Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 23, 2023

Σταμάτης Γαρδέλης: Αυτή είναι η κύρια αιτία της κατάστασης της ψυχικής υγείας του

Στην Α’ Ψυχιατρική Κλινική στο Δαφνί νοσηλεύεται ο Σταμάτης Γαρδέλης.

Χθες (22/11) στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα προβλήθηκαν δηλώσεις του δικηγόρου του γνωστού ηθοποιού, Βασίλης Νουλέζας, ο οποίος και μίλησε για την κύρια αιτία της κατάστασης της ψυχικής υγείας του Σταμάτη Γαρδέλη.


«Πράγματι περνάει μια δοκιμασία, όπως και ο ίδιος μου είπε. Η κύρια αιτία της κατάστασης της ψυχικής υγείας του, είναι το γεγονός ότι έχει βεβαιωθεί μια οφειλή ύψους 80.000 ευρώ στο δημόσιο ταμείο που προέρχεται από ένα πρόστιμο της δασικής υπηρεσίας και της πολεοδομίας, που αφορούν αυθαίρετη δόμηση. Είναι ένα μικρό σπιτάκι, το έφτιαξε όπως μου είπε χαρακτηριστικά με τα ίδια του τα χέρια.


Η αιτία είναι η απόγνωση και η απελπισία, ότι έφτασε στο έσχατο σημείο. Μου είπε ότι συσσωρεύτηκαν πολλά άλλα προβλήματα. Ζει μόνος του στο Νέο Κόσμο, έχει δύο παιδιά τα οποία μεγαλώνουν με τη μητέρα τους. Μου είπε ότι ξύπναγε τα βράδια, έβλεπε εφιάλτες. Του έδωσα κουράγιο, δύναμη, επειδή μου είπε ότι θα παραμείνει άλλη μία εβδομάδα στη Ψυχιατρική Κλινική στο Δαφνί» είπε αρχικά ο δικηγόρος του Σταμάτη Γαρδέλη.

«Του χορηγείται μια φαρμακευτική αγωγή, έχει πολύ καλή συνεργασία με το νοσηλευτικό προσωπικό. Είναι ένας άνθρωπος πάρα πολύ ευαίσθητος, λεπτός, αλτρουιστής, με πολύ καλή παιδεία. Όπως μου είπε χαρακτηριστικά «Η ζωή δεν έρχεται όπως την σχεδιάζουμε καμιά φορά». Είναι σε εκούσια νοσηλεία, δεν εκδόθηκε κάποια εισαγγελική παραγγελία, το είχε ανάγκη» πρόσθεσε.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου