Το 1940 ο Elvgren υιοθέτησε την τεχνική του να ζωγραφίζει από μια φωτογραφία από το να έχει ένα ζωντανό μοντέλο.
Αυτό του επέτρεπε να οργανώσει σχολαστικά μια σκηνή στην οποία θα μπορούσε να χτίσει σετ με διάφορα σκηνικά για να απαθανατίσει διαφορετικά θέματα και σενάρια και να τελειοποιήσει το φωτισμό των μοντέλων.
Μόλις ήταν ευχαριστημένος με το στήσιμο, ο Elvgren φωτογράφιζε τη σκηνή και το μοντέλο με μια 2 1/4 Rollei.
Όπως μπορείτε να δείτε από τις φωτογραφίες, αν και οι τελικές εικονογραφήσεις είναι τεχνικά εντυπωσιακές και αποτελούν σχεδόν ακριβή απεικόνιση των μοντέλων του, ο Elvgren πρόσθετε μερικές "πινελιές" σε κάθε εικονογράφηση.
Συνήθως επιμήκυνε τα πόδια, φούσκωνε το στήθος, λέπταινε τη μέση, μίκρυνε την μύτη, έκανε τα μάτια ελαφρώς μεγαλύτερα και το πιο σαρκώδη τα χείλη. Κάποιοι χαρακτήρισαν τα pin-up του Elvgren ως "τα πρώτα θύματα του photoshop".
Πολλά από τα πιο διάσημα έργα του Elvgren είχαν δημιουργηθεί για το ημερολόγιο της εταιρείας Brown & Bigelow, με την οποία υπέγραψε το 1945.
Ωστόσο, τα πρώτα έργα του ήταν χρόνια πριν και ήταν το ακριβώς αντίθετο από τα pin-up girls.
Η Brown & Bigelow του ζήτησε να ζωγραφίσει δύο πορτρέτα των Πεντάδυμων Dionne (γεννήθηκαν το 1934, ήταν τα πρώτα γνωστά πεντάδυμα που επέζησαν στην παιδική ηλικία και δημιούργησαν αίσθηση στα ΜΜΕ στις ΗΠΑ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου