Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 06, 2024

Πόσο κράτησε το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα της ιστορίας

Κι όμως, υπάρχει κάτι χειρότερο από τα πρωινά στην Κηφισίας!

Αν νομίζεις ότι αυτό που περνάς κάθε

μέρα πηγαίνοντας και από τη δουλειά σου είναι ένα ασφυκτικό μποτιλιάρισμα, τότε δεν έχεις ακούσει ακόμα για το μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα στην ιστορία, που διήρκεσε 12 ημέρες στην Κίνα το 2010.


Η μεγαλύτερη κυκλοφοριακή κρίση στην ιστορία

Στις 14 Αυγούστου 2010, συνέβη κάτι αδιανόητο στην Κίνα. Το Πεκίνο γνώρισε τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση στην ιστορία, που εκτείνεται σε περισσότερα από 100 χιλιόμετρα και διαρκεί 12 ημέρες. Η Κίνα τότε ονομαζόταν «η αδιαμφισβήτητη βασίλισσα του μποτιλιαρίσματος».

Η συμφόρηση άρχισε να επιβραδύνει την κίνηση χιλιάδων αυτοκινήτων, η οποία επεκτάθηκε σε μήκος άνω των 100 km και συνεχίστηκε για 12 ημέρες. Οι οδηγοί μετά βίας μπορούσαν να μετακινήσουν τα αυτοκίνητά τους σε απόσταση 1 χιλιομέτρου κάθε μέρα και ορισμένοι οδηγοί παρέμεναν κολλημένοι σε αυτό το μποτιλιάρισμα για περισσότερες από 5 και 6 συνεχόμενες ημέρες.


Ποια ήταν η αιτία της συμφόρησης ;

Ο κύριος λόγος πίσω από την κυκλοφοριακή συμφόρηση ήταν κάποιες εργασίες και εργασίες συντήρησης που πραγματοποιούνταν στον αυτοκινητόδρομο που συνδέει το Πεκίνο με το Θιβέτ κοντά στην πρωτεύουσα, το Πεκίνο, σε συνδυασμό με ένα κύμα βαρέων φορτηγών στο δρόμο, που μείωσε τη χωρητικότητα του αυτοκινητόδρομου κατά 50% και ορισμένα ατυχήματα επιδείνωσαν το πρόβλημα.

Ένας άλλος σημαντικός λόγος αυτής της ασφυκτικής κρίσης είναι η αύξηση του αριθμού των φορτηγών που μεταφέρουν άνθρακα από τη Μογγολία στην πρωτεύουσα, το Πεκίνο, όπου το 2009 μετέφερε 602 εκατομμύρια τόνους άνθρακα, οι οποίοι αυξήθηκαν το 2010 σε 730 εκατομμύρια τόνους.
Τι έκαναν οι κινεζικές αρχές για να λύσουν την κυκλοφοριακή κρίση;

Οι κινεζικές αρχές προσπάθησαν να βρουν μια λύση σε αυτό το πρόβλημα και ζήτησαν από τις εταιρείες άνθρακα να αναβάλουν τις μεταφορές και προσπάθησαν να φέρουν περισσότερα φορτηγά στην πρωτεύουσα τη νύχτα μέχρι να εξαλειφθεί η τρέχουσα κατάσταση, κάτι που κατάφεραν οι αρχές, καθώς εξάλειψαν πλήρως την κυκλοφοριακή συμφόρηση μέχρι το τέλος Αυγούστου 2010.

Μερικοί κάτοικοι της περιοχής κοντά στο σημείο του συνωστισμού εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία και άρχισαν να πουλούν τρόφιμα και νερό στους αποκλεισμένους οδηγούς σε διπλές τιμές. Μερικοί οδηγοί προτίμησαν ακόμη και την πείνα αντί να αγοράσουν αυτά τα ακριβά αγαθά.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου