Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 30, 2024

Έγινε έξαλλος με την κόρη του γιατί αποκάλυψε την εξωσυζυγική του σχέση στην μητέρα της, οδηγώντας τους σε διαζύγιο – «Όφειλε τουλάχιστον να με έχει προειδοποιήσει»

Πρόσφατα, το βλέμμα της 18χρονης κοπέλας της ιστορίας, έπεσε τυχαία στο κινητό του πατέρα της, το οποίο είχε αφήσει στο μπάνιο. Το επάγγελμα του πατέρα της -πιλότος σε μεγάλη αεροπορική εταιρεία-, ανέκαθεν την προβλημάτιζε, ως προς τα ποσοστά διαζυγίων που καταγράφει.
 “Ένιωσα την παρόρμηση να ψάξω το κινητό του”

Το επάγγελμα, σε συνδυασμό με το πόσο δυστυχισμένοι ήταν οι γονείς της ως ζευγάρι, την οδήγησε στο να ψάξει το κινητό του πατέρα της, για τυχόν ύποπτα μηνύματα.

Πράγματι, ψάχνοντας, ανακάλυψε ότι ο πατέρας της μιλούσε με μια 45χρονη γυναίκα, την Μαίρη.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση, ήταν το γεγονός ότι, στα μηνύματα, του έλεγε ότι θέλει ‘να του κρατήσει συντροφιά στο Ντάλας’ (όπου θα πήγαινε για μια εβδομάδα, για εκπαίδευση), ενώ δεν υπήρχε άλλο μήνυμα πριν από αυτό», ανέφερε η γυναίκα.


«Πήγα στα διαγραμμένα και είδα 51 μηνύματα που είχε ανταλλάξει ο πατέρας μου με την Μαίρη. Όταν τα ανέκτησα, ανακάλυψα την αλήθεια. Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή και τα χέρια μου, έτρεμαν».

“Έπρεπε να μαζέψω τις αποδείξεις. Τον άκουγα να περιφέρεται στον διάδρομο”

«Έπρεπε να έχω αποδείξεις, αλλά ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος. Τον άκουγα που περιφερόταν στον διάδρομο, όσο εγώ ήμουν στο μπάνιο και έψαχνα. Φωτογράφησα τα μηνύματα, έγραψα το κινητό της στο δικό μου, σημείωσα τα μηνύματα ως ‘μη αναγνωσμένα’, και μετά έφυγα», αποκάλυψε.

Αμέσως τηλεφώνησε στην μητέρα της, η οποία ήταν στη δουλειά και της ζήτησε να φάνε μαζί με το μυαλό της ακόμη να τρέχει.

Αυτό που σκεφτόταν ήταν αν,  προτού αποκαλύψει την αλήθεια στην μητέρα της, έπρεπε να μιλήσει με τον πατέρα της και να του δώσει τελεσίγραφο.

Αναρωτιόταν επίσης, αν η μητέρα της ήξερε για τον δεσμό του πατέρα της. Έφτασε στο σημείο να πληκτρολογήσει το νούμερο της Μαίρης, αποφασισμένη  να της τηλεφωνήσει στην Μαίρη και να της πει ότι τα ξέρει όλα, αλλά ύστερα το μετάνιωσε.

«Εκείνη τη στιγμή, είχα τόσες επιλογές, όμως σκέφθηκα ότι το πιο σωστό θα ήταν να μιλήσω με την μητέρα μου και να την αφήσω να αποφασίσει και να το διαχειριστεί εκείνη», εξηγεί η νεαρή γυναίκα.

“Η μητέρα μου δεν είχε ιδέα”

«Δεν προλάβαμε καλά-καλά να καθίσουμε και ήδη της τα είχα πει όλα. Χωρίς αμφιβολία, δεν είχε ιδέα για την παράνομη σχέση. Όση ώρα καθόμασταν, έψαχνε τα προφίλ της Μαίρης και ανακάλυψε ότι ήταν μαζί με τον πατέρα μου επί τρία χρόνια. Η Μαίρη είναι αεροσυνοδός, στην ίδια αεροπορική, ζει στην ίδια περιοχή που μεγαλώσαμε, ενώ είναι και αυτή παντρεμένη και έχει επίσης παιδιά».

«Κλάψαμε  και οι δύο πάρα πολύ, ειδικά όταν η μητέρα μου, μου είπε ότι σίγουρα θα ζητήσει διαζύγιο. Το ήξερα ότι μάλλον εκεί θα κατέληγε, αλλά εξακολουθούσα να αισθάνομαι ότι κατέστρεφα έναν γάμο 17 χρόνων».

“Ο αδελφός μου θα πληγωθεί περισσότερο”

Η γυναίκα έχει επίσης έναν αδελφό 14 ετών, ο οποίος θα πληγωθεί περισσότερο από εκείνη. Άλλωστε, σε λίγο η ίδια θα μπει στο πανεπιστήμιο, αφήνοντας πίσω την κατάσταση στο σπίτι, όμως ο αδελφός της, θα είναι αναγκασμένος να την υπομείνει για τρία ακόμη χρόνια.

Αργότερα σκέφθηκε ότι ίσως θα ήταν καλύτερα, για χάρη του μικρού της αδελφού, να μην είχε ανοίξει το στόμα της και να μην διαταράξει την οικογενειακή γαλήνη.

“Τελικά, ίσως θα ήταν καλύτερα να είχα κρατήσει στο στόμα μου κλειστό”

Τις ημέρες μετά την αποκάλυψη, μόνο χειρότερα ένιωθε για την κατάσταση στην οποία είχε οδηγήσει τον μικρό της αδελφό.

Όταν η μητέρα της μίλησε με τον πατέρα της, έγινε ξεκάθαρο και σε εκείνον ότι η κόρη ήταν ο άνθρωπος που βρήκε τα κρυφά μηνύματα με την Μαίρη.  Ο πατέρα της, της έγραψε ότι όφειλε τουλάχιστον να του έχει πει κάτι προτού να μιλήσει με την μητέρα της και ότι, αν το έκανε, θα είχε έστω μια ευκαιρία να της εξηγήσει καλύτερα. Τέλος, της ευχήθηκε καλή τύχη, μιας και, όπως της είπε, είχε ήδη διαλέξει μεριά-εκείνη της μητέρας της.

«Είχα πάντα πολύ καλή σχέση με τον πατέρα μου, ήμασταν πολύ δεμένοι», σχολιάζει η γυναίκα. «Υπήρξε φριχτός σύζυγος αλλά εξαιρετικός πατέρας».

«Ναι, αισθάνομαι ότι τον πρόδωσα και ότι κατέστρεψα την οικογένειά μας με την περιέργειά μου. Μήπως θα ήταν καλύτερα αν δεν είχα ανοίξει το στόμα μου;»

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου