Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 08, 2024

Μιχάλης Συριόπουλος: Σιγουρεύομαι ότι τα πηγαίνω καλά όταν καταλαβαίνω ότι με βρίζουν

Συνέντευξη στο περιοδικό Gala έδωσε ο Μιχάλης Συριόπουλος. Ο γνωστός ηθοποιός, κατά την διάρκεια

της συνέντευξης, μίλησε και για τους ρόλους των «κακών» που έχει υποδυθεί, αλλά και για την ανταπόκριση του κόσμου σε αυτούς.


Γράφουν όλοι και παντού πολύ καλά λόγια για σένα. Τα διαβάζεις; Αντλείς επιβεβαίωση;

Μα, πως θα μπορούσα να κάνω αλλιώς; Ένα συστατικό υλικό μου είναι η ανασφάλεια. Σαφώς και θέλω να επιβεβαιώνομαι μέσω αυτού του επαγγέλματος. Θα ήμουν ψεύτης αν έλεγα το αντίθετο. Φυσικά και υπάρχει ένας πυρήνας μέσα μου ο οποίος με κάνει βέβαιο για αρκετά πράγματα, αλλά θέλω πολύ να βλέπω αν είμαι αποδεκτός.

Ακόμα και στους κακούς ρόλους. Τα τελευταία χρόνια, επειδή παίζω μόνο ρόλους κακών, σιγουρεύομαι ότι τα πηγαίνω καλά όταν καταλαβαίνω ότι με βρίζουν.

Το λες με μια υπόνοια πικρίας;

Καθόλου. Ίσα – ίσα είναι πολύ αβανταδόρικοι οι ρόλοι του κακού. Θεωρώ όμως ότι πρέπει να μπει μια τελεία από πλευράς μου γιατί έχω εξαντλήσει ό,τι κακό υπάρχει μέσα μου ή γύρω μου. Δεν έχω πια έμπνευση. Το κάναμε, το εξαντλήσαμε, πάμε παρακάτω.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου