Για το μεγαλύτερο μέρος των τελευταίων 110 ετών, η εταιρεία Stanley τα πήγαινε μια χαρά. Είχε φτιάξει μια θέση στα σακίδια των ανθρώπων και τα lunch boxes των εργαζομένων με τα μπουκάλια που διατηρούσαν τα τρόφιμα και τα ποτά ζεστά - ή κρύα - για ώρες ατελείωτες.
Η επωνυμία με έδρα το Σιάτλ κέρδιζε μαζί με άνετες ετήσιες πωλήσεις 70 εκατομμυρίων δολαρίων από τα διάσημα πράσινα προϊόντα της και φαινόταν έτοιμη για έναν ακόμη αιώνα μέτριας αλλά αξιόπιστης επιτυχίας.
Αλλά ξεκινώντας από το 2020, κάτι άλλαξε. Τα τελευταία τέσσερα χρόνια, το Stanley Quencher έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή μπουκάλια νερού στον κόσμο. Πωλείται σε μια συνεχώς αυξανόμενη γκάμα χρωμάτων και σχεδίων, και μάλιστα έχει υπερτροφοδοτήσει τις πωλήσεις της Stanley, κάνοντας έκκληση σε μια δημογραφική ομάδα την οποία η Stanley δεν ξόδεψε πολύ χρόνο για να τροφοδοτήσει τα πρώτα εκατό χρόνια της: τις γυναίκες.
Αγαπημένο τόσο των νοσοκόμων, των δασκάλων όσο και των διασημοτήτων, το Quencher ήταν τόσο δημοφιλές προϊόν που οι ετήσιες πωλήσεις του Stanley αναμένεται να ξεπεράσουν τα 750 εκατομμύρια δολάρια το 2023, σύμφωνα με στοιχεία που αναθεωρήθηκαν από το CNBC Make It.
Δεν ήταν έτσι παλιά! Οι πωλήσεις ήταν τόσο μέτριες που μέχρι το 2019 η Stanley είχε σταματήσει να εφοδιάζει και να εμπορεύεται το προϊόν.
Το 2020, η εταιρεια Stanley έφερε τον Terence Reilly ως νέο πρόεδρό της. Ο Reilly είχε περάσει τα τελευταία επτά χρόνια στην Crocs, όπου ηγήθηκε της στρατηγικής που μετέτρεψε τα τσόκαρα από καουτσούκ σε ένα από τα πιο καυτά παπούτσια της αγοράς.
Όταν ο Reilly λοιπόν πήγε στην ομάδα, έκανε μια μινι έρευνα μέσα στην εταιρεία για να ακούσει από τους υπαλλήλους τι λειτουργούσε και τι όχι. Ένας υπάλληλος ανέφερε μια ομάδα γυναικών στη Γιούτα που διατηρούσε ένα blog που ονομάζεται The Buy Guide.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου