«Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ) » προστίθεται στη σχετική ανακοίνωση.
Πώς εξαπάτησαν γυναίκα στην Πάτρα
Θύμα απάτης έπεσε μια 53χρονη γυναίκα στην Πάτρα. Δέχθηκε κλήση στο κινητό της από άγνωστο άνδρα ο οποίος της συστήθηκε ως υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ. Ο άνδρας την ενημέρωσε πως δικαιούται Power Pass το οποίο, όπως φέρεται να της είπε σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr, θα λάμβανε σε τρεις δόσεις των 265 ευρώ η καθεμία, διαδικασία που είχε ξεκινήσει ο λογιστής της.
Για να πιστωθεί το υποτιθέμενο ποσό, ο άνδρας έστειλε στην γυναίκα έναν link, το οποίο μόλις πάτησε την μετέφερε σε ένα περιβάλλον που προσομοίαζε με αυτό της Τράπεζάς της, όπου η παθούσα καταχώρησε στα στοιχεία της κάρτας της, γνωστοποιώντας παράλληλα στον δράστη τους κωδικούς OTP που λάμβανε στο κινητό της μέσω Viber.
Ο απατεώνας απέκτησε πρόσβαση στον λογαριασμό της, τον οποίο και… “άδειασε”. Η γυναίκα ενημερώθηκε από την τράπεζα ότι από τον λογαριασμό της είχε μεταφερθεί σε έξι συναλλαγές το χρηματικό ποσό των 9.537 ευρώ. Η έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. για τον εντοπισμό του δράστη είναι σε εξέλιξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου