από την σειρά του Mega «10 Λεπτά Κήρυγμα».
Στο τραγούδι του με τίτλο «Αμαρτία» ο κατά κόσμον Αλμπάν Περλάλα επιτέθηκε στον Sin Boy, σχολιάζοντας τις πρόσφατες «ανησυχίες» του στο instagram. «Εσύ δεν είσαι ραπ, είσαι αντιγραφή κάνεις πολιτική μα δεν είσαι πολιτικός, Εσύ δεν είσαι Έλληνας! Δεν είσαι Αλβανός!», ακούγεται να λέει στο τραγούδι του ο G-Bani.
«Μπορεί να πήρες λίγη δόξα lately, μα το καβάλησες, δεν ξέρω πώς την είδες», λέει στο ρεφραίν ο ράπερ, προσθέτοντας «υπάρχουν mcs που κράζουν κυβερνητικούς αλλά εσύ είσαι ανέκδοτο, δεν είσαι απ’αυτούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου