Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 07, 2024

Super Κική – Μαυρίκιος Μαυρικίου: Έβαλαν τέλος στην κόντρα τους – Τι είπε ο καλλιτέχνης;

Καλεσμένος στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα ήταν σήμερα (7/6) ο Μαυρίκιος Μαυρικίου.

Ο γνωστός καλλιτέχνης αποκάλυψε ότι με την Super Κική έβαλαν τέλος στην κόντρα τους, ενώ μίλησε και για την επικοινωνία που είχαν.


Μεταξύ άλλων, ο Μαυρίκιος Μαυρικίου είπε: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι καταφέραμε χθες, έπειτα και από δική της προτροπή, μου έστειλε ένα μήνυμα στο Instagram, να μιλήσουμε. Μιλήσαμε με βίντεο κλήση και μου εξήγησε το λόγο για τον οποίο έκανε όλο αυτό που έκανε.

 Εγώ της εξήγησα το λόγο που ενοχλήθηκα… Την παρακάλεσα να κατεβάσει τα βίντεο και όντως είδα ότι τα περισσότερα κατέβηκαν! Υπάρχουν κάποια ακόμα, τα οποία φαντάζομαι ότι προσπαθεί να τα κατεβάσει, γιατί είναι κομμάτια εκπομπών».

«Μου είπε συγγνώμη»

Ακόμα, ανέφερε ότι: «Έστω και αργά, εγώ το δέχομαι, γιατί αυτός ήταν ο στόχος μου… Να σταματήσει αυτή η αναπαραγωγή, να αποσυρθούν αυτά τα βίντεο. Κατανόησε το πόσο με πίκρανε, μάλιστα μου είπε ότι αισθάνεται άσχημα που έφερε σε δύσκολη θέση και την Ιλάειρα στην κατάσταση που είναι! Και το δέχομαι αυτό.


Μου είπε συγγνώμη και μπράβο της που το είπε! Αν πρέπει να ζητήσω κι εγώ μια συγγνώμη, δεν έχω πρόβλημα να το κάνω… Πραγματικά, αυτό που με νοιάζει είναι η ουσία του πράγματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου