Η Αστυνομία ανακάλυψε μετρητές ρεύματος σε κάθε δωμάτιο κι όποιος λαθροπρόσφυγας δεν πλήρωνε στους νταβατζήδες, του κόβανε αμέσως το ρεύμα!.. Οι ίδιοι αυτοί «δικαιωματάκηδες» χαλάνε τον κόσμο αν η ΔΕΗ τολμήσει να κόψει το ρεύμα σε κάποιον φουκαρά που χρωστάει πάνω από 1.000 ευρώ.
Όμως οι ίδιοι είναι ανάλγητοι και κόβανε το ρεύμα στους λάθρο που δεν πλήρωναν μερικές δεκάδες ευρώ!..
ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ: Ουδείς δημοσιογράφος φιλοτιμήθηκε να διερωτηθεί γιατί η ΔΕΗ και η ΕΥΔΑΠ δίνανε επί χρόνια τζάμπα ρεύμα και νερό σε όλες αυτές τις καταλήψεις των Εξαρχείων με τους λάθρο. Σ’ εμάς τους Έλληνες κόβουν αμέσως το ρεύμα μόλις το χρέος μας ξεπεράσει τα 1.000 ευρώ (η ΔΕΗ) και τα 100 ευρώ (η ΕΥΔΑΠ).
Το ίδιο συνέβη και επί 3 ολόκληρα χρόνια με το κατειλημμένο από τις ΜΚΟ ξενοδοχείο της Αχαρνών «City Plaza». Η ιδιοκτήτρια, Αλίκη Παπαχελά, θερμοπαρακαλούσε επί 3 χρόνια την ΔΕΗ και την ΕΥΔΑΠ να κόψουν τις παροχές τους στο κατειλημμένο ξενοδοχείο, αλλά οι δύο εταιρείες της απαντούσαν ότι δεν το κάνουν για λόγους κοινωνικής ευαισθησίας!..
Κι εν τω μεταξύ, οι λογαριασμοί ερχόντουσαν κανονικά στο όνομα της κ. Παπαχελά, που υπήρξε επί χρόνια Συριζαία, αν και τυγχάνει κόρη του θρυλικού Ευγένιου Παπαχελά, στενού συνεργάτη του Στυλιανού Παττακού στο Υπουργείο Εσωτερικών και θείου του Αλέξη Παπαχελά!...
Κοινός Νούς - Εφημερίδα «Στόχος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου