Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιανουαρίου 15, 2021

Βλέπω ένα νέο εμφύλιο να φουντώνει και τρομάζω...


Βλέπω ένα νέο εμφύλιο να φουντώνει και τρομάζω...για όλους μας, μα πιο πολύ για τα παιδιά μας...
Βλέπω τους ανθρώπους γύρω μου να παραλογίζονται να νευριάζουν με το παραμικρό..
Κάνουν στην άκρη στα πεζοδρόμια όταν περνάς δίπλα τους σαν να κυκλοφορεί λέπρα...
Σε βλέπουν δίχως μάσκα και σε κοιτάνε λες και είσαι ο Πάσσαρης..
Και διαβάζω...
Διαβάζω για την Ελένη στο Περιστέρι που μπήκε σε club παράνομο και κόλλησε τον ιό..
Αλλά 20.000 άτομα έξω από το εφετείο δε κόλλησε κανένας..
Θέλω όμως να διαβάσω και για την άλλη Ελένη δυο γειτονιές πιο κάτω που την Παρασκευή της έκοψαν το ρεύμα...
Θέλω να διαβάσω για τον φίλο μου τον Μιχάλη που είναι ξενοδοχοϋπάλληλος στην Ρόδο, και για το φίλο μου το Τάκη τον σεφ που έμεινε άνεργος αυτός και η γυναίκα του και με 532€ που μήνες τώρα έχουν να πληρώσουν ένα ενοίκιο των 500€ και να ζήσουν τρία παιδιά...
Πεινάμε μου είπε...
Πεινάνε....?? Έτος 2020 και να λέει κάποιος τη λέξη ΠΕΙΝΑΩ... απίστευτο.. Με τόση άφθονη τροφή γύρω μας...
Αφήστε το κόσμο να δουλέψει και μη κλείνετε τις επιχειρήσεις...
Θέλω να διαβάσω και για τον κύριο Στέλιο που έχει ένα ταβερνάκι εδώ δίπλα μου..
Τον χαιρέτησα και μου απάντησε αντί για την καληνύχτα με ένα:
"Δεν θα τα καταφέρω φίλε μου, ήρθε το τέλος μας.."
Λυπάμαι και τα παιδιά που δουλεύουν εδώ, έχουν και οικογένειες μου λέει..
Θέλω να διαβάσω και για την κυρία Σοφία που δουλεύει ταξιθέτρια σε ένα πολύ γνωστό θέατρο 10 χρόνια τώρα..
Είναι χωρισμένη με ένα παιδί που σπουδάζει στα Γιάννενα.. Θα τον φέρει πίσω λέει. Δεν έχει να του στέλνει το νοίκι πια...
Θέλω να διαβάσω για την άγνωστη που είδα στο super market να βάζει ένα πακέτο μακαρόνια στην τσάντα της...
Θέλω να διαβάσω για τον φίλο μου Φώτη, τον Αντρέα και το Γιάννη που είναι γυμναστές...
Έχουν παιδιά που πάνε φροντιστήρια, έχουν λογαριασμούς, έχουν ενοίκια να τρέχουν και βρίσκονται σε απόγνωση....
Θέλω να διαβάσω για τον Γιάννη που με την Τηλεργασία μειώθηκε ο μισθός του. "Κάτι θα κόψω μου είπε... Μάλλον τα Αγγλικά του μικρού"....
Ναι θέλω να τα διαβάσω όλα αυτά...
Αλλά δεν θα τα δω σε εφημερίδες και site και ούτε στα βοθροκάναλα.. Οπότε θα τα γράφω εδώ να τα διαβάζω και να τα διαβάζουν και κάποιοι λίγοι μπας και νοιαστεί κάποιος για κάποιον...
Νοιαστείτε ρε!
Νοιαστείτε....
Μη μετράτε μόνο τα κρούσματα του ιού, μετρήστε και τα άλλα του θύματα..
Αυτά που σέρνονται ήδη σαν φαντάσματα ενός κόσμου που πεθαίνει..
Ενός κόσμου που με τρομάζει..
Πες με ψεκασμένο φίλε μου δε με νοιάζει..
Άτιμη αρρώστια, που από σένα πρόστιμα μόνο μπορεί να με προφυλάξουν και όχι φάρμακα...
*Μείνετε άνθρωποι, αν ακούσετε για κάποιον που χρειάζεται τρόφιμα, οικονομική ενίσχυση, ψυχολογική βοήθεια ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.....!!!!!
Thanos Katsiaras



Γιώργος Βουδούρης,
verianet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου