Από τη μετα-αποκαλυπτική ζοφερότητα της τηλεοπτικής σειράς «The Last Of Us» (2023) έως τους λαμπερούς ευρωπαϊκούς προορισμούς της super-duper σειράς κατασκοπευτικών ταινιών Τζέιμς Μποντ, ο φανταστικός κόσμος του κινηματογράφου και της τηλεόρασης αποκτά νέα γοητεία σαν πηγή έμπνευσης ταξειδιωτικών προορισμών καθώς οι περιορισμοί της πανδημίας υποχωρούν.
Με τις αναζητήσεις για τοποθεσίες γυρισμάτων δημοφιλών ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών να αυξάνεται, η ψυχαγωγία αναμένεται να ξεπεράσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως την κορυφαία πηγή έμπνευσης για τους ταξιδιώτες, σύμφωνα με έρευνα διαδικτυακών ταξιδιωτικών εταιρειών όπως η Expedia.
Προορισμοί, τουριστικοί πράκτορες, ακόμη και εταιρείες παραγωγής ταινιών και τηλεόρασης προσπαθούν να προσφέρουν πιο βιωματικούς τρόπους στους ταξιδιώτες να ασχοληθούν με τους αγαπημένους τους φανταστικούς κόσμους. Η κυβέρνηση της Αλμπέρτα του Καναδά συγκεντρώνει ακόμη και έναν χάρτη με τοποθεσίες γυρισμάτων για τους θιασώτες του The Last Of Us.
Αλλά, ίσως, καμία εκδρομή δεν είναι τόσο συναρπαστική –και υπερβολική– όσο μια νέα σειρά ιδιωτικών εκδρομών με θέμα τον Τζέιμς Μποντ. Περιλαμβάνουν έναν διάπλου υψηλής ταχύτητας στον ποταμό Τάμεση με το ίδιο ταχύπλοο Sunseeker Superhawk 34 που χρησιμοποιήθηκε στο The World Is Not Enough (1999), μια κρουαζιέρα σε ένα vintage γιοτ κατά μήκος της Κυανής Ακτής με προορισμό το Casino de Monte-Carlo, που εμφανίζεται στο GoldenEye (1995), και μια βόλτα με ελικόπτερο πάνω από τις χιονισμένες Άλπεις Otztal στην Αυστρία, όπου γυρίστηκε το Spectre (2015), συνοδευόμενο από τον βετεράνο των ειδικών εφέ Chris Corbould.
Το “Set-jetting” (λογοπαίγνιο του “jet-setting”, όπου σετ είναι το κινηματογραφικό πλατό), λένε οι ταξιδιωτικοί αναλυτές, θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την επιλογή των προορισμών το 2023.
Ο κόσμος ελκύεται τόσο από τα μέρη στις ταινίες όσο και από τις πλοκές, σύμφωνα με τον Τομ Μαρσάντ, συνιδρυτή της ταξιδιωτικής εταιρείας Black Tomato με έδρα τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο που επιστρατεύτηκε από τον παραγωγό ταινιών Bond Eon Productions για να γιορτάσει την 60η επέτειο της πρώτης ταινίας του Bond, Dr No (1962).
Σκηνικά και κουστούμια από την πρώτη ταινία του Bond, Dr. No
Ο στόχος των εκδρομών, σύμφωνα με τον Μαρσάντ, ήταν η απόλυτη «εμβάπτιση» στον κόσμο του 007. Το κόστος; Από 18.500 δολάρια το άτομο για μια εμπειρία πέντε διανυκτερεύσεων και από 73.500 δολάρια το άτομο για μια πλήρη εμπειρία 12 ημερών.
Μεταφορά στο σετ
Για πολλούς ταξιδιώτες, η υψηλή τιμή της εκδρομής αξίζει τον κόπο. Η Black Tomato σχεδίασε μια εκδρομή εμπνευσμένη από τους βουκολικούς λόφους και τα υψίπεδα των Άλπεων του μιούζικαλ Μελωδία της Ευτυχίας, με κόστος περίπου 12.900 δολάρια
Αυτή η επιθυμία να βυθιστεί κανείς σε φανταστικούς κόσμους έχει επίσης εντοπιστεί από εταιρείες ροής όπως το Netflix, το οποίο επεκτείνει τη σειρά διαδραστικών και πολύ πιο προσιτών εκδηλώσεων. Από χοροεσπερίδες εποχής σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη μέχρι την αποκάλυψη ενός μυστικού κυβερνητικού εργαστηρίου σε μια εκδήλωση στο Λος Άντζελες, δίνεται στους παρευρισκόμενους η ευκαιρία να ντυθούν και να ασχοληθούν με πλοκές εκπομπών όπως το Μπρίτζερτον (2021 έως σήμερα), από 59 δολάρια το άτομο και το Stranger Things (2016 έως σήμερα), από 39 δολάρια ΗΠΑ για έναν ενήλικα.
Περίπου τρία εκατομμύρια άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει τέτοιες εκδηλώσεις που οργάνωσε το Netflix σε 17 πόλεις και η εταιρεία σχεδιάζει περισσότερες εμπειρίες που συνδέονται με σειρές όπως το θρίλερ K-drama Squid Game (2021 έως σήμερα).
Μεταξύ των πιο προφανών νικητών του τουρισμού στην οθόνη το 2023 είναι η πόλη της Ταορμίνα, στη Σικελία, στην άκρη του γκρεμού, όπου λαμβάνει χώρα η δεύτερη σεζόν της σειρά του HBO The White Lotus. Μια εβδομαδιαία εκδρομή με θέμα τη σειρά White Lotus, αξίας 7.500 δολάρια, είχε τόση ζήτηση που εξαντλήθηκε μήνες νωρίτερα, σύμφωνα με το Quiiky Travel.
Η διαδικτυακή κίνηση για το Four Seasons San Domenico Palace, την τοποθεσία της εκπομπής, αυξήθηκε περισσότερο από 60 τοις εκατό μετά την προβολή των πρώτων επεισοδίων. Οι κρατήσεις αναμένεται να είναι περισσότερες το 2023 σε σύγκριση με το 2022, ανέφερε το ξενοδοχείο.
Παπιγιόν και σαμπάνιες
Καθώς αναμένεται η εξαγγελία για τον αντικαταστάτη του Ντάνιελ Κρεγκ, του οποίου η τελευταία εμφάνιση ως Τζέιμς Μποντ ήταν στο No Time To Die (2021), οι φανατικοί θαυμαστές του Μποντ που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για μία από τις 60 θεματικές εκδρομές του Black Tomato θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τα κοστούμια και σκηνικά του ήρωα, στο Λονδίνο, με ξεναγό τη διευθύντρια του αρχείου Μποντ, Μεγκ Σίμοντς.
Οι τοποθεσίες των θεματικών εκδρομών James Bond της Black Tomato
Αν κανείς είναι πιο τολμηρός και θέλει μια έκρηξη αδρεναλίνης, μπορεί να μάθει σεκάνς μάχης με τον κύριο Λι Μόρισον, συντονιστή ακροβατικών και πρώην κασκαντέρ του Κρεγκ, επίσης στο Λονδίνο. Ή μπορεί να αφουγκραστεί «άκρως απόρρητες» ιστορίες σε ένα παριζιάνικο μπιστρό με την Κάρολ Άσμπι, τη Βρετανίδα ηθοποιό που εμφανίστηκε στα Octopussy (1983) και A View To A Kill (1985).
Θα μπορούν επίσης να απολαύσουν τις μάρκες που εμφανίζονται στον κόσμο του Bond, συμπεριλαμβανομένου ενός εργαστηρίου της Aston Martin στο Millbrook της Αγγλίας. και μια ιδιωτική περιήγηση στους αμπελώνες Bollinger – η σαμπάνια της επιλογής του αρχι-κατασκόπου – στο χωριό Άι της Γαλλίας.
H Aston Martin του Bond, στο ίδρυμα Bond
Στη συνέχεια, υπάρχει η πιο πλούσια προσφορά της περιοδείας – το ταξίδι 12 διανυκτερεύσεων που ονομάζεται The Assignment (Η Αποστολή), το οποίο ξεκινά από το Λονδίνο και οδηγεί τους ταξιδιώτες σε μια ευρωπαϊκή περιοδεία πέντε τοποθεσιών με τελικό σταθμό τη Βενετία. Ένα αφηγηματικό στοιχείο είναι υπό ανάπτυξη, είπε ο Μαρσάντ, ώστε οι συμμετέχοντες να μπορούν να ζήσουν τη δική τους πλοκή Bond.
Οι περιοδείες του με θέμα τον Τζέιμς Μποντ προσπαθούν να συμπεριλάβουν ένα στοιχείο από τις περισσότερες από τις 25 ταινίες της σειράς. Το 2023, σκέφτεται να συνεργαστεί με μια εταιρεία ταχύπλοων για να αναδημιουργήσει τη σκηνή του The World Is Not Enough.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου