Προτιμητέος επενδυτής για την σύμβαση παραχώρησης του μεσαίου τμήματος του ΒΟΑΚ αναδεικνύεται, σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος ΓΕΚ Τέρνα, ο οποίος κατεβαίνει αυτόνομα στο σχετικό διαγωνισμό.
Υπενθυμίζεται ότι σε αυτόν συμμετείχαν, το σχήμα Ακτωρ Παραχωρήσεις – Μυτιληναίος και AVAX-Egis Meridiam.
Επιλαχών προτιμητέος επενδυτής είναι, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το σχήμα Ακτωρ Παραχωρήσεις-Μυτιληναίος και ακολουθεί με χαμηλότερη προσφορά η κοινοπραξία με επικεφαλής την ΑVAX.
Όπως αναφέρει και δ.τ. από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ “Κατά τη σημερινή αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών για το έργο «ΜΕΛΕΤΗ – ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ – ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ – ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΚΡΗΤΗΣ (Β.Ο.Α.Κ.) ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΑ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ», διαπιστώθηκε ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ υπέβαλε την καλύτερη οικονομική προσφορά”.
Τα επόμενα βήματα της διαδικασίας είναι καταρχάς η ανάδειξη προσωρινού αναδόχου, μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου των φακέλων οικονομικών προσφορών, την έκδοση του σχετικού πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και την απόφαση της Αναθέτουσας Αρχής επί του πρακτικού.
τι ήδη στο σπονδυλωτό σχεδιασμό για τη δημιουργία του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης έχει συμβασιοποιηθεί το τμήμα Χερσόνησος- Νεάπολη μήκους 22,5 χιλιομέτρων, προϋπολογισμού 290 εκατ.ευρώ που θα κατασκευαστεί ως ΣΔΙΤ από την κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ, Άκτωρ Παραχωρήσεις-IntrakatΙΝΚΑΤ -0,30%.
Επιπλέον έχει συμβασιοποιηθεί το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος 14,5 χλμ., προϋπολογισμού 169 εκατ.ευρώ, το οποίο θα υλοποιηθεί ως δημόσιο έργο (με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και τον κρατικό προϋπολογισμό) με ανάδοχο την Άκτωρ.
Το μεγάλο έργο συμπλήρωσης ωστόσο του αυτοκινητοδρόμου αφορά στα 100 χλμ (+57 χλμ προαίρεση). Σύμφωνα με την ηγεσία του ΥΠΟΜΕ προκειμένου το χρηματοοικονομικό μοντέλο να αποδώσει και να καταστεί ελκυστικό, στη σύμβαση Παραχώρησης προβλέπεται αφενός δημόσια χρηματοδότηση (800 εκατ.ευρώ) και αφετέρου η επιδότηση του Παραχωρησιούχου με «σκιώδες» κόμιστρο διέλευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου