Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 17, 2024

Το ξέσπασμα του Γιάννη Κατινάκη για την Αφροδίτη Λατινοπούλου: «Μου σηκώνεται η τρίχα η αποτριχωμένη»

 

Ξέσπασε ο γνωστός ηθοποιός Γιάννης Κατινάκης κατά της Αφροδίτης Λατινοπούλου μιλώντας σχετικά με το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών, στη διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε στην εκπομπή Black Box στο Attica TV το βράδυ της Κυριακής.

Συγκεκριμένα, ο Γιάννης Κατινάκης σημείωσε χαρακτηριστικά πως «νομίζω ότι το να αφήνουμε τον εαυτό μας να γίνεται έρμαιο στις αποφάσεις των άλλων είναι ένα είδος αυτοκτονίας. Γιατί είδα πάρα πολλά αποτελέσματα τα οποία, όχι απλά με απογοήτευσαν, με τρόμαξαν. και όσο ο κόσμος απέχει και δεν παίρνει τη δύναμη στα χέρια του, θα γίνονται όλο και πιο τρομακτικά τα αποτελέσματα αυτά».

«Δεν έχω θέμα να μιλήσω και με ονόματα. Το ότι μπήκε η Λατινοπούλου στην ευρωβουλή… εμένα μου σηκώνεται η τρίχα η αποτριχωμένη, να το πω και έτσι! Φωνή παραλόγου θα πω ότι είναι, καμία φωνή λογικής! Γενικά υπάρχει μια άνοδος στην ακροδεξιά από ότι είδαμε σε όλη την Ευρώπη και αυτό είναι το πιο τρομακτικό απ’ όλα. Γυρνάμε σε εποχές πάρα πολύ δύσκολες και σκοτεινές και το θέμα είναι να πηγαίνουμε προς το φως».

«Πιστεύω ότι ο κόσμος έχει αντιδράσει στην εξέλιξη; Έχει αντιδράσει στην ελευθερία κάθε ανθρώπου; Και προσπαθεί να γυρίσει σε παλιά, γνώριμα μονοπάτια που πιστεύει ότι ήταν πιο εντάξει γι’ αυτόν; Αν μπορούσα ακριβώς να καταλάβω για ποιο λόγο μπορεί να ψηφίσεις ακροδεξιά, δεν νομίζω ότι θα ήμασταν εδώ πέρα τώρα ούτε θα ήμουν αυτός που είμαι. Δεν μπορώ να μπω στην ψυχοσύνθεση ενός ανθρώπου που στρέφεται εκεί πέρα και πιστεύει ότι εκεί είναι η ελπίδα, η ζωή και τα δικαιώματα. Μου φαίνεται τρομακτικό» υπογράμμισε ακόμα ο Γιάννης Κατινάκης, τη νύχτα της Κυριακής, στη νέα του συνέντευξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου