Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαρτίου 05, 2023

Τέμπη: «Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου» – Τα πρώτα λόγια του σταθμάρχη μετά την τραγωδία

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και τον 59χρονο σταθμάρχη.
 Ο 59χρονος κατηγορούμενος δεν απολογήθηκε στον ανακριτή, αλλά ζήτησε νέα προθεσμία για αύριο Κυριακή, ώστε να προετοιμάσει την απολογία του, βάσει των νέων δεδομένων που έχουν προκύψει στην έρευνα.  Όπως δήλωσε ο συνήγορος του σταθμάρχη, Στέφανος Παντζαρτζίδης «είναι στοιχεία καθοριστικά και έπρεπε να ζητήσουμε νέα προθεσμία, ώστε να τα μελετήσουμε και να τα αξιολογήσουμε».

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο 59χρονος σταθμάρχης προσερχόμενος στον εισαγγελέα φέρεται να ψέλλισε σε όσους τον είδαν: «Κουβαλάω 35 φέρετρα στην πλάτη μου…»

Την ίδια ώρα νέες πληροφορίες αναφέρουν ότι στο ηχητικό ντοκουμέντο που αποτυπώνει την επικοινωνία του σταθμάρχη με τον μηχανοδηγό του μοιραίου τρένου και του κλειδούχου, δεν ακούγονται τρεις, αλλά τέσσερις φωνές. Ο δεύτερος μηχανοδηγός που ακούγεται στη συνομιλία, δεν είναι ο μηχανοδηγός της υπερταχείας 62, αλλά τρένου από Λάρισα για Βόλο και μιλάει στον μηχανοδηγό που είναι από τον Βόλο.


Σύμφωνα με δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου, λίγη ώρα πριν γίνει η φονική σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ο σταθμάρχης είχε κάνει ακόμη ένα λάθος με τα κλειδιά στον πίνακα διαχείρισης σιδηροδρομικής κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, μπέρδεψε τα κλειδιά, βάζοντας σε λάθος ράγες και ένα τοπικό τρένο, τον προαστιακό της Λάρισας. Λάθος, που επίσης φέρεται να έχει παραδεχθεί και το οποίο ωστόσο δεν είχε συνέπειες καθώς το αντιλήφθηκε ο χειριστής.


«Ο μηχανοδηγός του προαστιακού μού το επεσήμανε κι εγώ του είπα να κάνει πίσω ώστε να επαναφέρω τα κλειδιά στην κύρια γραμμή» είπε σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας ο σταθμάρχης.

Για δύο λάθη μέσα σε μια μέρα έκανε λόγο και ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης, μιλώντας στον ALPHA. «Την ίδια μέρα έγινε αυτό το ολέθριο πάλι λάθος. Ίσως και από αυτή τη σύγχυση να ακολούθησε και η δεύτερη σύγχυση, λόγω της απειρίας του. Έβαλε τρένο με ανάποδα ψαλίδια, ξανά το ίδιο πράγμα. Το τρένο ακινητοποιήθηκε από τον μηχανοδηγό, του ζήτησε διευκρινίσεις, γύρισε πίσω και μπήκε ξανά στην κανονική γραμμή, αφού του γύρισε τα ψαλίδια» είπε, διευκρινίζοντας πως αυτό έγινε σχεδόν μια ώρα πριν από το δυστύχημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου