Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 12, 2024

89 ΕΤΩΝ! Ο ΦΩΤΗΣ ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ζει τον έρωτα με μια 41χρονη...



John Makridis
Ο ΦΩΤΗΣ ΜΕΤΑΞΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑ 89 ΤΟΥ ΖΕΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΜΕ ΜΙΑ 41ΧΡΟΝΗ!


Γνωστό λάτρης του ωραίου φύλου ο Φώτης Μεταξόπουλος δεν έκρυψε ποτέ ότι αγαπάει με πάθος τις γυναίκες. Οι έρωτές του στο παρελθόν έγραψαν ιστορία και προέρχονταν τις περισσότερες φορές από τον χρόνο του χορού και των παρτενέρ του.


Στο ενεργητικό του έχει τρεις γάμους: Ο πρώτος με τη Μαριάννα Δρίνη με την οποία απέκτησε το γιο του Πάνο, ο δεύτερος με τη Νάντια Φοντάνα και ο τρίτος με τη Νανά Δόγκα η οποία του χάρισε ένα γιο και μία κόρη. Με την τωρινή, κατά πολλά χρόνια μικρότερή, σύντροφό του, δεν έχει αποφασίσει ακόμα εάν θα κάνει 4ο γάμο αλλά δηλώνει πως θέλει να αποκτήσει άλλα δύο παιδιά!
Ο ίδιος μάλιστα δηλώνει:
"Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς τον έρωτα. Υπάρχει λοιπόν μια γυναίκα με την οποία έχουμε σμίξει. Είμαι ερωτευμένος μέχρι θανάτου.
Είναι κάτι ονειρώδες και αληθινό και πρώτη φορά αισθάνομαι έτσι. Είναι η καλύτερη σχέση που έχω κάνει στη ζωή μου.
Γνώρισα τον μεγάλο έρωτα στα 89 μου και τώρα πετάω στα σύννεφα. Η κοπέλα μου είναι 41 και κοντά της αισθάνομαι 42. Δεν μ’ ενδιαφέρει τι γράφει η ταυτότητα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου