Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 22, 2023

Χατζής: “Δεν ξέχασα ποτέ ότι πεινούσα και κοιμόμουν στα παγκάκια”

Στη φτώχεια και στην πείνα που βίωσε αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο Έλληνας Ρομά τραγουδιστής, Κώστας Χατζής, σε συνέντευξή του στην εκπομπή “Ελένη”.

Ο επιτυχημένος Έλληνας Ρομά τραγουδιστής, Κώστας Χατζής, μίλησε στην εκπομπή “Ελένη”, το πρωί της Τετάρτης (22/11), μαζί με την κόρη του Δανιέλα.


Αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα δύσκολα χρόνια που έζησε πριν γίνει διάσημος, καθώς και στα αγαπημένα του παιδιά.


“Κοιμόμουν στα παγκάκια, έτρωγα μετά από 3 μέρες”

“Οι δύσκολες εποχές, που έζησα, φέρνουν εικόνες οι οποίες είναι ανεξίτηλες και γεγονότα τα οποία ήταν τρομακτικά” δήλωσε ο διάσημος τραγουδιστής και συμπλήρωσε, 

Όταν ήρθα, δικάστηκα για πολιτική θέση και προδόθηκα από παντού. Όταν ήρθα, λοιπόν, πείνασα. Όταν λέμε πως πείνασα… Κοιμήθηκα στα πεζοδρόμια, κοιμήθηκα σε παγκάκια, έτρωγα μετά από τρεις μέρες, από τέσσερις μέρες, από έξι ημέρες”.


“Δεν ξέχασα ποιος ήμουν, άρα δεν μου επέτρεψα εμένα να ξεχάσω ότι σκυλοπείναγα, ούτε ότι έκανα κάτι και έκανα μια επιτυχία και είναι ‘τι είναι ο Μπετόβεν μπροστά μου;’. Ξέρω πολύ καλά ποιος είμαι”, δήλωσε συγκεκριμένα.


Δεν ήταν το όνειρό μου να γίνω καλλιτέχνις” αποκάλυψε ο Κώστας Χατζής. “Εκείνο που χαίρομαι είναι που συνεχίζει να υπηρετεί αυτόν τον χώρο η Δανιέλα“, πρόσθεσε ενώ σε άλλο σημείο της συνέντευξης η κόρη του Κώστα Χατζή και ερμηνεύτρια ανέφερε πως έχει τύχει να της ζητήσουν να μην αποκαλύψει την καταγωγή της.“Εγώ αυτό ήμουν, δεν μπορούσα να πω κάτι άλλο. Είμαι τσιγγάνα”, συμπλήρωσε.
Δεν έχω καμιά ποιοτική φωνή, είμαι βραχνοκόκορας”

“Η άποψη μου για μένα, δηλαδή για την φωνή μου, είναι ότι.. δεν έχω κάποια ποιοτική φωνή. Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς. Οι ωραίες φωνές είναι του Πάριου, του Πουλόπουλου, του Νταλάρα. Εγώ είμαι βραχνοκόκορας αλλά όταν ξεκίνησα δεν ήταν έτσι τα πράγματα, με έβρισκαν πάντα ότι είμαι κρυωμένος” δήλωσε.

Ακούστε όλη τη συνέντευξη του Κώστα Χατζή εδώ:
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου