Η κινητοποίηση του υπουργείου Εξωτερικών, μέσω της ενεργοποίησης της Μονάδας Διαχείρισης Κρίσεων, έφερε μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες την δημιουργία γραφείου εξυπηρέτησης αλλοδαπών υπηκόων στο αεροδρόμιο της Ρόδου.
Τουρίστες από το εξωτερικό που έχασαν τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα μες στην πυρκαγιά και δεν μπορούν να ταξιδέψουν θα μπορούν να κατευθυνθούν στον τερματικό σταθμό 1 του αεροδρομίου, όπου τέθηκε ήδη σε λειτουργία γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών (Help Desk) του Υπουργείου Εξωτερικών.
Το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, οι οποίοι έχουν απολέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα. To Help Desk, επικεφαλής του οποίου θα είναι η κα Κατερίνα Τζίμα, Σύμβουλος Πρεσβείας, στελεχώθηκε με κλιμάκιο υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών που μετέβησαν ήδη στη Ρόδο.
Αλλοδαποί υπήκοοι που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk μπορούν να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα:
+30 6985889650 / 6983209611
Σε περίπτωση ιδιαίτερα έκτακτης ανάγκης επικοινωνίας με το Help Desk, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο αριθμός τηλεφώνου / WhatsApp: +306977960941
H Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του Υπουργείου Εξωτερικών παραμένει από χθες, όταν και ενεργοποιήθηκε, σε λειτουργία. Οι ξένοι υπήκοοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα: +30 210 368 1350 / +30 210 368 1259 / +30 210368 1730.
Έλληνες και ξένοι πολίτες σε άμεσο κίνδυνο παρακαλούνται να επικοινωνούν απευθείας και αποκλειστικά με την Πολιτική Προστασία στο τηλέφωνο +30 2131331200.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου