Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 06, 2024

Νίκος Καρβέλας: Είμαι ένας από τους μεγαλύτερους οπαδούς της χριστιανικής θρησκείας

Ένα νέο βίντεο ανέβασε στον λογαριασμό του στο Youtube ο Νίκος

Καρβέλας, μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσαν τα όσα είπε σε προηγούμενη ανάρτησή του στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.


Στο πιο πρόσφατο βίντεό του, ο γνωστός συνθέτης, στιχουργός και συγγραφέας, εξήγησε πως όταν είπε ότι πρέπει να γκρεμιστούν οι εκκλησίες μιλούσε μεταφορικά. Μάλιστα, δήλωσε ότι είναι: «Από τους μεγαλύτερους οπαδούς της χριστιανικής θρησκείας».

 Συγκεκριμένα, ο Νίκος Καρβέλας ανέφερε: «Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τι εννοούσα στο προηγούμενο βίντεο όταν μίλησα για γκρέμισμα των εκκλησιών. Δεν εννοούσα γκρέμισα των εκκλησιών με γκασμάδες και εκσκαφείς.

Γκρεμίζοντας τις εκκλησίες δεν θα γίνει κανείς πλούσιος. Νόμιζα ότι θα το καταλαβαίνατε αυτό, είναι αυτονόητο. Το εννοούσα μεταφορικά. Εννοούσα με ξήλωμα της εκκλησίας, της εκκλησιαστής εξουσίας!».

«Είμαι καλός χριστιανός κατά λάθος»

Στη συνέχεια, εξήγησε ότι: «Αυτή τη στιγμή όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, έως αστείο, εγώ τυχαίνει να είμαι ίσως ένας από τους καλύτερους και από τους μεγαλύτερους οπαδούς της χριστιανικής θρησκείας!».

«Δηλαδή αν υπάρχει Θεός θα είμαι ένα από τα πολύ αγαπημένα του τέκνα! Γιατί δεν πειράζω κανέναν, δεν ενοχλώ κανέναν, σέβομαι όλους, θα ήθελα να υπάρχει ισότητα, μάχομαι για την ισότητα, την πνευματική και την οικονομική ισότητα και συγχωρώ όταν κάποιος μου ζητήσει συγγνώμη», πρόσθεσε.

«Είστε αντίχριστοι και άθεοι»

Ακόμα, ο Νίκος Καρβέλας είπε: «Άρα εγώ είμαι ένας πάρα πολύ καλός χριστιανός κατά λάθος. Όλοι εσείς οι οποίοι βρίζετε, μισείτε, πολεμάτε, σκοτώνετε είστε αντιχριστιανοί, αντίχριστοι και άθεοι και δεν έχετε καμία σχέση με αυτό που νομίζετε ότι έχετε, με την πίστη στον Θεό και μάλιστα στον χριστιανό Θεό!».

«Εγώ είμαι πιστός στην ιδέα του Χριστιανισμού. Σε κανέναν όμως παπά και Μητροπολίτη… Προσπαθώ να σε αφυπνίσω πιστέ άνθρωπε. Δεν σου λέω να γίνεις άπιστος, το αντίθετο. Σου λέω να γίνεις πιστός. Να πιστέψεις στον Θεό! Ο Θεός δεν θέλει αυτούς τους ανθρώπους!», σημείωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου