Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 18, 2021

Ρε γαμημένε ανεμβολίαστε! Δεν είμαι σαν του λόγου σου ρε...




Πετρος Αργυρίου

Ρε γαμημένε ανεμβολίαστε. Δύο χρόνια προετοίμαζα τις διακοπές μου στην Μύκονο,

το νησί των εμβολίων. Δύο χρόνια τώρα, που κανα το σκατό μου παξιμάδι για να μαζέψω το κατοσταχίλιαρο, να πάω να ξεσκάσω μετά από μισό χρόνο καραντίνας που έφαγα γιατί ΕΣΥ, ΝΑΙ ΕΣΥ, ΠΑΛΙ ΕΣΥ, ΜΟΝΟ ΕΣΥ, δεν τηρούσες τα μέτρα. Αχ τον έρμο, τι έπαθα.
Και μου τα λέγαν και ο Χατζηστεφάνου και ο...Γεροτζιάφας και η Ακρίτα και ο Σαββόπουλος αλλά εγώ δεν τους άκουγα. Το παιζα άνθρωπος πάνω απ' όλα ο μαλάκας μου.
Να τους το κάνουμε με πειθώ κι όχι από πίσω, αυτό έλεγα.
Να τώρα, στα μούτρα μου. Και τι να κάνω τώρα. Εντάξει, λεφτά μου περισσεύουν.
Αλλά που να τα ταξιδέψω; Σαντορίνη; Η επόμενη είναι. Πάρο; Στην λίστα. Κρήτη; Άστα να πάνε. Ίο που ναι και covid free; Τίγκα στον Ιό ή Ίος, που το χει και τ΄ όνομα. Πελοπόννησο για Χαλκιδική; Μα με το που κλείσουν τα νησιά, όλοι εκεί θα μαζευτούν οπότε δώρον άδωρον.
Ρε γαμημένε ανεμβολίαστε. Λιαστέ μπαγλαμά. Που να σου καεί το VHS και η Stirella που κληρονόμησες από την μάνα σου γιατί εσύ άξιος για να πάρεις οτιδήποτε το τεχνολογικό δεν είσαι. Που κυκλοφορείς με το γκαζοζέν του προπάππου σου. Που αντί για κινητό έχεις Γουόκι Τόκι. Και για να ακούσεις μουσική ταίζεις με δραχμές το Juke Box που σου χάρισε στο πρώτο σου γαμήσι ή Μπέτυ Νταίιβις της Δριμύγκλαβας το 1967.
Αναχρονιστικέ αναχρονισμέ. Κακόχρονο να χεις ρε καθυστερημένε. Η εξουσία μου στέρησε τις ελευθερίες μου αλλά δεν είπα τίποτε για τις στέρησε εξίσου σε όλους.
Χειροκρότησα κιόλας γιατί καμιά ζωή δεν περίσσευε... ξαφνικά. Αλλά να μου στερείς εσύ τις διακοπές; Αυτό είναι άνω ποταμών.
Εγώ δεν είμαι ανορθολογική πλέμπα ρε. Εγώ είμαι εμβολιασμένος ρε. Έχω προνόμια εγώ ρε. ΑΚούς; Έχω προνόμια. Δεν είμαι σαν του λόγου σου ρε. Εγώ ακούω Σαββόπουλο μόνο και διαβάζω μόνο Ακρίτα και Χατζηστεφάνου. Ψηφίζω μόνο Βαρουφάκη.
Εγώ είμαι ανώτερος άνθρωπος ρε, ακούς. Έχω προνόμια εγώ ρε. Είμαι προνομιούχος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου