Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιανουαρίου 19, 2024

Η ενοχλητική συνήθεια που δεν θα ξαναδούμε στις πτήσεις


 Ηταν συχνά, λόγος καυγά μεταξυ των επιβατών

Ένας από τους καλύτερους τρόπους

για να κατανοήσετε πώς εξελίσσονται οι εσωτερικοί χώροι της καμπίνας του αεροσκάφους για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη είναι να μιλήσετε με έναν κατασκευαστή καθισμάτων.

Ο κορυφαίος πάροχος καθισμάτων Recaro Aircraft Seating προμηθεύει premium οικονομικές θέσεις σε μερικές από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες του κόσμου.


Στην business class, μέχρι πριν από περίπου 10 χρόνια, υπήρχε η απαίτηση από τις αεροπορικές εταιρείες ότι κάθε θέση πρέπει να είναι ίδια λόγω των συστημάτων κρατήσεών τους. Τώρα έχουν προχωρήσει πολύ περισσότερο [όσον αφορά την τεχνολογία κρατήσεων] και ορισμένες αεροπορικές εταιρείες ζητούν πραγματικά διαφορετικές θέσεις, ευρύτερες θέσεις. 



Η Lufthansa, για παράδειγμα, επιδιώκει να διαταράξει τον premium χώρο της καμπίνας, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να πληρώνουν επιπλέον για συγκεκριμένους τύπους θέσεων, όπως εκείνες που προσφέρουν μεγαλύτερο κρεβάτι ή μεγαλύτερη προστασία της ιδιωτικής ζωής, όταν κυκλοφορήσει η επόμενη γενιά προϊόντων business class της Allegris.


Ορισμένες αεροπορικές εταιρείες έχουν αρχίσει να μειώνουν τον βαθμό ανάκλισης των καθισμάτων στα αεροπλάνα τους ή ακόμη και να καταργούν εντελώς τα καθίσματα με αυτή τη δυνατότητα. Αυτό το χαρακτηριστικό στα καθίσματα έφερνε και πολλούς καυγάδες μέσα στο αεροπλάνο...


Ορισμένες εταιρείες μάλιστα, που πραγματοποιούν σύντομες πτήσεις, έχουν καταργήσει τα συγκεκριμένα καθίσματα από το 2004, καθώς η ανάγκη κάποιου να βολευτεί για να κοιμηθεί δεν αποτελεί θέμα. Ωστόσο, την τακτική αυτή έχουν αρχίσει να την ακολουθούν δειλά δειλά και οι υπόλοιπες εταιρείες.


Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να κοιμηθεί κανείς όρθιος την επόμενη φορά που θα πετάξει για κάποιον προορισμό. Αντίθετα, όλα τα καθίσματα μπορεί να είναι συχνά «προ-ανακλινόμενα», ρυθμισμένα δηλαδή έτσι ώστε η γωνία τους να είναι μεταξύ πλήρως όρθιας και πλήρως ανακλινόμενης θέσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου