Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 15, 2024

Καλλιόπη Παΐσιου: Το τραγικό τέλος της γυναίκας που έλεγε την ώρα στο 141


Το τραγικό τέλος της εκφωνήτριας που όλοι είχαν ακούσει τη φωνή της αλλά ελάχιστοι ήξεραν ποια είναι.

 Μπορεί πλέον να μοιάζει με μακρινή ανάμνηση, αλλά κάποτε ο κόσμος τηλεφωνούσε αν χρειαζόταν να μάθει την ώρα.

Ο κόσμος καλούσε το 141 και μάθαινε ποια θα ήταν η ώρα στον επόμενο τόνο...

Η φωνή πίσω από την ώρα ήταν η Καλλιόπη Παΐσιου. Ανήκε στο δυναμικό της ΕΡΤ και την υπηρέτησε πιστά για 32 χρόνια.

Η Καλλιόπη ήταν παντρεμένη με τον Τάκη Παΐσιο, ένας έρωτας μεγάλος που κατέληξε στη δημιουργία μιας ωραίας οικογένειας.

Όμως ένα εγκεφαλικό την έριξε κατάκοιτη, με τους γιατρούς να είναι κατηγορηματικοί ότι δεν θα μπορέσει να επιστρέψει και να μπορεί να φροντίζει τον εαυτό της.

Στις 19 Μαρτίου 2010, ο 90χρονος σύζυγός της, αφού αποχαιρέτησε την κόρη τους και την εγγονή τους, πήρε ένα μαξιλάρι και έπνιξε την γυναίκα του.

Αφού τηλεφώνησε στην αστυνομία, και κατήγγειλε το φόνο, αυτοκτόνησε και ο ίδιος.

Δεν άντεχε να βλέπει την γυναίκα του αβοήθητη και θέλησε να τη λυτρώσει.

Πριν φτάσει η αστυνομία η κόρη τους γύρισε και είδε τους γονείς νεκρούς.

«Η απελπισία και η απόγνωση με οδήγησαν στη λύση αυτού του δράματος», θα γράφει το σημείωμα που θα αφήσει πίσω του ο δολοφόνος και αυτόχειρας. «Είμαι ο θύτης και το θύμα. Ειδοποιήστε την κόρη μου και την αδελφή μου. Επείγον! Στις 12.30 σχολάει η εγγονή μου. Ενημερώστε την μάνα της, τη Λήδα, να πάει να την πάρει. Ό,τι έχω τα αφήνω στην κόρη μου. Τα χρήματα είναι για την εγγονή μου».

Αυτό ήταν το σημείωμα που βρέθηκε δίπλα στο ζευγάρι, και μέσα στα αίματα, αφού ο θύτης βρέθηκε με ένα μαχαίρι στο στήθο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου