Η Super Κική κάνει οργισμένες αναρτήσεις στον λογαριασμό της στο
Instagram, καθώς η Influencer καταγγέλλει αεροπορική εταιρεία ύστερα από όσα έζησε την Πέμπτη 1η Αυγούστου στο αεροδρόμιο.Η Super Κική ήθελε να ταξιδέψει άμεσα στη Χίο, ωστόσο έχασε την πτήση της χωρίς να έχει η ίδια ευθύνη.
Η οργή της Super Κική
«Είναι πολύ σημαντικό να βρίσκομαι στην Χίο, δεν υπάρχει ούτε καράβι, ούτε αεροπλάνο και ας δείχνει ότι έχει διαθέσιμα. Μήπως υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος, κάποιο φουσκωτό, κάποιο ελικόπτερο;», έγραψε αρχικά η Super Κική.
«Αρχικά, θέλω να ευχαριστήσω όλον τον κόσμο, που έχει στείλει μηνύματα και έχει ενδιαφερθεί. Να σας πω, για να μην παλεύετε ότι δεν έχει πτήσεις», ανέφερε η Super Κική.
Ακούστε τι κάνει η εταιρεία. Έχει 40 θέσεις το αεροπλάνο; Αυτοί κλείνουν τις 50. Όποιος προλάβει είναι η φασούλα, δεν πάει να έχεις κλείσει εσύ εισιτήριο έναν χρόνο πριν, άμα οι τελευταίοι αργήσουν – όχι να καθυστερήσουν – χάνουν τις θέσεις τους. Μπορεί να παίξει μια ακύρωση, να πάρουν τα λεφτά της ακύρωσης, να γεμίσει και η θέση όμως, μην πάει άδειο. Αν δεν έχει ακυρώσει κανείς, αυτοί που πάνε τελευταίοι τον Πουλόπουλο. Όλος ο κόσμος ουρλιάζει, είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει στον κόσμο η συγκεκριμένη εταιρεία. Έγινε το σώσε. Μου μιλούσαν με απάθεια, φαίνεται ότι το βιώνουν συνέχεια. Ντροπή απλά», συνέχισε η Super Κική.
«Είναι νόμιμο αυτό που κάνουν. Το κάνουν και οι άλλες οι αεροπορικές. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό, τέτοια απάθεια. Με άκουσε όλο το αεροδρόμιο, τσίριζα σαν να είμαι στα παρατράγουδα. Πήγα να πέσω κάτω. Εγώ θα πάω στην Χίο, ακόμα και με αερόστατο, θα βρω και θα πάω», συνέχισε η Super Κική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου