Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 06, 2024

Ανακάλυψε ότι ο σύζυγός της, την απατούσε τις ώρες που τα παιδιά τους έλειπαν στο σχολείο – «Δεν το ξέρει ότι το έχω μάθει»

Πρόσφατα, η γυναίκα της ιστορίας, ανακάλυψε ότι ο άνδρας της, ο οποίος ήταν εκείνος που έμενε στο σπίτι να φροντίζει τα παιδιά τους, την απατούσε όταν τα παιδιά έλειπαν στο σχολείο. Παρόλα αυτά, δεν έχει την πρόθεση να του ζητήσει διαζύγιο.

“Δεν τον βλέπω ερωτικά πλέον. Δεν με πειράζει που έχει άλλη”

Η γυναίκα της ιστορίας και ο άνδρας της, είναι 40 ετών και είναι μαζί εδώ και 20 χρόνια. Έχουν δύο παιδιά στην εφηβεία και, πριν από μερικά χρόνια, μετακόμισαν στο εξωτερικό.

Η δουλειά μου πλήρωσε για την μετακόμισή μας, έτσι η συμφωνία με τον άνδρα μου ήταν ότι θα δούλευα εγώ, ενώ εκείνος θα έμενε για έξι μήνες στο σπίτι με τα παιδιά, μέχρι να δει τι θα κάνει με τη δουλειά του”, εξήγησε.

 “Ο άνδρας μου είναι άνθρωπος που δυσκολεύεται να πάρει αποφάσεις, καθώς και να οργανώσει αποτελεσματικά τον χρόνο του. Είναι πολύ δουλευταράς, αλλά δεν είναι προνοητικός. Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που μετακομίσαμε στο εξωτερικό, και εξακολουθεί να είναι στο σπίτι, προσέχοντας τα παιδιά, ενώ εγώ δουλεύω πλήρη απασχόληση. Μοιράζουμε τις δουλειές του σπιτιού και τη φροντίδα των παιδιών, αλλά εκείνος συνεισφέρει αρκετά παραπάνω”.

Η γυναίκα, παραδέχτηκε ότι, μετά από όσα έχει περάσει από τον άνδρα της, δεν τον βλέπει πλέον ερωτικά. Είναι όμως ήρεμοι και φιλικοί μεταξύ τους, και η ρουτίνα τους είναι βολική. Ωστόσο πρόσφατα, ανακάλυψε κάποιες ειδήσεις που μπορούν να τα τινάξουν όλα στον αέρα.

Άθελα της, η γυναίκα ανακάλυψε ότι ο άνδρας της, την απατούσε με μία άλλη γυναίκα όσο εκείνη ήταν στη δουλειά και τα παιδιά τους στο σχολείο.

“Δεν το ξέρει ότι το έχω μάθει και δεν έχω πρόβλημα”, παραδέχεται η γυναίκα

“Δεδομένου ότι δεν είμαστε καν εραστές, δεν το θεωρώ απιστία. Είμαι ευχαριστημένη που τα παιδιά μας είναι καλά, αγαπούν τον πατέρα τους  και ζουν μαζί του” .

“Δεν μ’ ενδιαφέρει ν’ αναζητήσω σύντροφο ή σύζυγο. Επίσης, είμαι χαρούμενη που η γυναίκα αυτή, το τρίτο πρόσωπο κάνει τον άνδρα μου ευτυχισμένο, γιατί η μετακόμισή μας στο εξωτερικό, του έχει κοστίσει”.


Μπορεί η τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα να μην την έχει στεναχωρήσει πολύ, όμως δεν παύει ν’ αναρωτιέται αν, το γεγονός ότι δεν μίλησε στον άνδρα της και έκανε την ανήξερη για χάρη των παιδιών,  την κάνει κακό άνθρωπο

Θεωρείτε ότι, η απραγία στην περίπτωση αυτή, θα ήταν λάθος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου