Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 12, 2024

Γυναίκα έδιωξε τον σύζυγό της από το σπίτι επειδή ο φίλος του την έβρισε και την είπε «χοντρή κότα» – «Ο γάμος μας έχει τελειώσει»

Τα ζευγάρια τα ενώνει μία σιωπηρή συμφωνία ότι θα υπερασπίζονται ο ένας τον άλλον. Όταν ο ένας σύντροφος αφήνει τον άλλο εκτεθειμένο, προκαλεί, εκτός από τον θυμό και πολλές αμφιβολίες σχετικά με την σχέση.

Ένας γάμος τώρα βρίσκεται στα πρόθυρα της διάλυσης, ακριβώς επειδή ένας άνδρας δεν υπερασπίστηκε τη γυναίκα του όταν έπρεπε. Μάλιστα, η γυναίκα μπορεί να μην τον συγχωρήσει ποτέ για τη στάση που κράτησε όταν ένας φίλος του την πρόσβαλε, λέγοντάς την «σιχαμερή» και «χοντρή κότα».

Η χρήστης του Reddit με τον ανώνυμο λογαριασμό «No-experience7433», μοιράστηκε την ιστορία της με μία ανάρτηση στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Όπως εξηγεί, εκείνη και ο άνδρας της είχαν πάει για φαγητό στο σπίτι ενός φίλου του. Διευκρίνισε ότι τον συγκεκριμένο φίλο, τον είχε δει μόνο λίγες φορές.

 «Με προσέβαλε μπροστά στον άνδρα μου»

Ο άνδρας της, κρατώντας στην αγκαλιά του τον 10 μηνών γιο τους, έδειχνε φωτογραφίες του γάμου τους στον φίλο του. Η γυναίκα ήταν έγκυος όταν παντρεύτηκαν. «Ήμουν 37 εβδομάδων και είχε πάρει 45  κιλά», αναφέρει η γυναίκα.


«Κοιτώντας τις φωτογραφίες, ο φίλος είπε: “Αηδία, καλέ, πώς είσαι έτσι; Το πρόσωπό σου είναι πολύ χοντρό. Σαν χοντρή κότα είσαι”».

Η γυναίκα μάταια προσπάθησε να του εξηγήσει τι συμβαίνει στο σώμα μιας εγκύου. «Δεν τον ένοιαζε να με ακούσει και απλά, συνέχισε να γελάει και να λέει παρόμοιες προσβολές», εξηγεί η γυναίκα.


«Κοίταξα τον άνδρα μου και εκείνος γελούσε μαζί του», σημειώνει η γυναίκα, που αισθάνθηκε ματαίωση. Στη συνέχεια έβαλε τον γιο της για ύπνο και μετά αποκοιμήθηκε και εκείνη κλαίγοντας.


«Αυτό που με πείραξε περισσότερο ήταν ότι δεν με υπερασπίστηκε»

Όπως εξηγεί χαρακτηριστικά η γυναίκα, αυτό που την πλήγωσε περισσότερο, ήταν ότι ο άνδρας της δεν την υπερασπίστηκε μετά τις προσβολές του φίλου του. «Μόνο ο άνδρας μου θα μπορούσε να κάνει κάτι εκείνη τη στιγμή», λέει η γυναίκα.


Η γυναίκα επέμεινε ότι δεν περίμενε «ούτε να τον βρίσει, ούτε να φωνάξει, ούτε να τον δείρει, αλλά απλώς να την υπερασπιστεί. Θα ήθελα να πει απλώς: «Εγώ νομίζω ότι ήσουν όμορφη στον γάμο μας, μωρό μου», εγώ θα ένιωθα αμέσως καλύτερα και θα συνεχίζαμε το φαγητό μας. Ήθελα να νιώσω ότι είμαστε ομάδα, ότι είναι με το μέρος μου, πως με προστατεύει. Δεν με ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων για εμένα, η γνώμη του άνδρα μου με νοιάζει».


Αφού λοιπόν, δεν είχε τη συναισθηματική υποστήριξη που χρειάστηκε από τον άνδρα της, η γυναίκα αποφάσισε ότι, ήταν καιρός για δραστικά μέτρα και έτσι, τον πέταξε έξω από το σπίτι.


«Το νιώθω ότι ο γάμος μας έχει τελειώσει»

«Ο άνδρας μου πλέον δεν μένει στο σπίτι μαζί μας και νιώθω ότι ο γάμος μας έχει τελειώσει», αναφέρει η γυναίκα. Σε μία ενημέρωση της ανάρτησης, η γυναίκα εξήγησε ότι ο άνδρας της πλέον φιλοξενείται στο σπίτι ενός φίλου.


«Ο φίλος όμως έχει οικογένεια, οπότε δεν ξέρω πόσο καιρό θα μείνει εκεί. Δεν ξέρω τι σκοπό έχει. Τώρα επικοινωνούμε μέσω των γονιών μου», εξηγεί η γυναίκα.


Συμπληρώνει ότι, οι γονείς της, την συμβούλευσαν να ηρεμήσει για λίγες μέρες και να σκεφτεί προσεκτικά. «Θα το κάνω, για χάρη του παιδιού μου, αλλά προς το παρόν δεν θέλω να είμαι σε αυτόν τον γάμο», ομολογεί η γυναίκα.


Πολλοί χρήστες του Reddit στα σχόλια, πήραν το μέρος της και της είπαν «μπράβο» που υπερασπίστηκε τον εαυτό της. «Ο γάμος σας, για εμένα έχει τελειώσει», έγραψε μία γυναίκα. Μία άλλη γυναίκα, συμφώνησε: «Δεν μπορώ να σε κατηγορήσω».


«Είμαι βέβαιη ότι ο άνδρας μου θα πλάκωνε στον ξύλο όποιον έλεγε τέτοιο πράγμα. Ούτε αυτό πρέπει να γίνεται βέβαια αλλά τουλάχιστον, παίρνει το μέρος μου. Στη θέση σου, θα ήμουν έξαλλη», ανέφερε μία τρίτη γυναίκα.


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου