Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Φεβρουαρίου 04, 2024

Χρήστος Φερεντίνος: Αποκαλúπτει την άγνωστn συγγένειά του με τον Νίκο Καρβέλα

Ο γνωστός παρουσιαστής Χρήστος Φερεντίνος μίλησε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 “I Love Σουκού” για τα

επαγγελματικά του σχέδια, ενώ αποκάλυψε και την άγνωστη μέχρι σήμερα συγγένειά του με τον Νίκο Καρβέλα.

Ειδικότερα, ο Χρήστος Φερεντίνος ανέφερε πως ο Νίκος Καρβέλας είναι ανιψιός του, αφού η σύντροφός του συνθέτη, Έλενα Φερεντίνου είναι ανιψιά του.


“Είναι ανιψιός μου. Η Έλενα Φερεντίνου είναι ανιψιά μου. Ο πατέρας της, είναι ξάδερφος του πατέρα μου. Οπότε είναι ανιψιά μου και ο Νίκος ανιψιός μου και η Άννα Βίσση πρώην ανιψιά μου”, αποκάλυψε ο Χρήστος Φερεντίνος για τη συγγένειά του με τον Νίκο Καρβέλα.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου