Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 31, 2024

Ανακάλυψε ότι ο σύντροφός της την απατούσε με την μητέρα της – «Έμεινα άναυδη με τη συμβουλή του ψυχολόγου μου, μπερδεύτηκα περισσότερο»

 

Μία γυναίκα μιλά για την απέχθεια που ένιωσε όταν έμαθε ότι η μητέρα της κοιμόταν με τον σύντροφό της για σχεδόν έναν χρόνο.

Μία γυναίκα, πληγωμένη μετά την ανακάλυψη της απιστίας του συντρόφου της και της προδοσίας της μητέρας της, ένιωσε ακόμη χειρότερα με την προτροπή του ψυχοθεραπευτή της να τους συγχωρέσει, λέγοντάς της μάλιστα ότι η αντίδρασή της, είναι «υπερβολικά σκληρή».

Η γυναίκα έγραψε μια ανάρτηση στο κοινωνικό δίκτυο Reddit, στην οποία έγραφε: «Πριν από δύο μήνες, ανακάλυψα ότι η μητέρα μου είχε σχέση με τον φίλο μου, έναν χρόνο, στη διάρκεια της πανδημίας.

Δεν θα αναφέρω όλες τις λεπτομέρειες, αλλά μόνο τα βασικά: το έμαθα από κάποιον τρίτο και δεν πίστευα στ’ αυτιά μου. Πήγα στην μητέρα μου και σχεδόν αστειευόμενη, της ανέφερα αυτό που είχα ακούσει. Τότε έβαλε τα κλάματα και μου το παραδέχτηκε».


Αφού έμαθε την αλήθεια, η γυναίκα πέρασε έναν μήνα μακριά από όλους. Παρόλα αυτά, δεν κατάφερε να ξεπεράσει την προδοσία χωρίς βοήθεια. Μία φίλη, της πρότεινε να κάνει ψυχοθεραπεία, στην αρχή δοκιμαστικά, με διαδικτυακές συνεδρίες.

“Ήμουν επιφυλακτική, όμως η ψυχοθεραπεία με βοήθησε πολύ”

«Μίλησα για τα συναισθήματά μου, είπαμε για το πώς θα μπορέσω να συνεχίσω τη ζωή μου. Γενικά πάντα ήμουν επιφυλακή με την ψυχοθεραπεία και την ψυχολογία, όμως ο ψυχοθεραπευτής μου με βοήθησε πάρα πολύ, ειδικά όταν αρχίσαμε τις δια ζώσης συνεδρίες».

Σε μια από τις τελευταίες της συνεδρίες ωστόσο, ο θεραπευτής της είπε κάτι το οποίο την άφησε άφωνη. «Στα είκοσι λεπτά της συνεδρίας, με ρώτησε αν είχα σκεφτεί να τους συγχωρήσω για αυτό που μου έκαναν. Έμεινα άναυδη, του είπα ότι αποκλείεται. Χαρακτήρισε την απόκρισή μου ως “υπερβολικά σκληρή” και με παρότρυνε να το σκεφτώ “όταν ο πόνος μου αρχίζει να υποχωρεί”».

“Έλλειψη επαγγελματισμού”

«Έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Σχεδόν ένιωσα ξανά προδοσία. Το χειρότερο είναι ότι μπερδεύτηκα χειρότερα. Ζητώντας συμβουλές από τους χρήστες του Reddit, η γυναίκα συμπλήρωσε: Τι να κάνω; Είναι παράλογη η συμβουλή του ή είμαι εγώ παράλογη; Να πάω στην επόμενη συνεδρία; Πώς τέλος πάντων, μπορείς να ξεπεράσεις κάτι τόσο επώδυνο;».

Ένας αναγνώστης της ανάρτησης έγραψε: «Να φύγεις. Η απάντησή του δείχνει έλλειψη επαγγελματισμού και ήταν απαράδεκτη».

Κάποιος άλλος, σχολίασε: «Δεν νομίζω να υπάρχει μεγαλύτερη προδοσία από το να έχει σχέση η μητέρα σου με τον σύντροφό σου. Δεν πιστεύω ότι εγώ θα τη συγχωρούσα. Ο ψυχοθεραπευτής σου είναι άχρηστος.

Ο καθένας, πόσω μάλλον ένας ψυχοθεραπευτής, θα έπρεπε να ξέρει τι σημαίνει ψυχικό τραύμα…δεν ξέρω αν πρέπει και να τον αναφέρεις στον σύλλογο», ενώ ένας τρίτος έγραψε: «Δεν  μπορώ να καταλάβω αν είναι άπιστος και ο ίδιος ή εντελώς ηλίθιος. Στη θέση σου, θα πήγαινα σε άλλον θεραπευτή».

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου