Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 23, 2024

Έπιασε τον σύζυγό της να κάνει ύποπτες κινήσεις στο μπάνιο – «Φοβάμαι ότι με απατά»

Μια γυναίκα πιστεύει ότι ο σύζυγός της την απατά, αφότου τον έπιασε να κάνει κάποιες ύποπτες κινήσεις στο μπάνιο. Όπως λέει η ίδια, έδειχνε ένοχος για κάτι, παρά την έντονη διαμαρτυρία του ότι είναι αθώος.
 

Το ντουζ είναι το ιδανικό μέρος για χαλάρωση και περισυλλογή. Το τρεχούμενο νερό, η ηρεμία, τα αρωματικά σαμπουάν, συνθέτουν το ιδανικό σκηνικό για λίγη προσωπική ηρεμία. Εκτός αν, όπως ο σύζυγος της γυναίκας, επιλέξεις να κάνεις κάτι πιο ασυνήθιστο.

“Όταν με είδε, τα έχασε”

Σε μια ανώνυμη ανάρτηση στο Reddit, η γυναίκα ομολογεί ότι «έχασε τη γη κάτω απ’ τα πόδια της», όταν πρόσφατα μπήκε στο μπάνιο, όπου έκανε μπάνιο ο σύζυγός της. Τον έπιασε να κοιτάει το κινητό του και της φάνηκε ότι «έμοιαζε ύποπτος» παρότι δεν έχει καμία απόδειξη.

Όπως λέει η γυναίκα, ο άνδρας σοκαρίστηκε όταν την είδε, αλλά προσπάθησε να της αποσπάσει την προσοχή, λέγοντάς της «τώρα θα σου έστελνα μήνυμα να έρθεις και εσύ».

Εκείνη αρνήθηκε και βγήκε απ’ το μπάνιο. Αργότερα, όταν βγήκε και ο άνδρας, της είπε να «δει το τηλέφωνό του, για να πεισθεί ότι δεν έστελνε μήνυμα πουθενά ή ότι δεν έκανε τίποτε άλλο ύποπτο». Παρά τις διαβεβαιώσεις του, οι ανησυχίες της δεν καταλάγιασαν.

“Έγινε αμυντικός”

Στην ανάρτησή της έγραφε «το αναλύσαμε, και εγώ τον ρώτησα, αφού έστελνε σε εμένα μήνυμα, γιατί σοκαρίστηκε όταν με είδε. Και γιατί, στο κάτω-κάτω δεν με φώναζε απλώς να πάω;».


«Εκείνος άρχισε να φωνάζει, και να μου λέει ότι έχει σιχαθεί με αυτούς τους καβγάδες, όμως δεν έχουμε μαλώσει για κάτι τέτοιο άλλη φορά. Ομολόγησε ότι πράγματι ο τρόπος του έδειχνε ύποπτος, αλλά μετά έδειξε πάλι ένοχος, αφού θύμωσε και άρχισε ξανά να λέει ότι έχει βαρεθεί με αυτές μου τις εικασίες».

«Το ένστικτό μου, μου λέει ότι κάτι συμβαίνει, αλλά το η λογική μου, μου λέει ότι ήταν πάντα πιστός σύζυγος. Δεν κουβαλά το τηλέφωνο μαζί του, αλλά το πήρε στο μπάνιο, και το άφησε και μπροστά μου να το δω».

“Μην το υπεραναλύεις”

Οι αναγνώστες της ανάρτησης, έσπευσαν να την καθησυχάσουν, τονίζοντας ότι, αν ήταν να την απατήσει, είχε καλύτερες επιλογές από το ντους».

Συγκεκριμένα, ένας αναγνώστης εξήγησε: «Γιατί να ρισκάρει να τον πιάσεις στο ντους, απ’ τη στιγμή που υπάρχουν τόσες έξυπνες εναλλακτικές; Μην το υπεραναλύεις».  Κάποιος άλλος, έγραψε: «Και εγώ θα ξαφνιαζόμουν αν έγραφα μήνυμα και εμφανιζόταν κάποιος ξαφνικά μπροστά μου. Μου έχει συμβεί στο παρελθόν, και είναι περίεργο που σου φαίνεται ύποπτο αυτό».

Ενώ μια άλλη, συμπληρώνει: «Αν δεν έχεις άλλους λόγους να μην τον εμπιστεύεσαι, αυτή είναι ανόητη αιτία. Μπορεί να έβλεπε ένα βιντεάκι ή να έπαιζε κανένα παιχνίδι.

Η συμπεριφορά του, όπως την περιγράφεις, μοιάζει πράγματι λίγο αλλόκοτη, αλλά είμαι βέβαιη, ότι η δική του εκδοχή θα είναι διαφορετική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου