Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 28, 2023

Είναι μαζί 25 χρόνια, έχουν 3 παιδιά: Η κοúκλα σύζυγος του Νίκου Δένδια ζει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας

Μία σπάνια δημόσια εμφάνιση έκανε ο υπουργός Άμυνας, Νίκος Δένδιας με τη σύζυγό του, Δάφνη Λάλα.

Ο φωτογραφικός φακός “συνέλαβε” το ζευγάρι να περπατά στο κέντρο της Αθήνας. Τα στιγμιότυπα είναι από τις 2 Δεκεμβρίου, ωστόσο δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.


 α.

Σε παλαιότερη συνέντευξή του στη Ζήνα Κουτσελίνη, ο νυν υπουργός Άμυνας είχε μιλήσει για τη γνωριμία με τη σύζυγό του: “Και εγώ και η γυναίκα μου ήμασταν διαζευγμένοι και γνωριστήκαμε σιγά-σιγά. Η πρώτη γνωριμία βέβαια ήταν στο δικηγορικό μου γραφείο, όπου είχε έρθει να μου αναθέσει το διαζύγιό της! Νομίζω ότι αυτό που μου δημιούργησε ένα έντονο ενδιαφέρον ήταν η στάση της στο διαζύγιο. Είμαστε μια μεγάλη οικογένεια, έχουμε τρία παιδιά και δόξα τω Θεώ είμαστε αγαπημένοι”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου