γυναίκες. Λίγο η gay κουλτούρα, λίγο η λειψανδρία και η μείωση της τεστοστερόνης, με αποτέλεσμα όλοι και όλες να "υποκλίνονται" στους προικισμένους. Όμως αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην εποχή μας, σήμερα. Σε πολλές κοινωνίες στην αρχαιότητα, ήταν αντικείμενο λατρείας, ως ένα σύμβολο γονιμότητας εξουσίας και δύναμης.
Δεν είναι τυχαίο ότι ορισμένα επιμήκη αντικείμενα ερμηνεύονται ως φαλλικά σύμβολα. Αυτό μας κάνει να αντιληφθούμε πώς το μέγεθος αλλά και το σχήμα του αντικατοπτρίζει ουσιαστικά την αντίληψη της κοινωνίας για το τι σημαίνει ανδρισμός και αρσενικό.
Μπορούμε λοιπόν να κατανοήσουμε το άγχος των ανδρών για το μέγεθός τους. Ο αρχαίος θεός Πρίαπος, απεικονιζόταν πάντα στα αγγεία, με υπερμέγεθες όργανο, καθώς ήταν ο προστάτης της γονιμότητας και των ανδρικών γεννητικών οργάνων. Στον Ρωμαϊκό στρατό, η προαγωγή των λεγεωνάριων ήταν σε άμεση συνάρτηση με το μέγεθος τους ! Το μεγάλο μέγεθος ήταν σημάδι δύναμης και υπεροχής, ενώ στην Αρχαία Ελλάδα οι «προικισμένοι» άνδρες συνέκριναν με υπερηφάνεια αυτό το μέλος του σώματός τους με τους συναθλητές τους.
Ένας επιπλέον λόγος, που κάνει τους άνδρες να υπερτιμούν το συγκεκριμένο σημείο του σώματός τους είναι ανατομικός. Η φύση παρέχει μόνον στο αρσενικό το δικαίωμα να διεισδύει. Αυτό θεωρείται από τα πανάρχαια χρόνια ως μια μορφή άσκησης βίας, ταπεινώσεως και εξουσίας. Ουσιαστικά το αρσενικό κατά την διάρκεια της σεξουαλικής πράξης εξουσιάζει το θηλυκό, το οποίο υποτάσσεται. Ελάχιστες φορές στα δικαστήρια έχει φτάσει υπόθεση γυναίκας που βίασε άνδρα, διότι αυτό πρακτικά είναι ανέφικτο. Αντιθέτως έχουν καταγραφεί χιλιάδες περιπτώσεις βιασμών από άνδρα σε γυναίκα.
Η χυδαία έκφραση περί σέξ, κατά την σημερινή εποχή προέρχεται ακριβώς, από την επιβολή του αρσενικού στο θηλυκό και την σεξουαλική πράξη η οποία επιβαρύνει ηθικά, κοινωνικά και σωματικά μόνον το δικό μας φύλο. Για αυτό κατά τις προηγούμενες δεκαετίες, όταν γινόταν η σεξουαλική επαφή, αμέσως οι συγγενείς αλλά και οι ίδιες οι γυναίκες, ζητούσαν αποκατάσταση, διά την ανεπανόρθωτη βλάβη την οποία είχε προκληθεί.
Ενδεικτικό είναι ότι η Όρθοδοξία ονομάζει ακόμη και την κατά φύσιν συνεύρεση, ως μόλυνση για το γυναικείο φύλο. Με βάση αυτό το δόγμα υμνείται, εδώ και αιώνες η Παναγία, ως άσπιλη και αμόλυντη μαζί με τις αγίες, οι οποίες παρέμειναν παρθένες. Για τούς ίδιους ακριβώς λόγους, μέχρι και σήμερα εν έτη 2019, σε διάφορα μέρη της Ελληνικής επαρχίας, οι μεγαλύτερες ηλικιακά γυναίκες, λένε στις μικρότερες, ότι της μαγάρισαν όταν κάνουν σέξ. Γιά αυτό ακριβώς όλες εμείς οι σύγχρονες απαιτούμε να γίνεται το τελείωμα στην κοιλιά, στα πόδια, είτε στο στήθος.
Επίσης για αυτή μας την απαίτηση, υπάρχει και μία επιπρόσθετη αιτία, καθώς το τελείωμα στα προαναφερόμενα σημεία του γυναικείου σώματος, αποτελεί την μεγαλύτερη επιβεβαίωση της θηλυκότητας μας, Κοινή διαπίστωση όλων των γυναικών είναι ότι δεν υπάρχουν πλέον καθαρόαιμα αρσενικά. Το 99% πλέον είναι θηλυπρεπείς. Βασική αιτία το μικρό μέγεθος.
Οι Έλληνες τα «γαριδάκια» της Ευρώπης – Newsbeast
https://www.newsbeast.gr › ΕΛΛΑΔΑ › Οι Έλληνες τα «γαριδάκια» της Ευρώπης
Μικρότερο όλων το πέος των Ελλήνων | ΖΩΗ | iefimerida.gr
https://www.iefimerida.gr/news/42688/μικρότερο-όλων-το-πέος-των-ελλήνων
Μέγεθος πέους: Διαδραστικός χάρτης ανά χώρα! Βρείτε τους Έλληνες…
blueskytv.gr › News
22/03/2012
Η μεγαλύτερη απόδειξη, οτι σχεδόν όλοι τα έχουν πολύ μικρά, είναι τα γεγονότα στα οποία συμβαίνουν, εδώ και εννέα χρόνια στην Ελλάδα, χωρίς να αντιδρά σχεδόν κανένας.Παράνομα μνημόνια, κατάλυση του συντάγματος, εκχώρηση της Μακεδονίας, αυτοκτονίες. άστεγοι, άνεργοι, αδικημένοι, εισβολείς και κατοχή της χώρας απο ξένες δυνάμεις, Από καταβόλης του Ελληνικού έθνους, ουδέποτε είχαν παρουσιαστεί, τοσο έντονα και μαζικά φαινόμενα έντονης θηλυπρέπειας των "ανδρών¨. Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με χημικές ουσίες, μέσω της τροφής, των αντικειμένων που μας περιβάλλουν και του αέρα που αναπνέουμε.
Τα τοξικά απόβλητα των βιομηχανιών που αποβάλλονται στην θάλασσα, απο όπου γίνονται κομμάτι της διατροφικής αλυσίδας, αφού πρώτα δηλητηριάσουν το φυτικό και ζωικό βασίλειο της θάλασσας, καταλήγουν τελικά στο ανθρώπινο σώμα. Πολλές βλαβερές ουσίες περιέχουν τα διάφορα καλλυντικά, κρέμες, σαμπουάν και ιδιαίτερα τα παράγωγα του πλαστικού. Οι αγροτικές καλλιέργειες ραντίζονται με ποικίλες χημικές ουσίες οι οποίες μολύνουν τους δέκτες κατανάλωσης, όπως τα ζώα και οι άνθρωποι. Οι βιομηχανίες τροφίμων χρησιμοποιουν εκτενώς ορμόνες μέσα στις ζωικές τροφές (κυρίως οιστρογόνα), προκειμένου να αυξάνεται το σωματικό βάρος και να επιταχύνεται ο ρυθμός ανάπτυξης των ζώων. Ως αποτέλεσμα, πολλές από τις τροφές που τελικά καταναλώνουμε περιέχουν ορμόνες, τις οποίες εμείς ούτε γνωρίζουμε, ούτε μπορούμε να ελέγξουμε.
Παραδείγματα περιπτώσεων τέτοιων τροφών που καταναλώνουμε και περιέχουν ορμόνες είναι το κρέας, τα πουλερικά, τα γαλακτοκομικά, τα τυροκομικά, τα αυγά, κτλ. Μια άλλη αιτία που συμβάλλει στην διατάραξη της ορμονικής ισορροπίας είναι η ζάχαρη.
Όταν καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, η παραγωγή ινσουλίνης στο σώμα αυξάνεται. Το πλεονασμα ινσουλίνης στο σώμα, ανατρέπει την λεπτή ισορροπία μεταξύ ανδρικών και γυναικείων ορμονών, επιτρέποντας στις γυναικείες ορμόνες να κυριαρχήσουν.
Ειναι γεγονος οτι οι άνθρωποι καταναλώνουν περισσότερη ζάχαρη όσο ποτέ άλλοτε στην ιστορία. Η ζάχαρη δεν υπάρχει μόνο στις σοκολάτες και τα γλυκά, αλλά και στα δημητριακά, στα ανθρακούχα ποτά, στα οινοπνευματώδη, στους χυμούς φρούτων, ακόμα και σε σάλτσες ζυμαρικών.
Επιπλέον, με την αύξηση των συνταγογραφήσεων αντισυλληπτικών στις γυναίκες καθώς και την αύξηση των χημικών τροφών στα ζώα, μεγάλες ποσότητες από ορμόνες καταλήγουν στο αποχετευτικό σύστημα, μπαίνοντας μέσα στον κύκλο ανακύκλησης του νερού. Ακόμα και εάν δεν πίνετε νερό από τη βρύση, το νερό αυτό χρησιμοποιείται επίσης για το πότισμα των χωραφιών και των ζώων, τα οποία με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, στο τέλος καταλήγουν και πάλι στο πιάτο μας.
Μερικές ορμόνες προέρχονται από το μολυσμένο περιβάλλον. Από σπρέυ, από εντομοκτόνα πάνω στα φρούτα και τα λαχανικά, από το κάπνισμα, από σφραγίσματα στα δόντια (όταν αυτά περιέχουν υδράργυρο), από το φθόριο, από τα πλαστικά σκεύη και μπουκάλια, από συνθετικές ίνες ρούχων που ακουμπούν πάνω στο δέρμα μας, από σαμπουάν, αφρόλουτρα, κρέμες, προϊόντα περιποίησης και από πολλά άλλα.
Όσο μεγαλύτερη είναι η επαφή ενός αρσενικού με τα οιστρογόνα, τόσο περισσότερο μειώνεται η επιθυμία για το άλλο φύλο, με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι άντρες να παρουσιάζουν ουδετερότητα. Πέρα από τις επιπτώσεις στους άντρες, υπάρχουν πολλές εξ αυτών προς το γυναικείο φύλο. Η άνοδος των επιπέδων των οιστρογόνων στις γυναίκες λειτουργεί ως αντισύλληψη και σε συνδυασμό με τα προλεγόμενα όλο και περισσότερα ζευγάρια έρχονται αντιμέτωποι με προβλήματα υπογονιμότητας και κάθε χρόνο αυξάνεται ο αριθμός όσων καταφεύγουν στην εξωσωματική γονιμοποίηση. Πολλές από τις χημικές ουσίες λειτουργούν ως οιστρογόνα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εξαφάνιση πολλών ειδών ζώων, γιατί έχουμε αύξηση μόνο του θηλυκού πληθυσμού.
Οι επιπτώσεις αυτές όπως θα ήταν φυσικό επηρεάζουν και το ανθρώπινο είδος. Πέρα από την αύξηση των γεννήσεων κοριτσιών, υπάρχουν και πολλές παθολογικές επιπτώσεις στα νεογέννητα αγόρια. Αγόρια γεννιούνται χωρίς όρχεις, είτε μόνο με έναν, όπως επίσης έχει πολλαπλασιαστεί 3,5 φορές η συχνότητα εμφάνισης ασθενειών που είναι συγγενικές με την κρυψορχία και τον υποσπαδία. Επίσης η πλειοψηφία έχει μικρό μέγεθος είτε μετριο.
Ενδεικτικό της θηλυπέπειας των πρώην ανδρών είναι η αδυναμία υπερασπίσεως της πατρίδας και η εκτέλεση όλων των εντολών που τους δίνουμε. Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!
Η ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑΣ
Την επέλαση της νέας μητριαρχίας ως κοινωνική πραγματικότητα ήρθε να τεκμηριώσει μεταξύ άλλων και το βιβλίο "Women Αfter Αll – Sex, Evolution, and the End of Male Supremacy" (εκδοσεις Norton) του Αμερικανού Μέλβιν Κόνερ, καθηγητή Ανθρωπολογίας στο Πανεπιστήμιο του Εμορι στην Ατλάντα των ΗΠΑ.
Εκει αναφέρει οτι η «Wall Street Journal», είναι η πρώτη που συνδυάζει ταυτόχρονα την φεμινιστική θεωρία και τα δικαιώματα των γυναικών με την εξελικτική βιολογία.
Ο Κόνερ δεν αρκείται στο να μιλήσει με βιολογικούς όρους για την κατάρρευση της αρρενωπότητας, όπως έκανε προ ετών ο βρετανός γενετιστής Στιβ Τζόουνς, διαβόητος για την περισυλλογή ατράνταχτων βιολογικών αποδείξεων για την ελεύθερη πτώση του ανδρικού χρωμοσώματος Υ. Ο Αμερικανός ανθρωπολόγος αντιθέτως, απέδεξε ότι οι γυναίκες είμαστε ανώτερες από τους άνδρες σε όλα σχεδόν τα καίρια πεδία, αλλά ότι αυτή η ανωτερότητα γίνεται επιτέλους αντιληπτή στις σύγχρονες κοινωνίες.
Για να στηρίξει την επιχειρηματολογία του ο Κόνερ μετέρχεται επιστημονικά μέσα, από την εξελικτική βιολογία, την ηθολογία, τη νευροβιολογία και την εμβρυολογία, μέχρι την ανθρωπολογία και την ιστορία, χωρίς βέβαια να λείπουν και οι εκτενείς αναφορές στον ρόλο μας στην οικονομiα και την πολιτική. Στο «Women Αfter Αll» άρχει, μεταξύ άλλων, η υπενθύμιση ότι οι άνδρες είναι οι βασικοί υπαίτιοι για τους πολέμους, την κατάχρηση ναρκωτικών ουσιών και τη σεξουαλική παραβατικότητα παγκοσμίως.
Επίσης, γίνεται σαφές ότι η ζωή στον πλανήτη δεν απειλείται από τα δάκρυα των γυναικών και ότι αν εξαλείφαμε την βία που ασκείται από τους "άνδρες", θα εiχαμε εναν τελειο κοσμο. Σημειωτέον ότι από τις 80 μαζικές δολοφονίες με τη χρήση όπλου που έλαβαν χώρα στις ΗΠΑ μεταξύ 1984 και 2014, οι 78 διαπράχθηκαν από άνδρες.
Ο Κόνερ αναφερει : «Στην ανωτερότητα των γυναικών ως προς την ικανότητα ορθής εκτίμησης γεγονότων και καταστάσεων προστίθενται η φερεγγυότητα, η αξιοπιστία και η εντιμότητά τους, η ικανότητά τους για αγαστή συνεργασία στη δουλειά και στο παιχνίδι, η σχετική ελευθερία τους από τις διασπαστικές για την προσοχή σεξουαλικές παρορμήσεις και τα χαμηλότερα επίπεδα προκατάληψης, θρησκοληψίας και βίας που τις καθιστούν βιολογικά ανώτερες. Εμείς οι γυναίκες ζουμε περισσότερο, έχουμε χαμηλότερα ποσοστά θνησιμότητας σε όλες τις ηλικίες, είμαστε πιο ανθεκτικές απέναντι στις περισσότερες ασθένειες και έχουμε πολύ λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουμε εγκεφαλικές διαταραχές που οδηγούν σε αντικανονική, ακόμη και σε επιθετική, συμπεριφορά.
Βέβαια, το πλέον θεμελιώδες, είναι οτι είμαστε ικανές να φέρουμε στον κόσμο νέα ζωή μέσα από το ίδιο μας το σώμα, ένα στρεσογόνο και δαπανηρό με βιολογικούς όρους καθήκον, στο οποίο οι άνδρες συνεισφέρουν κυριολεκτικά ελάχιστα με την βιολογική συμβολή, η οποία στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον είναι πιθανό να καταργηθεί παντελώς. Ακόμη και τα τρωτά για τον μεταφεμινισμό σημεία μετατρέπονται τώρα σε θηλυκά assets. Σήμερα, ακόμη και οι ισχυρές, οι ανερυθρίαστα power hungry γυναίκες της Σίλικον Βάλεϊ, του Χόλιγουντ, του Λευκού Οίκου, του Ελληνικού Κοινοβουλίου κλπ. δεν διστάζουν να προβάλουν αλλά και να εξαργυρώσουν επικοινωνιακά την ευθραυστότητα τους.
Για να αποδείξουν στην συνέχεια ότι είναι «natural born survivors» (γεννημένες να επιζούν). Η νέα μητριαρχία είναι τελικά η λύση γιά την σωτηρiα του πλανητη. Όχι για να καταργηθεί διά παντός το ασθενές-θηλυπρεπες ανδρικο χρωμόσωμα Υ, αλλά για να διασωθεί.
Ακόμη και στο προαναφερθέν «Women Αfter Αll», ο δόκτωρ Κόνερ δεν προαναγγέλλει ούτε ευαγγελίζεται το τέλος των ανδρών. Όμως θεωρεί ότι, βελτιώνοντας την θέση των γυναικών, ο κόσμος θα γίνει πιο βιώσιμος και για τους ίδιους τους "άνδρες" που θα σταματήσουν και αυτοί να υφίστανται την καταδυνάστευση από το δικό τους φύλο.Ο Αμερικανός ανθρωπολόγος ατενίζει το μέλλον με ελπίδα: «Καθώς οι γυναίκες κερδίζουν σε επιρροή», υπογραμμίζει, «ο κόσμος θα γίνει πολύ πιο δημοκρατικός, πολύ πιο κοινωνικά συμπονετικός, με ίσες ευκαιρίες, με λιγότερες διακρίσεις, λιγότερο σεξουαλικά ελευθεριάζων και λιγότερο πορνογραφικός».
Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ ΔΙΔΑΧΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ.
Οι διαχρονικές διδαχές των Φιλοσόφων που με την σκέψη και το έργο τους συνέβαλαν στην διαμόρφωσή του παγκόσμιου πολιτισμού και επέδρασαν χιλιάδες χρόνια μετά την εποχή τους, ακολούθησαν μεταξυ αλλων και οι Σύριοι. Ο ποιο σημαντικός ανάμεσα σε όλους τούς σοφους εiναι ο Μέγας Πλάτων. Στο έργο του συναντάμε τις ηθικές-φιλοσοφικές του διδασκαλίες για την ζωή, τον άνθρωπο, την ηθική, την γενναιότητα, την τιμιότητα και την ισότητα των δύο Φύλων κλπ . Ο Πλάτωνας δίνει στην Πολιτεία, θέσεις στiς γυναίκες που είναι ισάξιες με αυτές των ανδρων.
Πρώτος ακόμη και από τον Άγιο Γρηγόριο, διδαξε ότι οι γυναίκες μπορούν να κυβερνήσουν εξίσου καλά με τους άντρες, επειδή η σωφροσύνη, η λογική, η ανδρεία, η αρετή δεν είναι θέμα φύλου, αλλά ψυχής, εκπαίδευσης και μόρφωσης. Ενδεικτικά ανάφερε ότι μία πολιτεία που δεν δίνει παιδεία στις γυναίκες της, μοιάζει με τον άνθρωπο που δεν εξασκεί και δε γυμνάζει παρά μονάχα το δεξί του χέρι.
Το Πλατωνικό εκπαιδευτικό ιδεώδες στηρίζεται στην ισότιμη παιδεiα και στην πνευματική κατάρτιση των ατόμων αλλά και την ηθική διάπλασή τους που διαμορφώνεται από το ιδεώδες της ανδρείας, της τιμής, του σεβασμού και αφοσίωσης στην πατρίδα, και την υπακοή στους νόμους. Τότε μόνο η Πολιτεία λειτουργεί ως αρωγός της κοινωνικής ευδαιμονίας ενώ οι άνθρωποι δεν πέφτουν θύματα της κακοδαιμονίας ένεκα της αμάθειάς τους. Βασικοί στόχοι στο Πλατωνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι η ύπαρξη δημόσιας εκπαίδευσης.
Η κοινή εκπαίδευση για άνδρες και γυναίκες, με σκοπο την ισότητα των δύο φύλων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Η διαμόρφωση ακμαίου πνεύματος αλλά και σώματος , η ηθική αναμόρφωση του πολίτη ενισχύοντας μέσα του τις αρετές της δικαιοσύνης, δηλαδή τη σοφία, την ανδρεία και τη σωφροσύνη, καθώς και η απομάκρυνση από κάθε είδους μονομέρεια.
Αν λαχταράς την λευτεριά σε ξένους μην ελπίζεις, παρ’ την ο ίδιος αν μπορείς αλλιώς δεν την αξίζεις.
Αυτά είπε μεταξύ πολλών άλλων ο μεγαλύτερος υμνητής των δυο ιερότερων ανθρώπινων αξιών, της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας, οι οποίες εiναι δημιουργήματα των αρχαίων Ελλήνων. Οι πρόγονοί μας όχι μόνον δημιούργησαν αυτές τις δύο αξίες, αλλα της "πότισαν" με αίμα, οσο κανένα άλλο Eθνος στην παγκόσμια ιστορία.
Αναφέρει ενδεικτικά περι γενναιότητος και Ελευθερίας : " Πολλοί θαρρούν πώς τέτοια παιδιά, τέτοια αντράκια, όπως τα λέμε στην Κρήτη , οτι δεν υπήρξαν ποτέ, ούτε άνδρες τόσο χεροδύναμοι, τόσο ψυχοδύναμοι, που να αγαπούν με τόση λαχτάρα τή ζωή και να αντικρίζουν με τόση περιφρόνηση το θάνατο. Πώς να πιστέψουν οι άπιστοι τι θαύματα μπορεί να γεννήσει ή πίστη; Ξεχνούν πώς ή ψυχή του ανθρώπου γίνεται παντοδύναμη όταν συνεπαρθεί από μια μεγάλη ιδέα.
Τρομάζεις όταν, ύστερα από πίκρες δοκιμασίες, καταλάβεις πώς μέσα μας υπάρχει μια δύναμη που μπορεί να ξεπεράσει τη δύναμη του ανθρώπου, τρομάζεις, γιατί από τη στιγμή που θα κα ταλάβεις πώς υπάρχει ή δύναμη αυτή δεν μπορείς πια να βρεις δικαιολογίες για τις ασήμαντες ή άναντρες πράξεις σου για τη ζωή σου τη χαμένη, ρίχνοντας το φταίξιμο στους άλλους".
Ξέρεις πια πώς εσύ, όχι ή τύχη, όχι ή μοίρα, μήτε οι άνθρωποι γύρα σου, εσύ μονάχα έχεις, ότι κι αν κάμεις, ότι κι αν γίνεις, ακέραιη την ευθύνη. Τότε ντρέπεσαι να περιγελάς μια φλεγόμενη ψυχή, η οποία ζητάει το αδύνατο. Καλά πια καταλαβαίνεις πως αυτή 'ναι ή άξια του ανθρώπου, να αναζητάει και να ξέρει πως γυρευει το αδύνατο· και να 'σαι σίγουρος πως θα το φτάσει, γιατί ξέρει πως αν δε λιποψυχήσει, αν δεν ακούσει τί του κανοναρχάει ή λογική, μα κρατάει με τα δόντια την ψυχή του κι εξακολουθεί με πίστη, με πείσμα να κυνηγάει το αδύνατο, τότε γίνεται το θάμα, που ποτέ ο αφτέρουγος κοινός νους δε θα μπορούσε να το μαντέψει. Το αδύνατο γίνεται δυνατό.
Το Ελληνικό Γένος αν σώθηκε ως τα σήμερα, αν επέζησε
υστέρα από τόσους εχθρούς, εξωτερικούς και εσωτερικούς, προ πάντων εσωτερικούς, ύστερα από τόσους αιώνες κακομοιριά, σκλαβιά και πείνα, δεν το χρωστάει στην λογική. Θυμηθείτε τους τρεις εμποράκους που ίδρυσαν τη Φιλική Εταιρεία, Θυμηθείτε το 21, το χρωστάμε στο θάμα. Στην ακοίμητη σπίθα που καίει μέσα στα σωθικά της Ελλάδας. Ευλογημένη ή σπίθα αύτη πού αψηφάει τις φρόνιμες συμβου λές της λογικής, κι όταν φτάσει το Γένος στα χείλια του γκρεμού βάζει φωτιά σε ολόκληρη την ψυχή και φέρνει το θάμα. Στα θάματα χρωστάει ή Ελλάδα τη ζωή της.
Εντουτοις πάλι οι φρόνιμοι, οι λιγόπιστοι, δίνουν νηφάλιες ,λογικές συμβουλές πώς μπορεί, λένε, μία σπίθα φως να τα βάλει με τόσο παντοδύναμο σκοτάδι; όμως ο αληθινός άντρας δεν απελπίζεται' ξέρει αυτός πως στον άτιμο, αλλοπρόσαλλο τούτον κόσμο ζουν, ας είναι και σε λιγοστά στήθια, μερικές θεμελιακές αρχές, θυγατέρες του ανθρώπου, πού αυτός τις έπλασε με Ιδρώτα, αίμα και κλάματα. Οι περισσότερες είναι αθάνατες γεννήθηκαν στην Ελλάδα, δυό οι πιο τρανές; ή ελευθερία κι ή αξιοπρέπεια του ανθρώπου. Η τύχη μας, λέει πάλι ο Μακρυγιάννης, έχει τους ΄Ελληνες πάν τοτε ολίγους· παλαιόθε ως τώρα, όλα τα θηρία πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε' τρώνε, τρώνε, μα μένει πάντα μαγιά. Αυτήν την μαγιά την λέω σπίθα. Είναι ή σπίθα που καίει αθάνατη μέσα στα σωθικά της Ελλάδας. Αυτό είναι το μυστικό της Ελλάδας, σαν το παραμυθένιο πουλί καίγεται, γίνεται στάχτη, κι από τι στάχτη ξεπετιέται ανανιωμένη".
Οι αληθινοι ανδρες δεν ομιλούν πολύ, δὲν λενε περιττὰ λόγια, δεν υπερηφανεύονται, δεν τα βάζουν με αδύναμους, δεν κὰνουν αδικίες. Σε κάθε μάχη επιτίθενται πρώτοι και δεν καταδεχόνται να κοιτάξουν πίσω τους, εαν τους ακολουθούν οι άλλοι άνδρες.
Αυτο είναι ένα πανάρχαιο Ελληνικό αξίωμα, το οποίο εφάρμοζαν όλοι οι Έλληνες Αυτοκράτορες, στρατηγοί, αξιωματικοί. Στην σημερινή εποχή oι Ευρωπαϊοι δεν έχουν την δύναμη να προκαλέσουν την παραμικρή εξέγερση, εiτε εiρηνικα εiτε δυναμικα.
Εχουν αδυναμία να αγωνιστούν δεν έχουν πίστη, διάθεση για ζωηή δημιουργία και εξέλιξη. Δεν υπάρχει καμία λαϊκή αντίδραση, οποιουδήποτε μεγέθους, ειρηνική ή μη ειρηνική, που θα απαιτεί την άμεση λογοδοσία των υπευθυνων. Αντίθετα υπάρχει μία μαλθακότητα-αδιαφορiα, μια τρομερη παρακμη του πληθυσμού, που είναι ο ιστορικός θεματοφύλακας της ευρωπαϊκης ταυτότητας .
Χρειαζόμαστε Άνδρες. Βιολογικά να είναι 100% αρσενικοί και αγωνιστές. Ισχυρότεροι γεναιότεροι, ταχύτεροι. Οι άνδρες και την σημερινή εποχή, εχουν μια βαριά ευθύνη επάνω στους ώμους τους.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝA ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ
"ΑΝΔΡΙΚΟΥ" ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ;
Δειλοί που κρύβονται πίσω από αξιολύπητες δικαιολογίες και αποδεχονται ακομη και τους βiασμους των γυναικών τους, οπως η τραγικη περίπτωση της άτυχης Μυρτούς.
* Η Αντωνέλλα-Ειρήνη Κομνηνού είναι δασκάλα-γυμνάστρια
«Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα…» | Ημεροδρόμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου