Σε ορισμένα καταστήματα το πρόβλημα αποκαταστάθηκε
Οι πελάτες των McDonald’s σε Ιαπωνία, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία, Γερμανία και Αυστρία αδυνατούσαν να παραγγείλουν φαγητό στα καταστήματα της αλυσίδας fast food λόγω τεχνικών προβλημάτων, τα οποία παρουσιάστηκαν τις πρωινές ώρες της Παρασκευής.
Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της και διευκρίνισε ότι το ζήτημα δεν σχετίζεται με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.
«Γνωρίζουμε για μια τεχνολογική διακοπή που επηρέασε τα εστιατόριά μας. Το ζήτημα έχει πλέον επιλυθεί στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
«Ευχαριστούμε τους πελάτες για την υπομονή τους και ζητάμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να προκάλεσε αυτό» προστίθεται.
Στην Ιαπωνία η αλυσίδα fast food επιβεβαίωσε ότι υπήρξε «βλάβη του συστήματος» και ζήτησε από τους πελάτες να «περιμένουν για λίγο» μέχρι να αποκατασταθεί η υπηρεσία.
«Δέχονταν μόνο μετρητά και έκαναν υπολογισμούς στο χαρτί»
Το ζήτημα άρχισε να απασχολεί τα social media, καθώς πελάτες άρχισαν να διαμαρτύρονται. Η McDonald’s σχολίασε ότι το ζήτημα επιλύεται.
Με ανάρτηση στο X, ο Τεντ Άντερσον δήλωσε ότι μπήκε σε ένα εστιατόριο στην Ιαπωνία και ανέφερε ότι χρησιμοποιούσαν «μόνο μετρητά και το προσωπικό έκανε υπολογισμούς σε χαρτί».
Ο χρήστης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Ester Gjorek δήλωσε ότι τα McDonald’s στη Γερμανία «είναι εκτός λειτουργίας» και «φαίνεται ότι το ίδιο ισχύει και στην Αυστρία».
Στη Νέα Ζηλανδία, ο χρήστης του X Germin van Royen σχολίασε: «Η διακοπή λειτουργίας των Mcdonalds είναι τρελή. Πήγα απόψε και το drive thru ήταν εκτός λειτουργίας».
Η McDonald’s στην Ιαπωνία, η οποία λειτουργεί περίπου 3.000 καταστήματα στη χώρα, δήλωσε: «Αυτή τη στιγμή υπάρχει βλάβη στο σύστημα. Ζητάμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση μπορεί να προκληθεί και σας παρακαλούμε να περιμένετε λίγο μέχρι να αποκατασταθεί η υπηρεσία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου