Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 13, 2024

Αναστασία Γιούσεφ: Κατέθεσε μήνυση για τη διαρροή απαγορευμένων φωτογραφιών

Μήνυση κατέθεσε το πρωί της Τετάρτης η Αναστασία Γιούσεφ. Η χορεύτρια πριν από λίγο καιρό έπεσε θύμα διαρροής φωτογραφιών που την έδειχναν να αλλάζει ρούχα σε αποθήκη μαγαζιού προκειμένου να εμφανιστεί στη σκηνή.
 «Δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου, έχω φρικάρει. Θέλω να μου πείτε όσες δουλεύετε σε αυτά τα μαγαζιά λογικά αναγνωρίζετε το μέρος. Είναι μια αποθήκη ενός μαγαζιού, εγώ δεν μπορώ αυτή τη στιγμή να θυμηθώ, έχω θολώσει. Πρέπει οπωσδήποτε να βρω ποιο μαγαζί είναι αυτό, οπότε αν κάποιος γνωρίζει την αποθήκη αυτή, παρακαλώ να μου στείλει μήνυμα γιατί πρέπει να τιμωρηθεί αυτός που το έκανε».

«Τρέχω από το πρωί αστεράκια μου. Εγώ τώρα τελείωσα, όμως σε αυτόν που μου το έκανε του έρχεται μηνυσάρα. Πάμε να χαλαρώσουμε γιατί έχω πεθάνει σήμερα», είπε η Αναστασία Γιούσεφ.

Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου