Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 25, 2023

Μετά τις εκλογές έρχεται «τσουνάμι» για τα αμάξια και τα οχήματα των εταιρειών και του Δημοσίου

 



Άγριες καταστάσεις…
Μετά τις εκλογές έρχεται το Εθνικό Σχέδιο για την Ηλεκτροκίνηση και για τους εταιρικούς στόλους αλλά και των οχημάτων του κράτους, το οποίο θα κάνει την αρχή για να αλλάξει άρδην η αυτοκίνηση στους δρόμους!!!

Αρχικά προβλέπει μείωση της φορολογίας αλλά και άλλα προνόμια για όσους επιλέξουν ηλεκτρικό εταιρικό στόλο οχημάτων!



Στον αντίποδα δεν θα υπάρχει καμία απαλλαγή ή επιδότηση για όσους επιλέγουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης!!!

Πέραν τούτου, το Σχέδιο προβλέπει μια επένδυση-μαμούθ ύψους 1,7 δισ. ευρώ για την αντικατάσταση με ηλεκτρικά οχήματα του στόλου των ελαφρών και βαρέων φορτηγών βενζίνης και diesel που έχει το Δημόσιο καθώς και οι Δήμοι!!!



Όλα αυτά παρά τους κινδύνους αλλά και τα μειονεκτήματα που φέρονται να έχουν παρουσιάσει ηλεκτρικά οχήματα.
Ενδεικτικά στο παρακάτω βίντεο ηλεκτρικό λεωφορείο αρπάζει φωτιά:



Η Νορβηγική εταιρία Havila Krystruten, που εκτελεί δρομολόγια μεταξύ των πόλεων Bergen και Kierkenes στην Νορβηγία, με πρόσφατη ανακοίνωσή της δήλωσε ότι απαγορεύει την μεταφορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα πλοία της.

Η απόφαση αυτή έχει θορυβήσει αρκετά τη Νορβηγία, όπου πλέον τα ηλεκτρικά κυριαρχούν σε ποσοστό 80% για το 2022 και σε λίγο θα είναι και τα μοναδικά αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην χώρα.



Η έρευνα αυτή ξεκίνησε μετά το περιστατικό που έγινε πριν ένα χρόνο με το πλοίο Felicity Ace στον Ατλαντικό, όπου η φωτιά που προκλήθηκε δεν έχει ξεκάθαρη πηγή, όμως η παρουσία ηλεκτρικών αυτοκινήτων επέτεινε τις επιπτώσεις της.

Σε άλλο βίντεο δείτε έναν ιδιοκτήτη ηλεκτρικού οχήματος, ο οποίος έμεινε κολλημένος στο κρύο φορτίζοντας το αυτοκίνητό του σε ένα σκοτεινό πάρκινγκ αφού συνειδητοποίησε ότι δεν επρόκειτο να έχει αρκετή ενέργεια για να επιστρέψει στο σπίτι.

Περίμενε στο άδειο πάρκινγκ για 16 λεπτά, για να φορτίσει το αμάξι του για μόλις 18 χλμ διαδρομής:



Στις ΗΠΑ μάλιστα λένε: “Μην φορτίζετε τα ηλεκτρικά σας αυτοκίνητα το βράδυ γιατί θα υπερφορτωθεί το δίκτυο”!!!

Στην Ελλάδα τα γνωρίζουν αυτά;;;

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΙ
Ο κανονισμός για τα εταιρικά αυτοκίνητα όσον αφορά τα οχήματα εσωτερικής καύσης σύμφωνα με το Εθνικό Σχέδιο για την Ηλεκτροκίνηση, θα επικαιροποιηθεί και θα προωθήσει:

Α) Μείωση ή πλήρης διακοπή κάθε είδους επιδότησης των εταιρικών επιβατικών αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), εξαιρουμένων των οχημάτων που χρησιμοποιούνται για τη γεωργία ή ανήκουν σε ελεύθερους επαγγελματίες (π.χ. καμία απαλλαγή από τον ΦΠΑ για τα μισθωμένα αυτοκίνητα).
Β) Παροχή επιδοτήσεων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ίσων με αυτές που αφαιρούνται από τα οχήματα εσωτερικής καύσης (διαθέσιμες σε όλους).
Γ) Προσθήκη περαιτέρω διατάξεων σε εκείνες του νόμου για το κλίμα – που απαιτούν ποσόστωση για τα οχήματα μηδενικών εκπομπών.
Θα υπάρξουν αλλαγές και στους στόλους ελαφρών και βαρέων οχημάτων των Δήμων με στόχο να γίνουν, ει δυνατόν, όλα ηλεκτρικά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου