Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 29, 2020

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΥΤΕ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ


ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΨΥΧΕΣ ΔΙΑΡΡΗΓΝΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ

Μου λες ότι η δύναμη έλξης,

ονομάζεται βάρος, κι εγώ σου λέω ότι ονομάζεται και έρωτας, πάθος και επιθυμία για την ύλη. Μου λες ότι η πυρηνική ενέργεια σχετίζεται με την ραδιενέργεια κάτι που δεν την αντέχει το σώμα μας, και όταν απελευθερώνεται η δύναμη της είναι τεράστια, εγώ όμως σου λέω ότι στο κενό διάστημα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να γίνει σχάση του πυρήνα, διότι δεν υπάρχει η ατμόσφαιρα (φωτιά, αέρας, γη, νερό) για να ενεργοποιηθεί.

Με τον ίδιο τρόπο σου λέω ότι είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να δώσουμε κίνηση μέσα στο "κενό" διάστημα σε ένα διαστημόπλοιο με την πυρηνική ενέργεια, και οποιαδήποτε άλλη μορφή ενέργειας, η οποία παράγεται μόνον σε ένα σώμα όπως το σώμα των πλανητών, οι οποίοι πλανήτες κινούνται μέσα στο ενεργειακό σφαιρικό πλέγμα που περικλείει τους πλανήτες, ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΙΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΨΥΧΕΣ

Μου φαίνεται ότι έχεις βάλει έναν τοίχο στο μυαλό σου και από εκεί και πέρα αδυνατείς να αποδεχτείς οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου