Δορυφορική λήψη |
Στην καρδιά του υγροβιότοπου Έβεργκλεϊντς στην πολιτεία της Φλόριντα των ΗΠΑ, στη μέση του πουθενά, υπάρχει κάτι που θα ξαφνιάσει τον καθένα, τα απομεινάρια ενός αεροδρομίου που αν ολοκληρωνόταν θα ήταν το μεγαλύτερο του κόσμου.
Το Dade-Collier Training and Transition Airport, όπως αποκαλείται, κατασκευάστηκε το 1968 περίπου 50 μίλια δυτικά του Μαϊάμι και οι κατασκευαστές του είχαν σκοπό να δημιουργήσουν 6 αεροδιάδρομους καλύπτοντας έκταση 101.010 στρεμμάτων και να εξυπηρετούν 35 εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο. Το σχέδιο μάλιστα περιελάμβανε και έναν σιδηρόδρομο μήκους 80 χλμ από το αεροδρόμιο μέχρι το κέντρο του Μαϊάμι.
Λήψη του 1995
Την εποχή που κατασκευάστηκε, οι νοτιοανατολικές ΗΠΑ αποτελούσαν σημείο ενδιαφέροντος για τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια και το εν λόγω αεροδρόμιο θα ήταν ιδανικό για το Boeing 2707, ένα ελπιδοφόρο υπερηχητικό αεροσκάφος ικανό να ταξιδεύει με ταχύτητες 3 Μαχ. Η περιοχή Έβεργκλεϊντς έμοιαζε ιδανική για το Boeing 2707 καθώς, για την παραμονή του απαιτούνταν ένα μέρος που δεν ήταν κοντά σε κατοικημένες περιοχές για την αποφυγή της ηχορύπανσης, αλλά και να είναι κοντά στον Ατλαντικό για πτήσεις στο εξωτερικό.
Ένα κανονικού μεγέθους μοντέλο του Boeing 2070 - πηγή
Όμως, το Boeing 2707 αποδείχθηκε τεράστια αποτυχία και οι ανησυχίες για με τη θέση του αεροδρομίου, κοντά σε μια προστατευμένη φυσική περιοχή, εμπόδισαν το έργο. Ως αποτέλεσμα, κατασκευάστηκε μόνο ένας διάδρομος και η κατασκευή σταμάτησε πλήρως το 1970.
Η κεντρική πύλη
Έτσι, ένας αερολιμένας που θα φιλοξενούσε χιλιάδες πτήσεις εγκαταλείφθηκε. Τις επόμενες δεκαετίες, το αεροδρόμιο χρησιμοποιήθηκε περιστασιακά για πτήσεις εκπαιδευόμενων πιλότων, αλλά και για αγώνες αυτοκινήτων. Οι αλιγάτορες, οι μπλε ερωδιοί, οι μαύρες αρκούδες και άλλα άγρια ζώα κατέλαβαν την περιοχή. Κάποια στιγμή, έγινα μια προσπάθεια ώστε να χρησιμοποιηθεί το αεροδρόμιο για αεροπορικές εκθέσεις, αλλά η πιθανότητα οικολογικής καταστροφής εμπόδισε και αυτή την ιδέα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου