Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 29, 2023

Χάος με τα εισιτήρια για τη Eurovision 2024

H αρένα του Μάλμε μπορεί να φιλοξενήσει 15.000 θεατές, αλλά λίγα λεπτά μετά την κυκλοφορία των εισιτηρίων, πάνω από 400.000 άνθρωποι περίμεναν στην ουρά.
 Στην κυκλοφορία δόθηκε το πρώτο πακέτο εισιτηρίων για τον διαγωνισμό της Eurovision 2024 στο Μάλμε της Σουηδίας και χρειάστηκαν λιγότερα από 20 λεπτά ώστε να εξαντληθούν.


Η Malmö Arena, στην οποία θα πραγματοποιηθούν οι δύο Ημιτελικοί καθώς και ο Μεγάλος Τελικός της Eurovision, έχει επίσημη χωρητικότητα 15.000 θέσεων, ωστόσο μόλις λίγα λεπτά μετά την κυκλοφορία των εισιτηρίων, περισσότεροι από 400.000 ενδιαφερόμενοι περίμεναν στην ουρά για να τα προμηθευτούν.


Όπως ήταν λογικό, δεν έλειψαν οι διαμαρτυρίες από τους Eurofans στα social media, οι οποίοι κατηγορούν τους διοργανωτές πως όλα τα εισιτήρια όρθιων θεατών στην αρένα έχουν δοθεί σε μέλη των συνδέσμων του διαγωνισμού.

Η εξήγηση που δίνεται είναι πως η Δημόσια Τηλεόραση της Σουηδίας (SVT) φαίνεται πως βάζει τα εισιτήρια της αρένας στον «πάγο», καθώς πρώτα πρέπει να εξακριβώσει ποια θα είναι η τελική χωρητικότητα του σταδίου, αφού υπολογίσει τις κάμερες και τη σκηνή.


Υπενθυμίζεται πως ο 67ος μουσικός Διαγωνισμός Τραγουδιού της Eurovision 2024 θα πραγματοποιηθεί στο Μάλμε της Σουηδίας στις 7 (Α’ Ημιτελικός), 9 (Β’ Ημιτελικός) και 11 Μαΐου (Μεγάλος Τελικός), ενώ τα εισιτήρια της διοργάνωσης πωλούνται μέσω της Ticketmaster Sweden.

Η EBU και η διοργανώτρια Σουηδία, με ανακοίνωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έκαναν γνωστό ότι: “Σας συμβουλεύουμε να αγοράζετε εισιτήρια για τη Eurovision 2024 μόνο μέσω του επίσημου πωλητή και όχι από οποιαδήποτε πλατφόρμα δευτερογενούς πώλησης. Τα εισιτήρια μεταπώλησης θα είναι διαθέσιμα στην επίσημη πλατφόρμα Ticketmaster από τις 12 Δεκεμβρίου.”


Μαρίνα Σάττι: Ποιος συνθέτης-έκπληξη της έγραψε τραγούδι για τη Eurovision

Ο Peter Boström παραγωγός και συνθέτης του Tattoo, του νικητήριου τραγουδιού της φετινής Eurovision, βρέθηκε στο studio μαζί με τον ελληνικής καταγωγής δημιουργό με έδρα την Σουηδία Dimitri Stassos και ετοιμάζουν τραγούδι για την Μαρίνα Σάττι και την Eurovision 2024, το οποίο και θα υποβάλουν στην ΕΡΤ.

Όπως ενημέρωσε ο Dimitri Stassos, μιλώντας στο Eurovisionfun, τις τελευταίες εβδομάδες εργάζεται πυρετωδώς σε ένα τραγούδι για τη Μαρίνα Σάττι, μαζί με τον Peter Boström – δις νικητή της Eurovision, αφού πέραν από το Tattoo, ήταν συνθέτης και παραγωγός και του Euphoria, των δύο τραγουδιών με τα οποία η Loreen κέρδισε τον διαγωνισμό.

Αυτές όμως δεν ήταν οι μοναδικές επιτυχίες του Peter Boström, ο οποίος έχει στο ενεργητικό ακόμη μία νίκη στο Melodifestivalen με μία τρίτη θέση στην Eurovision 2011, αφού είναι αυτός που υπογράφει και το Popular του Eric Saade (Σουηδία 2011, 3η θέση).

Μαζί με τον Peter Boström και τον Dimitri Stassos, το τραγούδι που προορίζεται για την Μαρίνα Σάττι, υπογράφει και η Freja Blomberg, επίσης καταξιωμένη μουσικός στην Σκανδιναβία.

Για τον Dimitri Stassos δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Έχει καταφέρει να φθάσει σε πολλούς εθνικούς τελικούς διαφόρων χωρών της Ευρώπης, ενώ τραγούδια του έχουν εκπροσωπήσει την Ελλάδα (Ελευθερία Ελευθερίου, το 2012) και την Ισπανία (2009) στον διαγωνισμό της Eurovision.

Οι πρώτες πληροφορίες για το τραγούδι
Ο Dimitri Stassos έδωσε και τις πρώτες πληροφορίες για το τραγούδι. Το τραγούδι είναι πολύ catchy και ταιριάζει στη Μαρίνα. Είναι urban, ethno pop. Ξεχωρίζει γιατί είναι λίγο διαφορετικό. Είναι πολύ μοντέρνο και θα κάνει αίσθηση.

Στη συνέχεια ο Dimitri Stassos εξήγησε πως το demo του τραγουδιού είναι στα αγγλικά, αλλά επειδή ακριβώς θυμίζει Ελλάδα, η ομάδα θα επιθυμούσε να προστεθεί ελληνικός στίχος, εφόσον φυσικά είναι αυτό το τραγούδι που θα επιλεγεί.

Μέχρι την 1η Δεκεμβρίου η κατάθεση τραγουδιών στην ΕΡΤ
Η υποβολή τραγουδιών από τους ενδιαφερόμενους δημιουργούς συνεχίζεται μέχρι και την 1η Δεκεμβρίου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν μέχρι τότε να στείλουν τις ολοκληρωμένες προτάσεις τραγουδιών τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: eurovision2024@ert.gr

Αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από την ΕΡΤ για τον τρόπο που θα γίνει η τελική επιλογή του τραγουδιού με το οποίο θα μας εκπροσωπήσει η Μαρίνα Σάττι στο Μάλμε, οι πληροφορίες αναφέρουν πως δεν πρόκειται να γίνει κάποιος τηλεοπτικός διαγωνισμός για αυτό, αλλά η ίδια η καλλιτέχνιδα με την ομάδα της και πάντα σε συνεννόηση με την ελληνική δημόσια τηλεόραση, θα καταλήξουν σε εκείνο το τραγούδι που θα πιστέψουν πως θα φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα στην Eurovision 2024.

Ποια είναι η Μαρίνα Σάττι
Πτυχιούχος κλασικού πιάνου, ανώτερων θεωρητικών στη μουσική, διπλωματούχος κλασικού τραγουδιού και υποκριτικής, αλλά και υπότροφος του διεθνούς φήμης Berklee College of Music, όπου σπούδασε ενορχήστρωση, παραγωγή και jazz μουσική δίπλα στους Danilo Perez και Jamie Haddad ανάμεσα σε άλλους, η Μαρίνα Σάττι ανέπτυξε έναν προσωπικό ήχο που συνδυάζει τις διαφορετικές μουσικές παραδόσεις με τις οποίες μεγάλωσε, όπως την ελληνική, την αραβική αλλά και τη βαλκανική.

Έχοντας εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην European Jazz Orchestra (EBU) με έργα του Peter Herbolzheimer, έχοντας τραγουδήσει σε στο John F. Kennedy Center, στην Ουάσιγκτον, με το World Jazz Nonet και έχοντας συμμετάσχει στο a cappella φωνητικό σχήμα The Singing Tribe σε συνεργασία με τον Bobby McFerrin, είναι μια δημιουργός και performer που είναι δύσκολο να καταταχθεί καλλιτεχνικά.

Από το Μέγαρο Μουσικής και τη Λυρική Σκηνή, σε πανηγύρια στα υψίπεδα της Κρήτης, μπορεί να είναι ταυτόχρονα και pop και ethnic και mainstream, όπως μπορεί με την ίδια άνεση να είναι και λυρική και urban και παραδοσιακή. Τα ευρωπαϊκά Μέσα την παρουσιάζουν ως πρέσβειρα της ελληνικής και βαλκανικής σκηνής, μιας ιδιαίτερης διαδρομής που παντρεύει την παραδοσιακή μουσική με την pop, τόσο κλασική όσο και σύγχρονη.
Το 2017 κατέκτησε την κορυφή των charts με το single «Μάντισσα», ενώ λίγο αργότερα το κοινό υποδέχτηκε το «Πόνος Κρυφός», που έκανε πρεμιέρα στο γερμανικό COLORS (πρώτη φορά για Έλληνα καλλιτέχνη με ελληνικό στίχο), παίρνοντας ακόμα μία πρωτιά στην πλατφόρμα NOWNESS, που παρουσίασε πρώτο το εξαιρετικό της video clip για το παραδοσιακό κομμάτι «Γιατί πουλί μ’». Το 2017 ίδρυσε επίσης τις CHÓRES [ˈkɔɾɛs], ένα αμιγώς γυναικείο χορωδιακό σύνολο, αποτελούμενο από περισσότερες από 150 γυναίκες 15-60 χρόνων, του οποίου διατηρεί την καλλιτεχνική διεύθυνση –ένα καλλιτεχνικό φυτώριο που αποσκοπεί στη διάσωση, επεξεργασία και προώθηση του πλούτου της ελληνικής παράδοσης, αλλά και στη δημιουργία πρωτότυπου μουσικού ρεπερτορίου και παραστασιακών δράσεων σε συνεργασία με σύγχρονους καλλιτέχνες, ενώ αναβιώνει με μοναδικό τρόπο τα παραδοσιακά τραγούδια του χθες με τον ήχο και την αισθητική τού σήμερα. Τον Μάιο του 2022, κυκλοφόρησε το πρώτο ολοκληρωμένο προσωπικό της άλμπουμ YENNA, ενώ το 2023 πειραματίστηκε παραδίδοντας το μικρού μήκους ντοκιμαντέρ της FLABOURO αλλά και το TUCUTUM, ένα τραγούδι-σχόλιο πάνω στη βαλκανική trap, που αναδείχτηκε στο viral του καλοκαιριού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου