Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 19, 2023

"ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΟΥΛ!" ΓΙΑΤΙ ο Ν. Μαστοράκης καταγγέλλει την Vodafone και φεύγει...

 Nico Mastorakis

EMΠΡΟΣ, VODAFONE, ΑΚΟΥΣ;
Ανακαλυψα προσφατα ποσο φαουλ μπορει να ειναι με τους συνδρομητες της αυτη η εταιρια, που εγω πληρωνω εδω και δεκαετιες. Ανακαλυψα δηλαδη, πως το εταιρικο προγραμμα που μου χρεωνουν 120 ευρω για δυο γραμμες, εχει... ανταγωνιστικο προγραμμα, με τις ιδιες παροχες, με 27 ευρω την καθε γραμμη. Ομως η Vodafone που καθε τοσο ζηταει ανανεωσεις συμβολαιου, δεν πληροφορησε ποτε (κορόϊδο ειναι;) τον συνδρομητη της οτι πληρωνει παραλογα ποσα και οτι οι ιδιες παροχες, στο δικτυο της, κοστιζαν ακριβως το μισο. Φυσικα και τους ενοχλησα, φυσικα και μου απαντησαν αλαμπουρνεζικα υπερασπιζομενοι την σαθρη τους θεση. Λογικο, επειδη οι συνομιλιες... ηχογραφουνται. Τους καλεσα να κανουν το ηθικα σωστο, δηλαδη να αλλαξουν αμεσα το ασυμφορο για μενα προγραμμα και να το αντικαταστησουν με το παρομοιο των 27 ευρω. Το αρνηθηκαν και αντ' αυτου μου εδωσαν την προσβλητικη εκπτωση των... 13 ευρω. Κι εγω θεωρησα σκοπιμο να σας δωσω αυτες εδω τις πληροφοριες, επειδη οι εταιριες κινητης τηλεφωνιας το εχουν δει πολυ μαγκες και εφαρμοζουν το γνωστο αμερικανικο my way or the highway. Για την αγνωμοσυνη της Vodafone απεναντι σε συνδρομητη που πληρωνει κερατιατικα χωρις λογο δεκαετιες τωρα, θα μεταφερω τα δυο κινητα σε αλλη εταιρια (επι τη ευκαιρία, η Cosmote παιρνει... μερες για να σου δωσει πληροφοριες, αλλο χαλι εκει) ωστε η αγνωμων και απιστη Vodafone να χασει εισοδημα.
Eμπρος, Voda(kou)fone, ακους; Ο πελατης εχει παντα δικιο;
Υ.Γ. Εσεις το ιδιο δεν θα κανατε στη θεση μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου