Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 05, 2024

Διδυμότειχο: Ο 32χρονος χτυπούσε την σύντροφό του ακόμη και μπροστά στο παιδί του – «Από τα ΚΤΕΛ μέχρι το σπίτι την έδειρα πάρα πολύ»

Σε μία κυνική ομολογία για τον άγριο ξυλοδαρμό της συντρόφου του, προχώρησε ο 32χρονος μέσω ανάρτησής του στο TikTok, ο οποίος συνελήφθη σήμερα (05/08) το πρωί. Ο ίδιος, φέρεται να την κακοποιούσε και να την βίαζε επί έναν περίπου μήνα, όσο την κρατούσε «φυλακισμένη» στο σπίτι του στο Διδυμότειχο, σύμφωνα με την καταγγελία της γυναίκας.

Ο 32χρονος ανήρτησε χθες (04/08) συνολικά έξι βίντεο, διάρκειας περίπου 40 λεπτών, μέσω των οποίων, αρνείται ότι την βίασε, παραδέχεται ότι έχει χτυπήσει την σύντροφό του πάνω από 1 φορά, εξιστορώντας αναλυτικά τα περιστατικά, ενώ για την τελευταία φορά που το έκανε, αναφέρει πως «την έδειρα πάρα πολύ, δεν είναι ψέματα. Την έδειρα όμως γιατί μου είπε ότι θα πάει στην αστυνομία, και θα πει ψέματα πως εγώ βίασα την κόρη μου».
 

«Πριν από 2 χρόνια είχα μπει φυλακή»

Ξεκινώντας την δική του πλευρά της ιστορίας, λέει πως γνωρίστηκαν μέσω του TikTok, και επειδή η 32χρονη είναι αγράμματη, απαντούσε στα μηνύματα ο γιος της. Στην συνέχεια, αντάλλαξαν Facebook, και άρχισαν να μιλούν με ηχογραφήσεις, ενώ αργότερα με κάμερα στο Messenger. Όπως επισημαίνει, είχαν συνεννοηθεί να παντρευτούν και τονίζει πως φαινόταν πάρα πολύ καλή κοπέλα. «Της είπα να ανέβει και να έρθει με λεωφορείο στο Διδυμότειχο, από το χωριό της στην Καβάλα, και της ότι θα της στείλω εγώ λεφτά, γιατί μου είπε ότι δεν είχε. Όντως, της έστειλα 35 ευρώ και ήρθε την ίδια μέρα. Ήμασταν μαζί ένα μήνα ακριβώς».

Στην συνέχεια, συμπληρώνει πως όταν πήγε η 32χρονη στο Διδυμότειχο, δεν είχε ρούχα, αλλά και τίποτα άλλο μαζί της. «Της αγόρασα μπλούζες, παντελόνια, φόρμες και μία φούστα, για να στεφανωθούμε μαζί. Και κραγιόν της πήρα, τα πάντα. Πηγαίναμε για καφέ και για φαγητό, ήμασταν πάρα πολύ καλά». Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με τα όσα λέει ο συλληφθείς (πλέον), η γυναίκα έπινε πάρα πολύ. «Όταν ήρθε σπίτι με ρώτησε εάν έχω καμία μπύρα. Δεν είχα, και πήγα αγόρασα. Πέντε μέρες έπινε, έβλεπα ότι δεν πάει καλά, και πήρα το Ευαγγέλιο στα χέρια μου για να ορκιστεί ότι δεν θα πιει ποτό, και μου λέει “δεν μπορώ να ορκιστώ, γιατί θα το κάνω”, και μου είπε ότι κάνει και χρήση χασίς. Μου ζήτησε να βρω για να κάνουμε μαζί. Εγώ αφού της τόνισα ότι δεν κάνω, της είπα να μην τα λέει αυτά τα πράγματα στο σπίτι μου και μπροστά στο παιδί μου. Τέλος πάντων, ορκίστηκε και εγώ την πίστεψα».

Ακολούθως, ο 32χρονος αναφέρει πως πριν από 2 χρόνια είχε μπει φυλακή και ότι αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα, με αφορμή ότι η γυναίκα δεν ήξερε να μαγειρεύει, ενώ εκείνος το έκανε και όσο ήταν φυλακισμένος.

Τα περιστατικά με τους βιασμούς

Παράλληλα, αναφέρεται σε ένα περιστατικό, που σημειώθηκε κατά την διάρκεια που η 32χρονη βρισκόταν στην κατοικία του, όπου διέμενε μαζί του μία από τις κόρες του. «Μία ημέρα που γύρισα στο σπίτι πάνω στο τραπέζι είχε 4 μπύρες, πατατάκια και αυτή είχε “φτιαχτεί” και γελούσε. Και της λέω “καλά μωρή πατσαβ@@@, δεν ντρέπεσαι καθόλου;”. Επίσης, μου είχε πει ψέματα για τους γάμους της. Της είπα να μην το ξανακάνει, διαφορετικά θα την στείλω πίσω στο σπίτι της».

Συνεχίζοντας, ο 32χρονος σε ένα μεγάλο μέρος των βίντεο που ανήρτησε, μοιράζεται στο TikTok, ορισμένα συμβάντα που του είχε εκμυστηρευτεί η σύντροφός του για την ζωή της, χωρίς ωστόσο, όπως φαίνεται, να αντιλαμβάνεται την σοβαρότητά τους, αφού την έβριζε και την έδερνε. Χαρακτηριστικά, λέει «μου είχε πει πως ο πατέρας της, την πουλούσε σε άντρες και έπαιρνε 1.500 ευρώ». Σε άλλο σημείο επισημαίνει πως «μου είχε πει και για έναν άντρα που την είχε απειλήσει με όπλο και ότι την βίασε», ενώ η γυναίκα του είπε πως την είχε βιάσει και ο άντρας της αδελφής της.

«Της τράβηξα 2-3 χαστούκια δυνατά»

«Αφού μου αποκάλυψε και πράγματα που μου έκρυβε και τα συζητήσαμε, της τράβηξα μία κλωτσιά, τότε μου είπε “γιατί με χτυπάς;”. Και της τράβηξα ακόμη μία. Στην συνέχεια μπήκε στο σπίτι, ενώ βρισκόμασταν στην αυλή. Εγώ σκεφτόμουν τι να κάνω, τι θα γίνει. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, την πήγα στα ΚΤΕΛ και της είπα να φύγει, γιατί δεν μπορώ να είμαι μαζί της. Άρχισε να κλαίει και να με παρακαλάει, και μου έλεγε “δεν με θέλει η οικογένειά μου στο σπίτι, με διώχνουν”. Εγώ την λυπήθηκα και την πήρα ξανά στο σπίτι. Της είπα να μην μου ξαναπεί ψέματα, και πήγα για δουλειά. Όταν γύρισα μου πρότεινε να αρχίσει να πουλάει ναρκωτικά για να βγάλουμε χρήματα, επειδή με έβλεπε κουρασμένο. Άρχισα να την βρίζω, ήταν μπροστά και το παιδί. Της είπα να σηκωθεί να φύγει και να γυρίσει στην μητέρα της. Στη συνέχεια μου έκανε ακόμη μία πρόταση, να ασχοληθούμε με τους μετανάστες, να τους περνάμε στην χώρα. Τότε, της τράβηξα 2-3 χαστούκια δυνατά. Όλες αυτές τις ημέρες, είχα αρχίσει να απομακρύνομαι από αυτήν, ενώ εκείνη το αντίθετο, μόνο και μόνο για να μην την διώξω».

Ο συλληφθείς μοιράζεται μέσω TikTok επίσης πως στην γειτονιά «όλοι άκουγαν τις φωνές μου, όταν της έλεγα “σήκω φύγε, δεν σε θέλω εδώ”», ενώ στη συνέχεια αναφέρει πως αγόρασε βαφές για τα μαλλιά, προκειμένου η 32χρονη να τα βάψει μαύρα, επειδή ήταν κόκκινα, κι όπως φαίνεται, δεν του άρεσαν ως εικόνα.

«Μου έλεγε “δεν ξέρεις τι έχω περάσει στο χωριό στην Καβάλα. Ζητιάνευα από τις εκκλησίες μόνο και μόνο για να πάρω το φαγητό μου και τα τσιγάρα μου. Κανένας από την οικογένειά μου δεν με βοηθούσε. Με βίαζε και ο γαμπρός μου, ο άντρας της αδελφής μου. Την ρωτούσα γιατί δεν το είπε στην αστυνομία και στην αδελφή της, και μου έλεγε ότι δεν θέλει να χαλάσει την οικογένειά της. Τελείωσε εκεί η συζήτηση, γιατί δεν ήξερα τι άλλο να της πω».

Ο ξυλοδαρμός και οι τσακωμοί μπροστά στην κόρη του

Μιλώντας για ένα βράδυ, που άκουσε ότι κάποιος της έστειλε μήνυμα στο κινητό της, λέει: «Το έκρυβε για να μην το δω. Κατάλαβα ότι κάτι τρέχει, και της πήρα το κινητό. Ήταν ένα μήνυμα από έναν άντρα, ο οποίος και αυτός την έβριζε για τον γάμο μας. Στην συνέχεια την πήρε και τηλέφωνο και την απειλούσε ότι θα την δείρει και ότι θα την σκοτώσει. Εκείνη την στιγμή πήρα εγώ το τηλέφωνο και εκείνος με αποκάλεσε «κερατά», και άρχισε να μου λέει για εκείνη. Εγώ του είπα πως δεν με νοιάζει τι ήταν, τώρα είναι γυναίκα μου. Του είπα πως θα καλέσω την αστυνομία, και εκείνος το έκλεισε».

Τότε, το ζευγάρι άρχισε να τσακώνεται. «Την ρωτούσα κάποια πράγματα, και εκείνη μου έλεγε ψέματα. Και τότε την χτύπησα, την έδειρα. Εκείνη την στιγμή, αυτός που είχε πάρει τηλέφωνο, έστειλε 6 βίντεο που κάνουν έρωτα. Την έδειρα εκείνη την ημέρα, αλήθεια σας λέω. Δεν την ήθελα καθόλου. Κοιμηθήκαμε ξεχωριστά, και εκείνη κάποια στιγμή ήρθε και με φίλησε, της είπα να μην με αγγίζει. Το πρωί που ξυπνήσαμε, εγώ σκεφτόμουν πάλι τι να κάνω μαζί της. Της είπα και πάλι να ετοιμαστεί, να πάρει τα πράγματά της και να φύγει από το σπίτι. “Η κόρη μου δεν μπορεί να με βλέπει να σε χτυπάω και να μαλώνουμε”, είπα».

«Από τα ΚΤΕΛ μέχρι το σπίτι, την έδειρα πάρα πολύ»

Τότε, η 32χρονη πήρε έναν μπαλτά που είχε ο σύντροφός της στο σπίτι του, και έσπασε το κινητό της, για να μην της στέλνουν μηνύματα, λέγοντάς του πως πρέπει να ξεχάσουν τα όσα είχαν συμβεί πριν από αυτόν. «Εγώ επέμεινα να φύγει από το σπίτι. Την πήρα και την πήγα στα ΚΤΕΛ και της αγόρασα εισιτήριο για την Ξάνθη. Αυτή η πουτ@@@ άρχισε πάλι να κλαίει και με παρακαλούσε να μην φύγει. Μου αποκάλυψε κι άλλα πράγματα, όπως ότι ο πατέρας της προέβαινε σε σεξουαλικές πράξεις μαζί της και δεν πήγε στην αστυνομία. Της είπα να φύγει. Και γύρισε και μου είπε αν δεν την πάρω μαζί μου στο σπίτι, θα πει ότι βιάζω την κόρη μου, και ότι πουλάω ναρκωτικά».

Στα επόμενα λεπτά των βίντεο, ο 32χρονος ομολογεί κυνικά πως «από τα ΚΤΕΛ μέχρι το σπίτι, την έδειρα πάρα πολύ. Μας είχαν δει και στο δρόμο 2 άτομα. Το μοναδικό πράγμα που σκεφτόμουν ήταν ότι ήθελα να φύγει. Την παρακαλούσα να το κάνει και εκείνη μου έλεγε, “σου είπα τόσα πράγματα για τον εαυτό μου…”. και εγώ επέμεινα. Τότε περνούσαμε από μία ταβέρνα και αυτή ήταν πίσω μου, και άκουσα μία φωνή και ήχους, σαν να σπάνε ποτήρια και πιάτα. Γυρνάω, και την είδα πάνω σε ένα τραπέζι και παρακαλούσε όσους βρίσκονταν εκεί να την βοηθήσουν, γιατί εγώ την δέρνω. Ήμουν μέσα στην ταβέρνα και όλοι με κοιτούσαν και της λέω “τι κάνεις;” και σηκώθηκαν όλοι και μου είπαν να μην την πειράζω. Εγώ τρόμαξα και άρχισα να τρέχω».

Και ξαναλέει: «Την έδειρα πάρα πολύ, δεν είναι ψέματα. Την χτύπησα πάρα πολύ όταν είπε ότι θα πει ψέματα ότι βιάζω την κόρη μου. Εγώ με βιασμό δεν έχω σχέση. Ποτέ δεν έχω βιάσει. Θα τα πω όλα στον εισαγγελέα και στην αστυνομία. Θα πάω στο αστυνομικό τμήμα και θα παραδοθώ», κάτι που δεν πρόλαβε να κάνει, αφού συνελήφθη σήμερα (05/08), ενώ η 32χρονη έχει μεταφερθεί σε δομή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου