Το «ασφυκτικό pressing» του στόλου μας στο «Oruc Reis» επέφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα...
Επιτέλους συμφωνεί να συζητήσουμε εφ’ όλης της ύλης. Χωρικά ύδατα, υφαλοκρηπίδα, ΑΟΖ, ίσως, ποιος ξέρει, μπορεί και να φτάσουμε και στον 25ο μεσημβρινό. Αυτό κι αν θα ’ναι επιτυχία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου