Είχε ήδη ανακοινώσει από τον Ιούνιο πως ξεκινάει να πειραματίζεται σε μέτρα αντιμετώπισης του ad blocker το οποίο του στοιχίζει σε έσοδα
Η πλατφόρμα σταματάει πλέον να λειτουργεί σε browsers χρηστών που έχουν εγκατεστημένο πρόγραμμα που μπλοκάρει τα διαφημιστικά μηνύματα.
Η συνδρομητική έκδοση του YouTube προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, αλλά το κυριότερο από αυτά είναι ότι δεν «σερβίρει» ταυτόχρονα και πολλά διαφημιστικά μηνύματα που έχουν αρχίσει να ενοχλούν ιδιαίτερα τους χρήστες τα τελευταία χρόνια.
Ο επικεφαλής επικοινωνίας του YouTube, Christopher Lawton, δήλωσε πως τα προγράμματα ad blockers είναι ενάντια στους όρους χρήσης της πλατφόρμας και δυσκολεύουν το έργο του οικοσυστήματος που στηρίζει εκατομμύρια δημιουργούς περιεχομένου σε όλο τον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου